Allen,
Ik werk voor een software-ontwikkel bedrijf (F1 Software) en wij willen een webdienst ontwikkelen die prijzen tussen vervoerders vergelijkt. Ik heb hier een aantal weken geleden al een onderwerp over geplaatst.
Waar ik benieuwd naar ben is het meetbaar maken van de service van vervoerders. Hoe kijk je daar tegenaan? Service komt veel voor in discussies en wordt regelmatig belangrijker geacht dan lage prijzen.
Service is uiteraard een ruim begrip met vele variabelen. Hier zijn wel mogelijkheden door cijfers te geven op service-ervaringen (stipheid, afspraken nakomen etc) of op aangeboden services (aangetekend, verzekeren etc).
Vind je deze (cijfermatige) informatie interessant en zou je eigen ervaringen ook willen delen met anderen?
Groeten
Hylke Peek
Webshops te koop
Te Koop: Bol verkoopaccount en merken in diverse categorieën te koop
Te koop: Verkoopaccount met drie geregistreerde merken in huishoud, slaapartikelen en diverse producten. Beoordeling van 8.5+.
Statistieken
1 bericht