Re: 4 maanden online, dus tijd om de shop voor te stellen

2
Leuke site, is eens wat anders dan de meeste webwinkels die toch altijd hetzelfde aanbieden.
En een leuke sfeer.

Klein detail: ik vind het een beetje teveel zwarte tekst, zelf de interne links of links naar youtube zijn in het zwart.
Best deze in kleur doen.
Titels of belangrijke woorden misschien ook nog in kleur?
Geeft dan een frivoler uiterlijk en is toch belangrijk bij knuffels.

De twitter/facebook/overons/mail rechtsboven, misschien ook nog iets duidelijker maken (door kleur gebruik of iets groter te maken.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: 4 maanden online, dus tijd om de shop voor te stellen

5
Ok duidelijk. Mijn webwinkel is ruim vier maanden live na maandenlange voorbereidingen voor een goed concept en het ontwerpen van mijn shop. Een webwinkel hebben met alle daarbij komende werkzaamheden is totaal nieuw voor mij en ik ben erachter dat je er heel veel tijd in moet steken en je moet blijven aanpassen. Ik vind het heel erg leuk om te doen en probeer natuurlijk op allerlei manieren bezoekers aan te trekken en producten te verkopen. Ik ben er ook achter dat het niet makkelijk is, omdat je als nieuwe winkel een soort speld in een hooiberg bent en het niet een al te beste economische tijd is. Maar ik ben tot nu toe zeer positief over het verloop.

Joke

http://www.knuffelsalacarte.nl