Hallo,
Sinds een paar dagen staat http://www.bixbuy.nl online.
Laat maar eens horen wat jullie ervan vinden.
Groeten,
Rob
Re: www.bixbuy.nl Feedback
2Je hinkt op twee gedachten... en op één been kun je niet staan 
Door Engels als voertaal lijkt de webshop internationaal, maar op kritieke onderdelen wordt het daarna al gauw een lokale aangelegenheid: gratis bezorging in de Benelux, Nederlands Webshop Keurmerk, logo's van Nederlandse banken, korting op een iDEAL-betaling... Kun je er dan misschien niet beter een tweetalige webshop in het Nederlands en Frans van maken?

Door Engels als voertaal lijkt de webshop internationaal, maar op kritieke onderdelen wordt het daarna al gauw een lokale aangelegenheid: gratis bezorging in de Benelux, Nederlands Webshop Keurmerk, logo's van Nederlandse banken, korting op een iDEAL-betaling... Kun je er dan misschien niet beter een tweetalige webshop in het Nederlands en Frans van maken?
Re: www.bixbuy.nl Feedback
3Ward schreef:Je hinkt op twee gedachten... en op één been kun je niet staan
Door Engels als voertaal lijkt de webshop internationaal, maar op kritieke onderdelen wordt het daarna al gauw een lokale aangelegenheid: gratis bezorging in de Benelux, Nederlands Webshop Keurmerk, logo's van Nederlandse banken, korting op een iDEAL-betaling... Kun je er dan misschien niet beter een tweetalige webshop in het Nederlands en Frans van maken?
Hallo Ward,
Bedankt voor je reactie.
Bovenin is er de keuze om te schakelen van Nederlands naar Engels en omgekeerd.
Groeten,
Rob
Re: www.bixbuy.nl Feedback
4Je kan wel kiezen voor een taal maar de meeste knoppen in het checkout proces zijn allemaal in het engels. Verder vind ik de tekst in het checkout proces in een wel erg klein lettertype.
Social media (bv like button) kunnen een waardevolle aanvulling zijn op de shop.
Social media (bv like button) kunnen een waardevolle aanvulling zijn op de shop.
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Re: www.bixbuy.nl Feedback
5Ik zou je bedrijfsgegevens + kvknummer vermelden onder contact, en niet onder een aparte link bij contact omdat dit een beetje onduidelijk is. En eventueel op de homepage
Re: www.bixbuy.nl Feedback
6Klaas schreef:Je kan wel kiezen voor een taal maar de meeste knoppen in het checkout proces zijn allemaal in het engels. Verder vind ik de tekst in het checkout proces in een wel erg klein lettertype.
Social media (bv like button) kunnen een waardevolle aanvulling zijn op de shop.
Hallo klaas,
Bedankt voor je reactie.
Wij hebben inderdaad heengelezen over checkout etc in het Engels.
Like button is een prima aanvulling.
Lettertype was ons niet opgevallen als "klein" maar wij gaan experimenteren
met de verschillende groottes.
Bedankt.
Rob
Re: www.bixbuy.nl Feedback
7japie123 schreef:Ik zou je bedrijfsgegevens + kvknummer vermelden onder contact, en niet onder een aparte link bij contact omdat dit een beetje onduidelijk is. En eventueel op de homepage
Hallo Japie,
Bedankt.
Rob
Re: www.bixbuy.nl Feedback
8waarom integreer je de pagina met alle informatie zoals contact gegevens, sitemap en alle andere informatie niet in je pagina. dat ziet er veel netter uit. want nu lijkt het net of je naar een andere website gaat als je op contact us klikt.
Re: www.bixbuy.nl Feedback
9allereerst: ziet er strak uit, duidelijke en rustige website.
Het enige wat 'stoort' is het blok bovenaan de contact pagina met het webshop keurmerk en de grote BESPAAR 5% EXTRA.
Verder is het inderdaad beter om onderaan je pagina wat meer informatie over het bedrijf te geven.
(denk aan kvk-nummer, telefoon nummer, 'contact' link etc.)
Misschien is het ook een idee om 'word klant' (rechts boven) te vervangen door 'aanmelden'.
Het enige wat 'stoort' is het blok bovenaan de contact pagina met het webshop keurmerk en de grote BESPAAR 5% EXTRA.
Verder is het inderdaad beter om onderaan je pagina wat meer informatie over het bedrijf te geven.
(denk aan kvk-nummer, telefoon nummer, 'contact' link etc.)
Misschien is het ook een idee om 'word klant' (rechts boven) te vervangen door 'aanmelden'.