Hoe zeker weet jij dat al jouw klanten dat controleren?
Als ik al zie hoeveel mensen zelf hun adres fout opgeven, vind ik het beangstigend om te bedenken hoeveel mensen maar klakkeloos zouden aannemen dat alles per telefoon wel goed overgekomen is.
Re: Toestaan om zonder account te kopen
32Dat weet ik niet zeker. Toen is het gelukkig goed gegaan.
Wat ik wel aan de telefoon doe is nog even alle gegevens herhalen en vragen of het klopt.
Natuurlijk kan ik ook een typ foutje maken, maar ik merk wel dat de mensen het waarderen als je meteen de bestelling opneemt.
Wat ik wel aan de telefoon doe is nog even alle gegevens herhalen en vragen of het klopt.
Natuurlijk kan ik ook een typ foutje maken, maar ik merk wel dat de mensen het waarderen als je meteen de bestelling opneemt.
33Voor een controle van postcode, straatnaam en plaatsnaam (inclusief spelling) kun je even www.postcode.nl openen in een aparte browsertab.
34Bij mij precies andersom, als ik geen account kan aanmaken dan haak ik in principe af of het moet een uniek product zijn. Ik wil de orderstatus kunnen inzien, kopie factuur afdrukken en liefst ook een CRM met ticketsysteem.malibu schreef: als ik zelf shop en ik moet een account aanmaken haak ik af
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.