Hebben jullie nog suggesties voor dit forum? Nu heb ik alles een beetje op gevoel gemaakt maar feedback van mede webwinkeliers is zeker welkom! Wat kan er beter aan het forum? Graag reacties.
Moderators
Ook eventuele vrijwilligers voor moderators zullen (t.z.t.) welkom zijn. Stuur me dan even een privéberichtje met een korte motivatie en eventueel kort CV zodat we elkaar een beetje leren kennen.
2
Ik heb me zojuist ingeschreven op dit forum.
Ik verbaas me er alleen over dat er geen forum is voor de logistiek? Dat lijkt me toch wel een van de meest belangrijke aspecten van een middelgrote tot grote webshop!?
Mijn suggestie; een forum voor operationeel en logistiek waar gediscussieerd kan worden over de diverse pakketdiensten, magazijnsoftware/inrichting, fulfilment, etc. Kortom; hoe de artikelen na bestelling bij de klant terecht moeten komen!
EDIT en de zeer belangrijke afdeling "Marketing" kan ik ook niet vinden. Die twee (logistiek en marketing) lijken mij 100x belangrijker dan het vinden van een leverancier en/of de naam van de webshop. (Of zie ik dat helemaal verkeerd..?)
EDIT2 Onderaan toch "Webwinkel Promotie" gevonden. Sorry, had niet goed gekeken. "Marketing" is misschien een betere term om daar te gebruiken Omdat marketing toch de drijfveer van je webshop is is het misschien een idee om dat forum hoger neer te zetten?
Zo, nu heb ik wel weer genoeg input gegeven voor iemand die net vers binnen komt waaien op dit forum
Ik verbaas me er alleen over dat er geen forum is voor de logistiek? Dat lijkt me toch wel een van de meest belangrijke aspecten van een middelgrote tot grote webshop!?
Mijn suggestie; een forum voor operationeel en logistiek waar gediscussieerd kan worden over de diverse pakketdiensten, magazijnsoftware/inrichting, fulfilment, etc. Kortom; hoe de artikelen na bestelling bij de klant terecht moeten komen!
EDIT en de zeer belangrijke afdeling "Marketing" kan ik ook niet vinden. Die twee (logistiek en marketing) lijken mij 100x belangrijker dan het vinden van een leverancier en/of de naam van de webshop. (Of zie ik dat helemaal verkeerd..?)
EDIT2 Onderaan toch "Webwinkel Promotie" gevonden. Sorry, had niet goed gekeken. "Marketing" is misschien een betere term om daar te gebruiken Omdat marketing toch de drijfveer van je webshop is is het misschien een idee om dat forum hoger neer te zetten?
Zo, nu heb ik wel weer genoeg input gegeven voor iemand die net vers binnen komt waaien op dit forum
3
Welkom!Wouter Hol schreef:Ik heb me zojuist ingeschreven op dit forum.
Lijkt me een goede suggestie. Laten we het proberen. Webwinkelforum is trouwens inderdaad tot stand gekomen aan de hand van vragen, en dus niet van vooraf onderzoek o.i.d. Aangezien veel mensen vragen hadden over de webwinkel naam, heb ik daar een apart forum voor opgesteld. Als mensen veel vragen stellen over logistiek, dan zou ik dat ook waarschijnlijk hebben overwogen. Maar laten we het gewoon een tijdje proberen. Als er over een half jaar nog steeds minder dan 10 vragen in dat forum staan, kunnen we het altijd weer stopzetten.Wouter Hol schreef: Ik verbaas me er alleen over dat er geen forum is voor de logistiek? Dat lijkt me toch wel een van de meest belangrijke aspecten van een middelgrote tot grote webshop!?
