Hallo allemaal,
Wij van webshopflyer.nl bieden u de mogelijkheid om voor een gering bedrag reclame te maken voor uw webshop.
U kunt samen met vijf andere webshops op één flyer adverteren voor EUR 30 ex BTW en verzendkosten.
Voor dit bedrag wordt er 5000x reclame gemaakt.
Iedere webshop krijgt ongeveer 833 flyers die meegestuurd kunnen worden met bestellingen.
Doordat alle webshops dezelfde doelgroep als klant heeft, kunt u gericht adverteren wat het rendement van uw flyer campagne ten goede komt.
Uiteraard wordt er geprobeerd zo veel mogelijk concurrentie te voorkomen.
OP DIT MOMENT ZOEKEN WIJ NOG 4 DEELNEMERS!
Zie http://www.webshopflyer.nl voor voorbeelden van flyers die reeds zijn verzonden.
Voor vragen, mail naar info@webshopflyer.nl
Volg ons ook op twitter, @Webshopflyer
Met vriendelijke groet,
Team Webshopflyer.nl
http://www.webshopflyer.nl
info@webshopflyer.nl
Twitter: @Webshopflyer
Re: Adverteerders op flyer gezocht. Doelgroep "Kinderen"
2Er is nog ruimte voor 3 adverteerders!
Ideaal met de feestdagen voor de deur!
Ideaal met de feestdagen voor de deur!
3Waarom zou je als webshop in kinderkleding op een flyer willen staan met 5 andere webshops die kinderkleding verkopen? ( en deze o.a. bij je bestellingen doen oid )
Een beetje promoten voor de concurrent?
4Een folder die door meerdere shops bij hun bestellingen gedaan wordt zorgt voor een veel groter bereik. Een folder waar alleen jij op staat en die je alleen bij je eigen bestellingen doet die zal niet bij nieuwe klanten terecht komen.
Zo doen wij samen met een twintig tal andere grote shops bij onze bestellingen. Dat zorgt er voor dat er een paar honderd duizend folders bij een gelijk aantal online shoppers terecht komt. Werkt goed en kost vrijwel niets, alleen het drukken van de folder, dus pak hem beet een paar honderd euro. Geen geld om je folder bij een paar honder duizend mensen thuis te krijgen.

Zo doen wij samen met een twintig tal andere grote shops bij onze bestellingen. Dat zorgt er voor dat er een paar honderd duizend folders bij een gelijk aantal online shoppers terecht komt. Werkt goed en kost vrijwel niets, alleen het drukken van de folder, dus pak hem beet een paar honderd euro. Geen geld om je folder bij een paar honder duizend mensen thuis te krijgen.
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
5Ach, als je de enige bent met kinderspeelgoed tussen vijf anderen met kinderkleding, is daar nog wel een mouwMobileCaseShop schreef:Waarom zou je als webshop in kinderkleding op een flyer willen staan met 5 andere webshops die kinderkleding verkopen? ( en deze o.a. bij je bestellingen doen oid )

6En weet je dan van tevoren wie er nog mee op dezelfde flyer gaat komen? en hoe die eruit komt te zien?
Webwinkel: Babinimo eco-bio Babyspullen van natuurlijk zachte materialen
Anbaco - Blogger & internet ondernemer
Anbaco - Blogger & internet ondernemer
7Het is precies zoals hierboven al wordt gezegd.
Uiteraard moet er zo weinig mogelijk concurrentie zijn. Dus vantevoren krijgt iedereen te weten wie er op de flyer komt te staan.
Op dat moment kan je dus nog beslissen of je mee doet of toch wenst af te zien van deelname.
Er wordt open en duidelijk gecommuniceerd. Flyer wordt pas gedrukt als iedereen tevreden is.
Het enige wat je hoeft aan te leveren is de tekst, een logo en eventueel andere foto´s.
Kijk anders eens op de site voor voorbeelden.
Mochten er nog mensen zijn met vragen, laat het me weten.
Groeten
Glenn
Webshopflyer.nl
Uiteraard moet er zo weinig mogelijk concurrentie zijn. Dus vantevoren krijgt iedereen te weten wie er op de flyer komt te staan.
Op dat moment kan je dus nog beslissen of je mee doet of toch wenst af te zien van deelname.
Er wordt open en duidelijk gecommuniceerd. Flyer wordt pas gedrukt als iedereen tevreden is.
Het enige wat je hoeft aan te leveren is de tekst, een logo en eventueel andere foto´s.
Kijk anders eens op de site voor voorbeelden.
Mochten er nog mensen zijn met vragen, laat het me weten.
Groeten
Glenn
Webshopflyer.nl
8Interessant. Blijft in mijn gedachte deze website.
9Hallo,
Mijn interesse is gewekt.
Graag wil ik wat meer info. Pm/mail me.
Alvast bedankt
Mijn interesse is gewekt.
Graag wil ik wat meer info. Pm/mail me.
Alvast bedankt
10Hoi Derek,
Informatie is per mail toegestuurd.
Mvg