Re: [Stuiterballen.com] Feedback

2
Plaats je de url extra niet of ben je dat vergeten? Want nu moeten we het zelf overtypen en we zijn lui :D
Minimaal 6,25 (25 stuiterballen)
Wat bedoel je daarmee? Minimale afname? Zou ik erbij zetten :)

Het e-mailadres bij contact zou ik aanklikbaar maken met een mailto:

Krijg je nog meer soorten stuiterballen? Beetje weinig zo eigenlijk.

Je hebt alleen iDEAL als betaalmethode. Waarom geen bankoverschrijving erbij? En je bent verplicht een achteraf betaalmethode aan te bieden. Je kunt voor Rembours kiezen. Deze kosten kun je doorberekenen aan de klant.

Verder ziet het er netjes uit :)
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!

Re: [Stuiterballen.com] Feedback

4
Wouterjan schreef:Hallo!

Ik heb een kleine webshop in stuiterballen. Het zal anders zijn en vooral kleiner dan jullie gewend zijn. Maar kunnen jullie feedback geven? Wat zou er net iets anders kunnen. Wat mist er? ect.

En hier nog even de url =) http://www.stuiterballen.com

Hallo WouterJan,

Gefeliciteerd met je Webshop.

Heb jij er al aangedacht om de stuiterballen aan te bieden met (Firma)naam opdruk?
Jouw producten zijn daar uitermate geschikt voor.

Veel succes.

Rob
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [Stuiterballen.com] Feedback

5
Trader schreef:
Wouterjan schreef:Hallo!

Ik heb een kleine webshop in stuiterballen. Het zal anders zijn en vooral kleiner dan jullie gewend zijn. Maar kunnen jullie feedback geven? Wat zou er net iets anders kunnen. Wat mist er? ect.

En hier nog even de url =) http://www.stuiterballen.com

Hallo WouterJan,

Gefeliciteerd met je Webshop.

Heb jij er al aangedacht om de stuiterballen aan te bieden met (Firma)naam opdruk?
Jouw producten zijn daar uitermate geschikt voor.

Veel succes.

Rob
hoi Rob,
Bedankt!
Zeker wel aan gedacht, maar dat komt nog (lang) niet. Eerst eens zo beginnen. Daarna meer soorten stuiterballen. Daarna kan ik over bedrukken gaan denken :)

Re: [Stuiterballen.com] Feedback

7
Ben het met het aantal producten wel eens, vind ik ook te weinig.

Ik zou het logisch vinden als er ook grotere exemplaren bij zitten, tot ala skippybal aan toe bijvoorbeeld.

Wat ik ook mis is het kiezen van een kleur, nu zijn ze wel goedkoop enzo, maar ik betaal liever 50 cent als ik een kleur kan kiezen dan dat ik moet gokken. Want het is niet duidelijk of je evenveel van elke kleur krijgt.

Dat is ook een vraag, minimaal 25 bestellen, maar van 1 soort of assorti? Het werpt ook een drempel op die wellicht vrij hoog is.

Re: [Stuiterballen.com] Feedback

8
Allereerst gefeliciteerd met je website,

het is een goede start om vanuit verder te werken en je bedrijf op te bouwen. Echter heb ik wel een paar op en aanmerkingen.

het belangrijkste eerst: ik mis een beetje de beleving op je website, hij oogt namelijk een beetje kaal. stuiterballen zijn natuurlijk zeer speels en kleurrijk en ik zou dit dan ook meer naar voren laten komen in de lay-out en met name het kleurgebruik in je site. Groen vindt ik persoonlijk niet de meest geschikte kleur hiervoor.

verder vloekt het groen van de home, contact en winkelwagen button enigszins met de andere kleuren groen. het contrast met de overige buttons is te groot.

wat betreft het assortiment denk ik ook dat je het uit moet breiden met verschillende maten. misschien mooi om links op de website een menu te creëren wat de stuiterballen per maat rangschikt. rangschikken op kleur lijkt me niet echt nodig als je met minimale afnamen van 25 werkt. zolang je maar zorgt dat bij elke bestellingen de kleuren goed verdeeld worden.