Hmm. Marketing of Promotie. Lijkt me een persoonlijke voorkeur. Op zich vind ik promotie wel aardig omdat het aardig wat zoekmachine traffic oplevert. Ga jij echt zoeken naar Webwinkel Marketing? Maar aan de andere kant mag dat nooit de kwaliteit van het forum nadelig beinvloeden dus misschien is Marketing echt wel beter.Wouter Hol schreef: Onderaan toch "Webwinkel Promotie" gevonden. Sorry, had niet goed gekeken. "Marketing" is misschien een betere term om daar te gebruiken Omdat marketing toch de drijfveer van je webshop is is het misschien een idee om dat forum hoger neer te zetten?
Zeker niet! Je hebt goede suggesties! Daarvan willen we er altijd meer horen! Al die oudjes (mwuahahaha) hier op het forum zitten al vastgeroest en zijn al gewend aan de onlogische meuk die we aanbieden. Daarvan kunnen we helaas amper nog innovatieve ideeen verwachten! We moeten het hebben van mensen als jij. So keep the ideas coming!Wouter Hol schreef: Zo, nu heb ik wel weer genoeg input gegeven voor iemand die net vers binnen komt waaien op dit forum
4
Tnx!admin schreef: Welkom!
Ja, dat is namelijk de juiste term. Er zijn niet voor niets talloze Internet Marketing Bureaus, geen Internet Promotie Bureausadmin schreef: Ga jij echt zoeken naar Webwinkel Marketing?
Ik ben qua leeftijd inderdaad aan de jonge kant, maar draai al ruim 4 jaar een vrij grote webshop. Ikzelf ben dus al weer van een oudere generatie webwinkeliers (wat gaat dat toch snel)admin schreef:
Zeker niet! Je hebt goede suggesties! Daarvan willen we er altijd meer horen! Al die oudjes (mwuahahaha) hier op het forum zitten al vastgeroest en zijn al gewend aan de onlogische meuk die we aanbieden. Daarvan kunnen we helaas amper nog innovatieve ideeen verwachten! We moeten het hebben van mensen als jij. So keep the ideas coming!
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
5
Iets wat ik ook wel tegenkom op andere forums is een "Post je werkplek" forum of topic. Het slaat nergens op maar werkt erg goed voor het community gevoel!
Download het rapport "Webwinkel Tactieken Onthult" en ontvang gratis tips en geheimen:
http://www.webwinkelsucces.nl/gratis-rapport.html
http://www.webwinkelsucces.nl/gratis-rapport.html
8
Das een bekende van HL... ten minste toen ik nog actief was op HL iig.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
http://www.getzenned.nl
Re: Suggesties
9Een vraagje, ben ik de enigste die sinds gisteren een groot scherm heeft met grote letters, zodat je niet alles kan lezen zonder horizontaal te scrollen?
Op andere sites heb ik dit niet, ik gebruik firefox.
Op andere sites heb ik dit niet, ik gebruik firefox.
Re: Suggesties
101. Website optimalisatieDirkjan schreef:Hebben jullie nog suggesties voor dit forum? Nu heb ik alles een beetje op gevoel gemaakt maar feedback van mede webwinkeliers is zeker welkom! Wat kan er beter aan het forum? Graag reacties.
Moderators
Ook eventuele vrijwilligers voor moderators zullen (t.z.t.) welkom zijn. Stuur me dan even een privéberichtje met een korte motivatie en eventueel kort CV zodat we elkaar een beetje leren kennen.
2. Website optimalisatie programma's
Re: Suggesties
11Bedoel je hiermee dat dit forum geoptimaliseerd zou moeten worden of wil je informatie/hulp over/bij het optimaliseren van jouw site? Voor dat laatste kan je prima een topic openen toch?MrCactus schreef: 1. Website optimalisatie
2. Website optimalisatie programma's
Een programma voor het optimaliseren van een site is mij trouwens onbekend. Als er een programma zou zijn die willekeurige sites zou kunnen optimaliseren dan heb je goud in handen!
Re: Suggesties
12Graag onderwerpen over optimalisatie van websites.
Daar bestaan natuurlijk al andere forums over, maar het lijkt me een goede aanvulling van dit forum.
