Re: [www.myspecialtoy.nl] my Special Toy (Tips en opmerkinge

3
Hallo Marjory, welkom op dit forum :D

In navolging van Peter: Afbreken van zinnen gebeurt ook bij diverse productomschrijvingen.

Flink punt in de productomschrijvingen, alles staat onnodig dubbel! Rechtsbovenaan en bij 'Meer informatie' Totaal overbodig.

En zoals zo vaak, maak je algemene voorwaarden in orde... :roll:

De afbeelding bovenaan is veuls te groot, en ook leuk als je er op klikt haha, kom je bij Prestashop uit!

Als je melding maakt van http://www.webshopcity.nl/ is het ook leuk als er een site achter zit.

Contactformulier
Onnodige onderwerp keuze
Geen vakje voor telefoonnummer
Geen vakje voor een naam
Sommige mensen willen nu eenmaal gewoon even teruggebeld worden. En dan weet je gelijk of je de juiste persoon aan de lijn hebt en/of een mail wordt dan ook direct wat persoonlijker als je degene met de naam aanspreekt.

Trouwens belachelijk hoge verzendkosten :shock:
7,50 voor een brievenbus pakje..

En het verplicht aanmaken van een account is een no-no.

Re: [www.myspecialtoy.nl] my Special Toy (Tips en opmerkinge

4
Bedankt voor de reacties,

Ik zal aan de punten werken en hierop terugkomen.

1 punt wat mij tot nu toe nog niet gelukt is, is het weglaten van het verplicht registreren. In Prestashop zit dit erg hard ingebakken en een module om het weg te laten kost gelijk redelijk veel geld (net als al die andere modules).

In de tussentijd werken we wel aan een eigen onafhankelijk systeem waarin alles wel naar ons eigen idee te customizen is.

Meer feedback is zeer welkom, wil uiteindelijk de shop zo goed mogelijk neerzetten :)
Groetjes Marjory,

Onderneemster van My Special Toy
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

Re: [www.myspecialtoy.nl] my Special Toy (Tips en opmerkinge

6
Meesleepbeest schreef:Was t dan geen optie de lancering uit te stellen? En eerst de shop op orde te hebben, die je nu toch al in eigen ontwikkeling hebt. Verplicht registreren schrikt een hoop mensen af, en die mensen zullen waarschijnlijk ook niet nog eens komen. Gemiste kans?
Hmmm dan zijn de speeltjes ook niet goed als het maar 1 keer lukt.
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!