Wauw, dat zijn nog best veel punten haha.. Ik ben er zojuist meteen mee aan de slag gegaan en login bestaat nu niet meer op me webwinkel. Je geeft je gegevens door en als je hebt betaald, dan krijg je de sieraden thuisgezonden, geen login meer.
Winkelwagen: die heb ik zojuist toegevoegd. Ik had de optie tussen twee typen winkelwagens. Eentje liet het gehele bedrag zien, inclusief btw, etc. Ik heb voor de winkelwagen gekozen waarop je alleen kan zien hoeveel producten je hebt geselecteerd. Ik denk dat bedragen op de eerste pagina voor een schrikeffect zorgen. Dat je dan toch denkt, weetje wat ik haal deze en deze producten wel weg.
Call to actions button: helaas maak ik gebruik van een webwinkel dat geen open source is. Ik heb daarom de mogelijkheid niet om de buttons aan te passen.
De maten van de ringen staan er wel bij. Althans maten? Er staat bij dat elke ring te verstellen is tot de juiste maat. Dat staat bij elke ring erbij als je op de producten klikt. Over de armbanden heb je wel gelijk. Ik zal dat zometeen maar even veranderen.
Search-functie: Ik moet jullie eerlijk bekennen dat ik niet de indruk heb dat mensen veel gebruik zullen maken van de search functie. Daarom heb ik het maar weggelaten. Maar misschien zit ik er helemaal naast. Een prioriteit voor mijn webwinkel is dat het er rustig uit moet zien, maargoed als jullie zeggen dat een searchfunctie echt belangrijk is, dan zal ik het wel toevoegen.
Productinfo: Ik heb een kleine beschrijving van de producten gegeven. ik heb er niet bijgezet uit welke materialen het product bestaat. Misschien dat ook maar eens veranderen.
Aanbiedingen op de landingspagina, zal ik ff aanpassen.
Weinig tekst: Ik verkoop sieraden, ik lever geen dienst. Wat zou ik er dan moeten neerkalken? Ik heb op elke pagina een kleine tekst geschreven, volgens mij is dit zeker voldoende. Het is niet de bedoeling dat mensen teksten gaan lezen op me webwinkel
Kleuren: wit en zwart. Klopt, de kleuren springen er niet uit maar ik wil de webwinkel rustig houden. Overzichtelijk, simpel en duidelijk. Bovendien, het is geen open source, stel ik wil iets veranderen.. in welke kleur moet ik de achtergrond dan doen? de achtergronden van mijn foto's zijn wit, daarom moet de achtergrond van mijn webwinkel ook wit zijn. De header, ook al verander ik die in een andere kleur. De webwinkel zal er dan nog niet uitspringen qua kleur.
Achteraf moet ik zeggen: ik dacht dat ik al klaar was met de basis maar dat jullie nog zoveel punten hebben weten op te noemen!

Ik ben er zeker wel blij mee.
Nog een laatste vraag aan jullie: ik zat net op bepaalde websites te kijken en zij bieden linkbuilding aan. Maar je moet ook altijd een link van hun op je eigen webwinkel plaatsen. Ik wou het in eerste instantie doen, maar op welke pagina moet ik nu in godsnaam een link van hen plaatsen? Ik heb dan het gevoel alsof ik de webwinkel naar de knoppen help. Hoe staan jullie hiertegenover? en op welke pagina zou ik dan de link van hun pagina moeten plaatsen vinden jullie? Of zal ik een aparte pagina aanmaken met links?
Met vriendelijke groet,
Lewon