Optimalisatie-programma's zijn er veel, al blijft het goed opletten en hard werken.
Bijv. Web Ceo, SEO Powersuite, IBP, SEOBook.
http://www.seosoftware.net/
Daar bestaan natuurlijk al andere forums over, maar het lijkt me een goede aanvulling van dit forum.
Optimalisatie-programma's zijn er veel, al blijft het goed opletten en hard werken.
Bijv. Web Ceo, SEO Powersuite, IBP, SEOBook.
http://www.seosoftware.net/
Re: Suggesties
13Misschien dat ik niet goed kijk, maar de volgende optie lijkt me in het kader van de imagobewaking wel zinvol:
een tag of iets om je websitenaam of url alleen zichtbaar te maken voor ingelogde leden.
Ik ben namelijk echt niet te beroerd om met jullie mn site te delen en opbouwende kritiek te ontvangen (lijkt me zelfs nuttig), maar ik doe dat nu niet omdat ik niet wil dat een zoekopdracht in google leidt naar een pagina op dit forum. Er is over mn shop nog weinig geschreven, dus die kans zou vrij groot zijn. Als dan hier iemand meent dat mn site er onbetrouwbaar uitziet, en iemand googlet op "naam shop + betrouwbaar" oid, dan krijg je snippets die je niet wil en onterecht en irrelevant zijn voor een consument.
Het is maar een idee... anders wellicht geheel afgeschermde "beoordeel mijn site"... dan heeft het voor spammertjes verder ook weinig zin om hun url er eindeloos in te zetten.
een tag of iets om je websitenaam of url alleen zichtbaar te maken voor ingelogde leden.
Ik ben namelijk echt niet te beroerd om met jullie mn site te delen en opbouwende kritiek te ontvangen (lijkt me zelfs nuttig), maar ik doe dat nu niet omdat ik niet wil dat een zoekopdracht in google leidt naar een pagina op dit forum. Er is over mn shop nog weinig geschreven, dus die kans zou vrij groot zijn. Als dan hier iemand meent dat mn site er onbetrouwbaar uitziet, en iemand googlet op "naam shop + betrouwbaar" oid, dan krijg je snippets die je niet wil en onterecht en irrelevant zijn voor een consument.
Het is maar een idee... anders wellicht geheel afgeschermde "beoordeel mijn site"... dan heeft het voor spammertjes verder ook weinig zin om hun url er eindeloos in te zetten.
Re: Suggesties
15Banaan schreef:Misschien dat ik niet goed kijk, maar de volgende optie lijkt me in het kader van de imagobewaking wel zinvol:
een tag of iets om je websitenaam of url alleen zichtbaar te maken voor ingelogde leden.
Ik ben namelijk echt niet te beroerd om met jullie mn site te delen en opbouwende kritiek te ontvangen (lijkt me zelfs nuttig), maar ik doe dat nu niet omdat ik niet wil dat een zoekopdracht in google leidt naar een pagina op dit forum. Er is over mn shop nog weinig geschreven, dus die kans zou vrij groot zijn. Als dan hier iemand meent dat mn site er onbetrouwbaar uitziet, en iemand googlet op "naam shop + betrouwbaar" oid, dan krijg je snippets die je niet wil en onterecht en irrelevant zijn voor een consument.
Het is maar een idee... anders wellicht geheel afgeschermde "beoordeel mijn site"... dan heeft het voor spammertjes verder ook weinig zin om hun url er eindeloos in te zetten.
Eens!!! ik heb zelf de naam van mijn shop niet in de onderwerptitel geplaatst, maar de moderator heeft dit toch aangepast. Dit was niet mijn bedoeling, ik heb mijn link ook verborgen en dat was ook niet voor niets. Ik zou het wel fijn vinden dat ze hier iets aan doen.