tot slot vind ik dat je erg ver in het bestelproces kunt komen (ben bij stap 4 gestopt) wanneer je maar 1 stuiterbal in je winkelwagen hebt zitten. lijkt me goed om een pop-up venster te maken die verschijnt als iemand met een waarde onder de € 6,25 op afrekenen klikt.

ik hoop dat je er iets mee kan, succes!
Bogaerts

Re: [Stuiterballen.com] Feedback

10
Stuiterballen.. Weer een nieuw webwinkel product. Wel grappig en zeker een leuke niche met kans op top google resultaten. Wel twijfel ik aan de vraag naar dit product. Wie gaat er achter de computer zitten om een aantal stuiterballen te bestellen???

Wat mij wel opvalt is dat je zo ontzettend goedkoop bent. € 6,75 en dan ook nog gratis verzending bij 25 stuks. Je verzend in een envelop neem ik aan, maar wat weegt dat wel niet 25 stuiterballen? Doe je jezelf niet een beetje tekort met deze prijzen?

Als laatste raad ik je aan om de stuiterballen in pakketjes te gaan verkopen. Alle kleuren van 1 serie in 1 koop. Geen gezeur met kleurkeuze en geen onduidelijkheid welke je krijgt toegezonden.

succes verder!

Re: [Stuiterballen.com] Feedback

11
Die minimale afname lijkt me een beetje een drempel en maakt het je bezoeker "lastig''.

Zou je niet beter een mooie staffel kunnen maken (je prijzen zijn allemaal gelijk, dus dat is makkelijk te communiceren; altijd inclusief verzenden vinden klanten fijn).
1 bal voor 2 of 3 euro kun je best versturen denk ik. 2 voor 3 of 5... en dan nog een redelijk prijs voor 5, 10 en 25 (en misschien ook nog wel 100).

Ik denk namelijk dat je er makkelijker 10 voor 5 euro verkoopt dan 25 voor 6,25... 25 is best veel namelijk. En het feit dat je er niet 1 of 2 kunt kopen voelt een beetje als dwang... terwijl als je de prijs relatief onaantrekkelijk maakt, dat gevoel weg is, en men vanzelf wel een hoger aantal kiest.

Re: [Stuiterballen.com] Feedback

12
1 of 2 stuiterballen koop je gewoon bij een winkel in je dorp.

Ik denk wel dat je veel meer keus moet hebben om echt te kunnen verkopen.
Kijk eens bij je concurrenten wat ze aanbieden (type gewoon stuiterballen in op google) en dan zie je dat ze veel meer keus hebben.

Re: [Stuiterballen.com] Feedback

14
Dat zal je nog tegen vallen...

In 1 van onze webshops word schuurpapier per vel verkocht... velletje 0.85, 2.95 verzendkosten en elke week zijn er wel een aantal bestellingen met slechts 1 of 2 velletjes...

Bedenk altijd dat als de klant naar het centrum moet rijden met de auto dit benzine kost en eventueel betaald parkeren, dan is hij/zij meer geld kwijt dan die verzendkosten van jou.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

Re: [Stuiterballen.com] Feedback

15
De vraag is, wil je wel 1 stuiterbal opsturen.
Want het kost je ook tijd om het op te sturen + boekhouding.
Heeft het dan wel zijn voor een winst van 50 cent.

Re: [Stuiterballen.com] Feedback

19
Stuiterballen.com schreef:Uw bestelling moet in totaal minimaal € 6.25 zijn. Dat zijn 25 stuiterballen van €0,25. De verzendkosten van de bestelling binnen Nederland zijn gratis.
Waarom dan bijvoorbeeld niet "Tot en met 24 stuiterballen + € 4,95 verzendkosten" en vervolgens "gratis bezorgd vanaf 25 stuiterballen"? Zoals eerder gezegd: je negeert het segment van kopers die niet zo heel veel stuiterballen nodig hebben maar graag bereid zijn verzendkosten te betalen voor de service en het gemak van thuisbezorgen.

