Post NL grabbeldagen

1
Een paar dagen geleden ben ik gebeld door Post NL of ik mee wou doen aan het volgende:

------
Ook in 2011 organiseert PostNL Pakketten in samenwerking met haar klanten de succesvolle Grabbeldagen. Wilt u dit jaar deelnemen met als resultaat meer bestellingen, meer omzet en meer tevreden online shoppers? Neem dan snel contact op met uw account manager.

In de actieperiode van 17 oktober tot 7 november, kunnen ontvangers van uw pakketten met een PostNL barcode deelnemen aan de Grabbeldagen. In het online spel kunnen consumenten mooie prijzen winnen: korting bij de volgende aankoop bij deelnemende webwinkels. Uw webwinkel!
De Grabbeldagen heeft drie pijlers: consumentenonderzoeken, een kickoff in dé PostNL online shopstad 2011 en het online actiemechanisme om traffic en conversie in uw webwinkel te genereren. Tijdens de kickoff grabbelen consumenten met een barcode naar fysieke prijzen in de megagrabbelton, een mooi PR moment! Daarnaast promoten wij de Grabbeldagen uitgebreid in online en offline media en via onze eigen kanalen. U, als webwinkel kunt volop profiteren van deze actie.
------
Als webshop zijnde bied je Post NL een aantal producten (gratis) aan en een aantal kortingscodes.

Zijn hier misschien mensen die hier ervaring mee hebben?

Alvast bedankt!
http://www.GetYourGadgets.nl | Gadgets, Gifts & More.

http://www.JumpingAnimals.nl | Het leukste cadeau voor kinderen van 1 t/m 5 jaar.

Re: Post NL grabbeldagen

2
Alle barcodes van PostNL pakketten dingen automatisch mee, je hoeft op zich niet persee actief mee te doen aan de actie in de vorm van het weggeven van producten of korting. Wel is het leuk voor je naamsbekendheid als er staat "product X wordt aangeboden door webshop Y".

Zelf gaan wij waarschijnlijk niet mee doen in de vorm van producten weggeven.

Re: Post NL grabbeldagen

3
Blijf het altijd interessant vinden dat bedrijven die als tussenschakel opereren en dus een reputatie willen waarbij alles naadloos werkt etc, dingen organiseren als grabbeldagen. Dat is toch vragen om flauwe grapjes over verloren voorwerpen etc.? Als TNT zou ik eerder een logistieke prijs aanbieden. Een gratis vakantie ofzo.
Nu op mijn weblogs:
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Post NL grabbeldagen

6
Via onze shop Eccelente.nl hebben wij vorig jaar meegedaan. Ik zou zeggen win/win situatie: onze klanten mochten meespelen dmv de track&trace code, en wij profiteerde dat PostNL (TNT destijds) gratis promo voor ons deed. Dit jaar doen we weer mee!
Eccellente.nl
twitter.com/eccellente

Re: Post NL grabbeldagen

7
Ze zijn weer begonnen. Er zitten weinig bekende shops tussen moet ik zeggen. Zou dat iets over het succes -of juist het ontbreken daar van- van vorig jaar zeggen?