Re: Suggesties
16Een doorverwijs link wordt wel degelijk door Google opgenomen. Maar daar gaat het niet eens om. Achter zo'n link zou ook een affiliate link kunnen zitten. Dat wil zeggen dat degene die de link plaatst geld vangt als er op geklikt wordt. Het moge duidelijk zijn dat het Webwinkelforum daar niet voor bedoelt is.
De regels zijn opgesteld omdat het forum steeds harder groeit. Als er tientallen of honderden topics komen die allemaal hetzelfde heten, namelijk "ik wil feedback", dan zorgt dat voor een enorme wildgroei. Je kan dan nooit meer de topics uit elkaar houden.
Verder, als je besluit om gebruik te maken van de kennis op dit forum en je dus met de billen bloot gaat, dan moet je dat ook helemaal doen. Je moet je dan niet willen verschuilen achter een nickname, doorverwijslink en andere zaken om je te anonimiseren. Als het goed is dan heb je gewoon je keiharde best gedaan op de shop en zal er niet veel schokkends naar buiten komen. Mocht dat er wel komen, dan geeft het feit dat je zelf zo'n topic opent al aan dat je van goede wil bent en de kritiek ter harte genomen hebt en je shop daarop aangepast hebt. Als je bang bent dat jouw klanten wel of niet zullen kopen nav. een zgn. 'snippet' op Google dan gaat er elders al wat fout ben ik bang.
Om een kort verhaal lang te maken (?)
De opbouw van de naam van de topics zal blijven zoals hij is en er zal nog even overlegd worden over hoe we denken over de doorverwijs links.
Stuur mij even een bericht als je wilt dat jouw topic, aangemaakt voordat de regels van kracht waren, verwijderd wordt. Ik zal dan het topic voor jouw van het internet laten verdwijnen.
De regels zijn opgesteld omdat het forum steeds harder groeit. Als er tientallen of honderden topics komen die allemaal hetzelfde heten, namelijk "ik wil feedback", dan zorgt dat voor een enorme wildgroei. Je kan dan nooit meer de topics uit elkaar houden.
Verder, als je besluit om gebruik te maken van de kennis op dit forum en je dus met de billen bloot gaat, dan moet je dat ook helemaal doen. Je moet je dan niet willen verschuilen achter een nickname, doorverwijslink en andere zaken om je te anonimiseren. Als het goed is dan heb je gewoon je keiharde best gedaan op de shop en zal er niet veel schokkends naar buiten komen. Mocht dat er wel komen, dan geeft het feit dat je zelf zo'n topic opent al aan dat je van goede wil bent en de kritiek ter harte genomen hebt en je shop daarop aangepast hebt. Als je bang bent dat jouw klanten wel of niet zullen kopen nav. een zgn. 'snippet' op Google dan gaat er elders al wat fout ben ik bang.
Om een kort verhaal lang te maken (?)
De opbouw van de naam van de topics zal blijven zoals hij is en er zal nog even overlegd worden over hoe we denken over de doorverwijs links.
Stuur mij even een bericht als je wilt dat jouw topic, aangemaakt voordat de regels van kracht waren, verwijderd wordt. Ik zal dan het topic voor jouw van het internet laten verdwijnen.
Re: Suggesties
17Hier overschat je de gemiddelde consument enorm. Die gaat een Google snippet niet in zijn context plaatsen, kijken in welk forum er gepost is, en dan de conclusie trekken dat de eigenaar wel zijn stinkende best zal doen en van goede wil is. Die leest in de serp "bedrijf onbetrouwbaar" en zoekt elders zijn heil. Ik ken bedrijven die op deze manier hun internetomzet hebben zien instorten omdat ze op een forum in 1 zin genoemd werden met een branchgenoot die failliet was gegaan.Wouter Hol schreef:Mocht dat er wel komen, dan geeft het feit dat je zelf zo'n topic opent al aan dat je van goede wil bent en de kritiek ter harte genomen hebt en je shop daarop aangepast hebt. Als je bang bent dat jouw klanten wel of niet zullen kopen nav. een zgn. 'snippet' op Google dan gaat er elders al wat fout ben ik bang.
