Webwinkel met omzet (dropship)

1
Te koop een nog niet oude webshop http://www.goedkopespeakers.nl

Wat krijg je?
- Licentie webshop systeem.
- Alle .HTML / CSS / PHP bestanden
- Adres leverancier.
- Huidige klanten bestand.

Leverancier
Leverancier werkt via dropship, en heeft van zo goed als alle producten een hoop op voorraad.[/b]

Wat is er verdient?
De webshop heeft ongeveer 400 euro omgezet in 12 dagen. Er zitten marge van 5/15 euro op de producten. Afhankelijk welk product/merk.

Webhosting & Domeinnaam
Webhosting op mijn dedi zit inbegrepen tot 01-01-2012, zelfde geldt voor domeinnaam.

Bezoekers
De website trekt ongeveer zon 80 bezoekers per dag, van marktplaats en google.

Wat kost het?
Vaste prijs : 800 euro

Vragen?
Vragen kunnen via email naar aron@xidesign.nl , telefonisch op 0223 74 60 10

Re: Webwinkel met omzet (dropship)

2
XIDESIGN Ik zie hier webshops die je eerder ter beoordeling hebt gepost. (is weggehaald omdat je niet wilde dat de domeinnaam geïndexeerd wordt.)

Nu ga je deze shops hier aanbieden. (en dan mogen ze wel geïndexeerd worden).
Ik vind het interessant om mee te denken maar maak duidelijk wat je doet. Shops inrichten en verkopen. Beetje flauw om dit niet te vermelden als je een beoordeling vraagt.

Ik ben er in ieder geval klaar mee. Duidelijkheid in wat je doet geeft vertrouwen. Ook met de verkoop ervan.

Succes met de zaken.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.