Bedijvenpagina

1
Met mijn nieuw webwinkel wil ik ook heel hoog komen te staan en natuurlijk wil ik dat mijn bedrijfje bekend word.

Nu mijn vraag.
Iemand ervaring met bedrijvenpagina.nl

Lees graag jullie reactie

Re: Bedijvenpagina

2
Verwacht niet te veel van al die bedrijvengidsen (en besteed er niet te veel geld aan), want het zijn er gewoon te veel en ze leveren niet zoveel verkeer naar je site op.

Je hebt vaak meer aan een gratis naamsvermelding in De Telefoongids en Gouden Gids (tegenwoordig gekoppeld) plus een bedrijfsvermelding op Google Maps via Google Places. Zoekmachine Google toont je bedrijf dan ook meestal mét adres, telefoonnummer en kaartje uit Google Maps in de zoekresultaten wanneer iemand googelt naar je bedrijfsnaam.
StoreCore.io

Re: Bedijvenpagina

3
Sowieso nooit geld betalen voor een link. Als zo'n site graag naar jouw wilt linken dan is dat geen probleem, maar elke euro die je er aan uit geeft ben je kwijt en krijg je echt niet terug. Er zijn geen mensen die via zulke gidsen zoeken naar een webwinkel.

Afhankelijk van wat je shop doet zou je kunnen overwegen om je site aan te melden bij een site die allemaal shops van een bepaald genre verzamelt. Naar verluid worden die sites wel eens gebruikt door shoppers, al heb ik daar zelf geen ervaring mee.

Re: Bedijvenpagina

4
Wouter Hol schreef:Afhankelijk van wat je shop doet zou je kunnen overwegen om je site aan te melden bij een site die allemaal shops van een bepaald genre verzamelt. Naar verluid worden die sites wel eens gebruikt door shoppers, al heb ik daar zelf geen ervaring mee.
Startpagina-dochters doen het vaak inderdaad wel aardig.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Bedijvenpagina

5
Ward schreef:
Wouter Hol schreef:Afhankelijk van wat je shop doet zou je kunnen overwegen om je site aan te melden bij een site die allemaal shops van een bepaald genre verzamelt. Naar verluid worden die sites wel eens gebruikt door shoppers, al heb ik daar zelf geen ervaring mee.
Startpagina-dochters doen het vaak inderdaad wel aardig.

Niet meer wat het was, Doelgroep is erg oud... Ik heb daar al jaren links lopen (betaald) en het wordt dramatisch minder wat er vandaan komt.

Eens met Wouter nooit voor betalen....