Sowieso gaat het een consument niets aan wat mijn conversie, marge of verzendkosten zijn. Ik ken geen enkel bedrijf dat dat zomaar op internet publiceert. Als je een deel zou afschermen zou je in mijn ogen veel interessantere discussies krijgen zonder dat mensen zich verschuilen, of vaag blijven over hun product. Het is iets te makkelijk om te roepen dat "er dan elders wel wat fout gaat".
Trouwens:
http://www.tbforum.com/thread/150425.html
Re: Suggesties
18Ik ben het wel met het vorig forumlid eens.
Natuurlijk heb ik veel gehad aan de feedback die ik heb gehad en nog krijg op mijn webwinkel. Ik heb er echt mijn voordeel mee gedaan. Maar of dat iedereen aan gaat? Onderling waren forumleden het ook niet altijd met elkaar eens wat betreft de kritiek.
Wanneer je mijn webwinkel nu zoekt op Google: glazensieraden, dan komt als derde in rij mijn aanmelding op het webforum.
Ik zou dit ook graag anders zien.
Groetjes,
Natuurlijk heb ik veel gehad aan de feedback die ik heb gehad en nog krijg op mijn webwinkel. Ik heb er echt mijn voordeel mee gedaan. Maar of dat iedereen aan gaat? Onderling waren forumleden het ook niet altijd met elkaar eens wat betreft de kritiek.
Wanneer je mijn webwinkel nu zoekt op Google: glazensieraden, dan komt als derde in rij mijn aanmelding op het webforum.
Ik zou dit ook graag anders zien.
Groetjes,
Re: Suggesties
19Om de discussie maar tot een conclusie te laten komen: Feedback wordt niet besloten.
Helaas voor sommigen maar op dit moment zijn er een paar honderd forumleden actief en dagelijks duizend mensen op het forum. Het overgrote deel bezoekt wel, maar logt niet in. En wil graag al die topics lezen. Door het besloten te maken zouden we die groep kunnen verliezen en alhoewel sommigen bewust niet in Google willen komen, willen wij met dit forum weer wel Google traffic. Er moet ook een win-situatie voor dit forum bestaan.
als je persoonlijke een-op-een feedback wilt kun je ongetwijfeld verschillende forumleden of professionals inhuren. Als je merkt dat een forum topic erg negatief werkt voor je bedrijf kun je mij een prive berichtje sturen en zal ik binnen 48 uur bepalen of je topic niet gewoon kan worden verwijderd.
Los daarvan zijn er altijd situaties te bedenken waarom iemand schade ondervindt. Ik snap dat de stelling die Wouter maakt geen garantie is voor geen negatieve publiciteit, maar de kans is echt vele malen groter dat je omzet mist als je het topic niet maakt. Want dan mis je waardevolle feedback. De keuze is aan jullie.
Helaas voor sommigen maar op dit moment zijn er een paar honderd forumleden actief en dagelijks duizend mensen op het forum. Het overgrote deel bezoekt wel, maar logt niet in. En wil graag al die topics lezen. Door het besloten te maken zouden we die groep kunnen verliezen en alhoewel sommigen bewust niet in Google willen komen, willen wij met dit forum weer wel Google traffic. Er moet ook een win-situatie voor dit forum bestaan.
als je persoonlijke een-op-een feedback wilt kun je ongetwijfeld verschillende forumleden of professionals inhuren. Als je merkt dat een forum topic erg negatief werkt voor je bedrijf kun je mij een prive berichtje sturen en zal ik binnen 48 uur bepalen of je topic niet gewoon kan worden verwijderd.
Los daarvan zijn er altijd situaties te bedenken waarom iemand schade ondervindt. Ik snap dat de stelling die Wouter maakt geen garantie is voor geen negatieve publiciteit, maar de kans is echt vele malen groter dat je omzet mist als je het topic niet maakt. Want dan mis je waardevolle feedback. De keuze is aan jullie.