Re: [Stuiterballen.com] Feedback

20
Ik ga daar nog over na denken.
Maar stel ik verzend 3 stuiterballen. Dan 'kan' ik niet zeggen dat het 5 euro verzendkosten is. Want als ik via de brievenbus zend weten de meeste dat dat geen 5 euro kost.

Edit, Nader inzien zou dat opzich nog wel verklaarbaar zijn.
Maar het wordt dan al vanaf 5 stuiterballen goedkoper om er 25 te bestellen. Dus vraag me af hoe dat over zou komen.



+ maar sowieso tnx voor meedenken alvast! Kom misschien beetje negatief over =)

Re: [Stuiterballen.com] Feedback

21
Het gaat er niet om wat goedkoper is... Het is hoe de mensen willen inkopen... en als iemand zich blind staart op ik wil maar 6 stuiterballen ben je die kwijt...Hoe je hem of haar ook probeert uit te leggen dat 10 stuiterballen onder de streep goedkoper zijn dan 6 stuiterballen, die klant ben je kwijt.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

Re: [Stuiterballen.com] Feedback

22
eentje schreef:Het gaat er niet om wat goedkoper is... Het is hoe de mensen willen inkopen... en als iemand zich blind staart op ik wil maar 6 stuiterballen ben je die kwijt...Hoe je hem of haar ook probeert uit te leggen dat 10 stuiterballen onder de streep goedkoper zijn dan 6 stuiterballen, die klant ben je kwijt.
Dat is ook irritant :P
Maar dan ga ik inderdaad denk ik maar voor onder de 6,25 4.95 verzendkosten rekenen.

Re: [Stuiterballen.com] Feedback

24
Ward schreef:Het is nogal onontgonnen terein, om niet te zeggen dat je het jezelf lastig maakt: artikelen van € 0,25 per stuk!

Je zou nog kunnen overwegen om de stuiterballen gratis weg te geven en uitsluitend verzendkosten te rekenen. Bekijk deze blogpost en de video maar eens:

http://www.usability-vlaanderen.com/201 ... gisch.html

Leuke guerrillamarketing wordt het dan.
Gratis 25 stuiterballen... u betaalt slechts 6,75 administratie- en verzendkosten.

Zou op zich leuk zijn om te proberen met een tweede site en kijken wat beter loopt... :)
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

Re: [Stuiterballen.com] Feedback

26
Even wat feedback op de site, heb niet alle reacties in dit topic gelezen dus wellicht is het dubbelzinnig.
- Geef meer informatie bij de producten (beter voor Google en zoekmachines).
- Ik zou kiezen voor een ander logo omdat dit logo weinig zegt over stuiterballen. Althans ik krijg geen gevoel dat het een webshop is van stuiterballen.
- Probeer je urls seo-vriendelijker te krijgen
Over de pagina die je aangaf wou je graag feedback, hierbij;
In de eerste regel geef je aan dat de verzendkosten gratis zijn, zeg dat ze gewoon geen verzendkosten hoeven te betalen. Klinkt logischer. (gratis verzendkosten bestaat niet).
''Dan is de kans het grootst dat het nog kan'' lijkt mij niet echt een zin die je zou moeten vermelden, klinkt niet echt positief.
Verder ben je nog een keer een euroteken vergeten voor 6.25.
''Grote via pakket dienst'' klinkt ook niet. Maak er iets van ''De grotere pakketten worden via een andere pakket dienst verzonden.''

Wellicht kun je nog een blog toevoegen aan je website, een meerwaarde voor de bezoekers en goed voor je ranking.

Succes ermee.

Re: [Stuiterballen.com] Feedback

27
Bedankt voor je feedback!
Groot deel doorgevoerd.
Alleen logo ben ik zelf erg tevreden mee dus houd ik zo. En uitgebreide tekstomschrijving is best moeilijk. Is vrij weinig meer over te vertellen. Dus moet ik nog even over denken.

Re: [Stuiterballen.com] Feedback

30
eentje schreef:Gefeliciteerd! Nu hopen dat het niet bij 1 in de 3 dagen blijft... :)
Nou, voor mijn markt ben ik al heel erg blij als ik voorlopig eens in de drie dagen heb. Maar geen idee hoe hard het gaat lopen. We zullen zien :)