bahati-fairtrade.nl | 35 bez/dag |
Webshop in fair trade artikelen:
URL: http://www.bahati-fairtrade.nl
Leeftijd van de webwinkel: 1 jaar
Bieden vanaf €2200
Waarom deze webshop kopen?:
Bahati is een webwinkel met dat fair trade producten verkoopt. De webwinkel is gebouwd in Magento, het beste E-commerceplatform van dit moment.
De webwinkel is uitgebreid met modules die voor een betere ervaring voor de bezoeker zorgt en een hoger aantal conversies oplevert.
Deze webwinkel bevat de volgende uitbreidingen:
Ajax Cart Pro
Onestepcheckout
Previous – Next
Magic Zoom Plus
iDeal module
Easytabs
Behalve een uitstekend werkende webwinkel heeft u het geluk dat de webwinkel op een uitstekende server staat. U betaalt slechts 6 euro per maand voor de hosting. Vergelijkbare snelheden worden normaliter alleen bereikt met dure hostingcontracten vanaf €50 per maand.
De gehele webshop mag u overnemen voor €2.200!
Voor €250 ontvangt u de gehele voorraad (waarde €1.000)
Re: Webshop in Fair Trade Artikelen - leeftijd 1 jaar
2Misschien leven wij in een andere wereld maar 6 euro per maand is eerder normaal als goedkoop te noemen. Er zijn tientallen hosting bedrijven die dit kunnen leveren zelfs al vanaf € 0,50 per maand (bijv. versio).petervdzee schreef: Behalve een uitstekend werkende webwinkel heeft u het geluk dat de webwinkel op een uitstekende server staat. U betaalt slechts 6 euro per maand voor de hosting. Vergelijkbare snelheden worden normaliter alleen bereikt met dure hostingcontracten vanaf €50 per maand.
Verder niks aan te merken op je verhaal wel nog een aantal vragen:
Alles word verkocht uit eigen voorraad?
Wat is de levertijd van de fabrikant?
Er word een redelijk bedrag gevraagd waar is dit op gebaseerd?
Zijn er cijfers, omzet, klanten (35 bez. per dag) maar hoeveel koopt er?
Alvast bedankt voor de antwoorden.
3Mijn excuses voor mijn late reactie; ik ben net terug van vakantie. Magento is een veeleisend pakket die veel capaciteit eist van een server. Ik kan me bijna niet voorstellen dat een Magento webwinkel soepel draait op een hostingpakket van 50 cent per maand.
Als iemand een voorbeeld heeft wil ik dat graag zien, omdat ik in dat geval mijn klanten niet meer zou adviseren om naar bijvoorbeeld Byte te gaan. :
http://www.byte.nl/cms/producten/magento-hosting.html
Ja, klopt. Inkopen kan bij Centrum Mondiaal en Fair Trade Original.
Levertijd is 3/4 dagen
Op de functionaliteiten, het design en de geoptimaliseerde afrekenpagina van de webwinkel.
Daarnaast is de webwinkel gebouwd op een flexibel systeem (Magento) waardoor uitbreidingen eenvoudig te realiseren zijn.
Wanneer je belangstelling hebt in het overnemen van de webwinkel ontvang je deze gegevens van mij via de mail.
Als iemand een voorbeeld heeft wil ik dat graag zien, omdat ik in dat geval mijn klanten niet meer zou adviseren om naar bijvoorbeeld Byte te gaan. :
http://www.byte.nl/cms/producten/magento-hosting.html
Ja, klopt. Inkopen kan bij Centrum Mondiaal en Fair Trade Original.
Levertijd is 3/4 dagen
Op de functionaliteiten, het design en de geoptimaliseerde afrekenpagina van de webwinkel.
Daarnaast is de webwinkel gebouwd op een flexibel systeem (Magento) waardoor uitbreidingen eenvoudig te realiseren zijn.
Wanneer je belangstelling hebt in het overnemen van de webwinkel ontvang je deze gegevens van mij via de mail.
4U heeft volledig gelijk Magento vraagt veel en inderdaad voor 50 cent per maand zal dit niet gaan excuses voor mijn uit een zetting ik had het stukje Magento niet gelezen zelf werk ik dan ook met andere webshop systemen.petervdzee schreef: Ik kan me bijna niet voorstellen dat een Magento webwinkel soepel draait op een hostingpakket van 50 cent per maand.
Om verder toe te lichten de interesse was gewekt maar is helaas weer verdwenen.
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
5Goedemorgen; jammer dat je niet meer geïnteresseerd bent.
In ieder geval bedankt voor je reactie.
In ieder geval bedankt voor je reactie.
6NIET MEER VAN TOEPASSING.
Het lukt me niet om mijn bericht te verwijderen.
Weet iemand hoe ik dat kan doen?
Het lukt me niet om mijn bericht te verwijderen.
Weet iemand hoe ik dat kan doen?