Nu op mijn weblogs:
Re: Suggesties
20Misschien een topic openen in feedback waar mensen zich aan kunnen bieden om via pb of via mail feedback te willen geven. Ik wil dat topic wel openen hoor Misschien als sticky topic maken dan?
Hebben webwinkeliers een keuze om zich door de massa te laten keuren of door enkele mensen wat anoniemer
Hebben webwinkeliers een keuze om zich door de massa te laten keuren of door enkele mensen wat anoniemer
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!
Re: Suggesties
21Ik weet niet of ik dat wel wil ondersteunen. Feedback kun je 'gewoon kopen' bij bedrijven. Je kunt het ook gratis krijgen hier op het forum, maar dan geef je er wat voor terug. Openheid, waarmee dit forum mogelijk traffic krijgt. Door het via privé berichtjes te doen is het nut voor het forum weg. Dan kun je het ook organiseren via Twitter, e-mail, een hutje op de hei. Whatever.PeterPastoor schreef:Misschien een topic openen in feedback waar mensen zich aan kunnen bieden om via pb of via mail feedback te willen geven. Ik wil dat topic wel openen hoor Misschien als sticky topic maken dan?
Hebben webwinkeliers een keuze om zich door de massa te laten keuren of door enkele mensen wat anoniemer
Nu op mijn weblogs:
Re: Suggesties
22True. Maar het gaat wel via het forum.
Maar ik begrijp je punt. Ik kan mij voorstellen hoe sommige mensen denken maar wat eerder gezegd werd zit ook wat in. De webwinkel wordt er alleen maar beter van. En als het echt slecht en onbetrouwbaar is kan het misschien via pb gezegd worden. Valt het mee, gewoon in het topic?
Maar ik begrijp je punt. Ik kan mij voorstellen hoe sommige mensen denken maar wat eerder gezegd werd zit ook wat in. De webwinkel wordt er alleen maar beter van. En als het echt slecht en onbetrouwbaar is kan het misschien via pb gezegd worden. Valt het mee, gewoon in het topic?
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!
Re: Suggesties
23Technisch kun je het natuurlijk nog vrij eenvoudig anders regelen: maak posts met (concurrentie)gevoelige informatie naar keuze van de topicstarter alleen toegankelijk voor forumleden die zijn ingelogd. Daarvoor kun je een aankruisvakje toevoegen onder het invoervak voor de berichttekst.
Lijkt me beter dan wat er nu soms gebeurt: oorspronkelijke posts worden fors ingekort of zelfs geleegd als een topicstarter zich heeft bedacht. Daardoor zijn discussies soms niet meer te volgen of lijken de reacties van anderen ten onrechte uit de lucht gegrepen.
Lijkt me beter dan wat er nu soms gebeurt: oorspronkelijke posts worden fors ingekort of zelfs geleegd als een topicstarter zich heeft bedacht. Daardoor zijn discussies soms niet meer te volgen of lijken de reacties van anderen ten onrechte uit de lucht gegrepen.
Re: Suggesties
24Dus ook niet als optie.Om de discussie maar tot een conclusie te laten komen: Feedback wordt niet besloten.
Je krijgt gratis feedback van ervaren webwinkeliers, ontwikkelaars en potentiële klanten op dit forum en daar staat tegenover dat er daardoor traffic gegenereerd word voor dit gratis forum.
De wijzigingsmogelijkheid voor berichten is nu beperkt tot 1 uur na plaatsen waardoor de discussie beter te volgen blijft.
Topics kunnen worden verwijderd door een onderbouwde pb (dus niet alleen verwijderen svp maar ook aangeven waarom) te sturen aan de moderators of de admin en dat zal dan na intern beraad gebeuren of niet.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
http://www.getzenned.nl
Re: Suggesties
25Ik zie opeens dat er een members-only forum is. Stond die er al, of is dat nieuw?
