[GESLOTEN] feedback gevraagd

1
Zouden jullie eens willen kijken naar mijn website gadget-plaza.nl ?
Deze winkel heb ik in januari geopend om te kijken of dit een beetje wilde lopen.. De tablet pc's en smartphones lever ik alleen op bestelling en komen van vaste leveranciers in china, waardoor ik zeker weet dat de kwaliteit in orde is. De levertijden die ik in de shop vermeld zijn ruim genomen. Meestal heb ik de spullen binnen 4 werkdagen al in huis. Sinds deze week ingeschreven bij kvk en ideal als betaalmogelijkheid toegevoegd.
Graag jullie mening over de winkel, tips om meer bezoekers te krijgen zijn welkom.

Re: www.gadget-plaza.nl feedback gevraagd

2
Omdat wij deze website naast onze gewone baan onderhouden, verzoeken wij u om gebruik te maken van onderstaand contactformulier.
Deze tekst is heel eerlijk, maar werkt niet echt in je voordeel wat betreft het vertrouwen het bedrijf.

De reviews zijn ook niet helemaal geloofwaardig. De eerste 5 in 5 dagen tijd, en daarna slechts 2 in 4 maanden. Kan het mis hebben, maar ergens twijfel ik aan de echtheid van deze reviews. Doe je reviews beter extern. Dit kan gratis bij KiYoh.nl en dat komt al een stuk geloofwaardiger over dan dit.

Re: www.gadget-plaza.nl feedback gevraagd

3
De reviews zijn echt hoor, maar helaas laat niet iedereen een review achter na een aankoop. Dat vind ik jammer, want dat zou veel twijfelaars over de streep kunnen trekken. Ik zal eens kijken op KiYoh.nl. Bedankt voor de tip. De eerlijke tekst mbt het runnen van de shop naast mijn baan haal ik ook maar weg.

Re: www.gadget-plaza.nl feedback gevraagd

4
Nog een paar andere puntjes die je volgens mij kan verbeteren.

- De header oogt wat goedkoop. Je legt wel de nadruk op goedkoop zijn, maar je site hoeft dat niet te zijn. :P De afbeelding is ook niet scherp. Als je deze opnieuw ontwerpt kan de hele site gelijk een professionelere look krijgen.

- De meestgestelde vragen uitbreiden met vragen over het bestelproces: betalen, verzenden, retourneren, ruilen etc.

- Noem niet op de homepage het nadeel van je webwinkel "Onze catalogus is nog niet zo heel groot, maar kijkt u gerust even rond of er iets voor u bij zit." Enkel de voordelen noemen!

- Waarom het logo nogmaals tonen in de linker kolom? Het staat immers op elke pagina al in de header.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: www.gadget-plaza.nl feedback gevraagd

5
Gadget-Plaza schreef:Zouden jullie eens willen kijken naar mijn website gadget-plaza.nl ?
Deze winkel heb ik in januari geopend om te kijken of dit een beetje wilde lopen.. De tablet pc's en smartphones lever ik alleen op bestelling en komen van vaste leveranciers in china, waardoor ik zeker weet dat de kwaliteit in orde is. De levertijden die ik in de shop vermeld zijn ruim genomen. Meestal heb ik de spullen binnen 4 werkdagen al in huis. Sinds deze week ingeschreven bij kvk en ideal als betaalmogelijkheid toegevoegd.
Graag jullie mening over de winkel, tips om meer bezoekers te krijgen zijn welkom.
Hallo,

Ik heb het gastenboek bezocht van je en zag daar dat bepaalde emailadressen
gewoon aanklikbaar zijn.
Dat vinden SPAMrobots prachtig, maar voor je klanten is dat het beslist niet.
Als service naar je klanten zou ik zorgen dat deze verdwijnen.

Groeten,

Rob

Re: www.gadget-plaza.nl feedback gevraagd

6
De emailadressen zijn verwijderd. Nooit aan gedacht. Bedankt voor de tip. Binnenkort gaat het hele gastenboek weg, want n.a.v de vorige tip heb ik mij aangemeld bij kiyoh.
Dit zijn heel nuttige dingen. Wie heeft er nog meer ?

Re: www.gadget-plaza.nl feedback gevraagd

8
De site oogt niet echt uitnodigend, voelt een beetje saai.

En waar ik me aan stoor zijn de slechte productfoto's. Klein, korrelig, jezelf weerspiegelen, bruin buro?!, lijkt marktplaats wel... Daar is veel te halen dus, een lichtbak is zelfs voor niet al te duur zelf te maken.

Re: www.gadget-plaza.nl feedback gevraagd

10
Hier ook dat witte vlak teveel naar links, beetje een rommeltje. TNT heet overigens PostNL tegenwoordig, en heeft dus ook een nieuw logo.

Waarom twee keer het "keurmerk" tonen in header en sidebar?

Re: www.gadget-plaza.nl feedback gevraagd

11
Op windows XP ziet het er inderdaad anders uit dan op windows 7. Op windows 7 zag het er gewoon goed uit. Kunt u misschien nog een keer kijken? Nu moet het goed zijn.
Het keurmerk wordt twee keer getoond omdat die in de rechterbalk een link is naar mijn pagina daar, de andere zit in de header verwerkt, staat wel mooi :D.

Re: www.gadget-plaza.nl feedback gevraagd

12
Het witte vak staat nu wel goed. De achtergrond van de header is nu wel nog te klein (smal). Ik heb een vrij groot scherm en dan komt het plaatje links en rechts wat te kort. Kan je dit niet met een klein plaatje laten herhalen in de breedte? Nu heb je een breed plaatje wat je herhaalt in de hoogte. Dan maakt de grootte van het scherm niet uit en is het altijd goed.

Ik zie ook dat je jpg formaat gebruikt. Gif is kleiner en sneller geladen. Het scheelt niet heel veel maar toch...

Als jij twee keer het keurmerk mooi vind moet je dat laten staat. Het viel mij wel direct op.

Re: www.gadget-plaza.nl feedback gevraagd

14
Wat ik zou doen is;

- Andere header, haal dat webwinkel keurmerk weg en zet het op een andere plaats. Aan de zijkant bijvoorbeeld.
- Iets meer informatie bij sommige producten vermelden, houdt Google van.
- Meer vragen en antwoorden bij ''Meest gestelde vragen'', wellicht of het bestelsysteem etc.
Zodat mensen het kunnen opzoeken als ze vast zitten tijdens het bestellen of iets dergelijks.
- Voorraad zou ik niet vermelden, is overal 0 volgens mij. Dan kan je beter de klant na de bestelling mailen dat het zoveel .. dagen duurt. Als ze 0 zien staan, gaan ze namelijk meteen naar een andere webshop waar het wel direct leverbaar is.
- Als ik op ''contact'' klik, krijg ik een hele rare url?
- Kun je niet een ander contact formulier in plaats van dit formulier, waar de klant meteen al zijn vraag kan typen. Dan kunnen jullie tevens ook sneller antwoorden. Want nu moet de klant wachten tot jullie een keer contact op nemen.
- Dat jullie vindbaar zijn op thuisvergelijken.nl zou ik weghalen, leidt alleen af en is nergens goed voor. Hetzelfde geldt voor koopjespakker.nl Ook al wordt wellicht de link verwijderd op die website, dan is het het nog waard.

Succes met de webshop!