Onlangs heb ik me aangemeld op dit forum !
Ik heb inmiddels al erg veel op het forum gelezen en het is tijd voor mijn eerste post

Inmiddels heb ik al enkele jaren een eigen webshop beheerd. Deze shop was compleet voor me gemaakt en via het cms stysteem hield ik de shop up to date. Nu is het zo, dat ik er behoorlijk op uitgekeken ben en van plan ben om een hele nieuwe webshop te maken.
Dit zou ik natuurlijk weer kunnen laten doen ( het budget laat het toe).
Maar het lijkt mij juist heel erg leuk om zelf een complete shop te maken. Ik wil er veel tijd aan gaan besteden en het lijkt mij een hele leuke bezigheid.
Nu is alleen nog de vraag met wat ik de shop ga maken ! Ik twijfel tussen enkele opties :
- open source software ( oscommerce)
Ik heb 'wat' php ervaring maar echter veel te weinig om een complete shop te maken. Het lijkt me echter wel leuk om me hierin te verdiepen!
- Shop to go pro
Hier lees ik veel negatieve verhalen over ! Veel bugs in het programma!
- Mijn webwinkel 5 (pro)
Hier lees ik echt super goede verhalen over ! Goed werkende software en goed te begrijpen!
-Shopfactory
Goede software lijkt me !
Nu neig ik dus sterk om voor de mijn webwinkel software te kiezen. Deze software varieert in prijs tussen de 100-300.. En lijkt me uitstekende software! Er hoeven namelijk geen extreme functies in de shop te komen!
Mijn vraag is echter wel ; ziet de shop er met deze software proffesioneel uit?
Een ander alternatief voor mij is shopfactory. Deze software is 900 euro.. En ik vraag me eigenlijk af wat deze software meer heeft dan mijn webwinkel. Ziet de webshop er met deze software zooveeel proffesioneler uit? Of heeft het tal van functies die voor een simpele shop eigenlijk toch overbodig zijn?
Ik hoop dat jullie me willen helpen in deze lastige kwestie!
Alvast hartstikke bedankt en tot op het forum!