Kan ik daar een feedbacktopic openen? Of wordt ie dan direct verplaatst naar het openbare deel? Lijkt me overigens wel vreemd om iets vanuit een besloten forum zondermeer in de openbaarheid te brengen
En o ja, suggestie:
Ik zie dat het members-only forum niet zichtbaar is voor niet ingelogde gebruikers. Op zich begrijpelijk, maar zou je die niet beter wel kunnen tonen, maar na aanklikken een login/registratievenster? Bij wijze van teaser "er is hier nog meer te vinden als je registreert". Ik neem aan de geregistreerde leden ook van waarde zijn voor dit forum...
Kan ik daar een feedbacktopic openen? Of wordt ie dan direct verplaatst naar het openbare deel? Lijkt me overigens wel vreemd om iets vanuit een besloten forum zondermeer in de openbaarheid te brengen
En o ja, suggestie:
Ik zie dat het members-only forum niet zichtbaar is voor niet ingelogde gebruikers. Op zich begrijpelijk, maar zou je die niet beter wel kunnen tonen, maar na aanklikken een login/registratievenster? Bij wijze van teaser "er is hier nog meer te vinden als je registreert". Ik neem aan de geregistreerde leden ook van waarde zijn voor dit forum...
Re: Suggesties
26Deze is er ongeveer een maand of korter, zoiets.
Hij is niet bedoelt voor feedback, daar is het feedback forum voor. Dit gedeelte is bedoeld voor wat slap gelul tussen webwinkeliers onderling en overleg over wat leden vinden van het forum en of ze wellicht suggesties hebben en dergelijk.
Hij is niet bedoelt voor feedback, daar is het feedback forum voor. Dit gedeelte is bedoeld voor wat slap gelul tussen webwinkeliers onderling en overleg over wat leden vinden van het forum en of ze wellicht suggesties hebben en dergelijk.
Re: Suggesties
27Wat ik mis dat als ik een reactie schrijf dat ik daaronder niet kan lezen waar ik een reactie op schrijf . Soms wil je het even terug lezen voordat je het post. (tenminste ik)
Re: Suggesties
28Ja, ik ken dat. Goed punt. Het zou beter zijn als het invoerveld voor een neiuwe reactie direct onder het laatste bericht in het topic zelf zou staan. Technisch zal dit wellicht niet mogelijk zijn, maar ik heb verder geen verstand van de techniek van een forum.GAP schreef:Wat ik mis dat als ik een reactie schrijf dat ik daaronder niet kan lezen waar ik een reactie op schrijf . Soms wil je het even terug lezen voordat je het post. (tenminste ik)
Re: Suggesties
29Ja, die functie mis ik ook!GAP schreef:Wat ik mis dat als ik een reactie schrijf dat ik daaronder niet kan lezen waar ik een reactie op schrijf . Soms wil je het even terug lezen voordat je het post. (tenminste ik)
Ik krijg na de laatste twee nieuwe "mensen" die zich hebben voorgesteld heb ik de neiging om een apart deel te willen waar iedereen reclame mag maken en het in de rest van het forum te verbieden. Dan kan ik dat deel van het forum negeren...
Dit is een forum voor mensen met een webwinkel, niet voor de webwinkels zelf. Of niet?
Ik ben net twee dagen ziek geweest, dus niet helemaal helder. Dus eigenlijk het enige wat ik wil zeggen is dat ik me erger aan accounts die enkel overal op antwoorden met wat ze allemaal verkopen.
Re: Suggesties
30Die rubriek wel een beetje ja. Daarom zijn daar ook nieuwe regels opgesteld. Hopen dat mensen die ook lezen dan. Andere rubrieken gaan natuurlijk wel over de webwinkel zelf!Tink schreef:Dit is een forum voor mensen met een webwinkel, niet voor de webwinkels zelf. Of niet?
Nu op mijn weblogs: