Goede middag!
Ik heb een vraagje, ik heb een webshop met elke dag ongeveer 50 tot 90 bezoekers. Ontzettend veel dus, maar dit blijft nog een beetje uit in de verkopen. Ik heb hele goede tijden soms dan verkoop ik veel, maar bijvoorbeeld de afgelopen dag maar 0 of 1 order per dag. En 2 weken terug waren dit 4 orders per dag.
Nu vroeg ik mij af, doe ik iets ontzettend fout op mijn webshop, zijn de prijzen te hoog, is het onoverzichtelijk. Ik wil dus graag jullie mening vragen.
Alleen mijn Google positie is ontzettend hoog en sterk nu en ik wil liever even niet linken naar mijn webshop voor alle zekerheid. Het gaat toch om verkopen en je omzet om rond te komen. Vandaar een kleine voorzichtigheid. Graag zou ik willen dat 2 of 3 mensen per PM of berichtje met mij willen kijken wat ik fout doe, ik geef dan de link en dan mag je alles opnoemen wat ik fout doe.
Dit zou mij echt ontzettend helpen omdat vrienden allemaal zeggen, het is perfect zo. Maar waarom dan weinig verkopen vergeleken de bezoekers.
Alvast heel erg bedankt!
Groetjes Melanie
Re: Graag je mening over mijn webshop
2ik denk dat je zonder je link te plaatsen geen feedback krijgt.
3Volgens mij wordt hier alleen feedback gegeven zo en niet via pm 

Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!
4@Jelle, Melanie had een reden om de site niet te vermelden:
Melanie schreef:Alleen mijn Google positie is ontzettend hoog en sterk nu en ik wil liever even niet linken naar mijn webshop voor alle zekerheid. Het gaat toch om verkopen en je omzet om rond te komen. Vandaar een kleine voorzichtigheid. Graag zou ik willen dat 2 of 3 mensen per PM of berichtje met mij willen kijken wat ik fout doe, ik geef dan de link en dan mag je alles opnoemen wat ik fout doe.
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
5Ik bespreek graag alle bevindingen met de mensen waarvan een PM heb ontvangen. Daarvoor mijn grote dank! Ik zal dan alles wat ik daarin bespreek hierin vermelden, wat ik verkeerd heb gedaan en wat mij erg geholpen heb.
Het is alleen dat ik nr. 1 scoor in Google binnen mijn artikel verkoop en ik ben gewoon bang dat het door bepaalde indexeringen in Google anders wordt. Dit omdat Google dol is op fora's
.
Bedankt voor het begrip ik zal steeds hier een post doen en beschrijven wat mij heeft geholpen en ik zal de situatie zo goed mogelijk schetsen zodat mensen die ook dit probleem hebben, geholpen zijn hierdoor.
Het is alleen dat ik nr. 1 scoor in Google binnen mijn artikel verkoop en ik ben gewoon bang dat het door bepaalde indexeringen in Google anders wordt. Dit omdat Google dol is op fora's

Bedankt voor het begrip ik zal steeds hier een post doen en beschrijven wat mij heeft geholpen en ik zal de situatie zo goed mogelijk schetsen zodat mensen die ook dit probleem hebben, geholpen zijn hierdoor.
7Vervorm je de URL toch, dan heb je de opinie van meerdere mensen.
8Dat mag niet en dat heeft geen ander effect dan de URL gewoon normaal neerzetten.Ruudd schreef:Vervorm je de URL toch, dan heb je de opinie van meerdere mensen.
Melanie, omdat dit een openbaar forum is doe ik dit topic dicht. Iedereen die zich na het lezen van dit topic geroepen voelt die weet hoe een PM werkt denk ik.