Hallo allen,
Alle feedback op mijn shop is welkom. Ik ben online sinds een mid Sept en er moet nog wel aardig wat gebeuren, maar alle tips zijn welkom. Helaas kan ik niet alles aanpassen, de shop loopt via biedmeer.
http://www.dreumesenzo.nl
Alvast bedankt.
Re: dreumesenzo.nl
2Hoi en welkom.
Ik heb even gespiekt op je site. Een frisse leuke uitstraling!
Een aantal dingen vallen op:
- Je geeft aan dat je voor verzending E. 3,95 rekent, in de algemene voorwaarden staat E. 4,95.
- In de algemene voorwaarden staat dat je niet verantwoordelijk bent voor het zoekraken van brievenbuspost. Dit ben je wettelijk gezien wel!
- Je brengt voor het herroepen van een bestelling maximaal E. 3,95 in rekening. Iedere consument is vrij om voor een herroeping te kiezen, ik zou hier geen kosten aan verbinden, is toch een drempel.
-Ik begrijp eigenlijk niet waarom je een linkp-pagina hebt vermeld, je verwijst je klanten zo naar de concurrenten.
- geen telefoonnummer?
- Ik mis een kopje met veelgestelde vragen: Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt bezorgd? Hoe kan ik betalen? Wat gebeurt er met mijn gegevens? Hoe werkt he tmet Retourzendingen?
Nogmaals, hele leuke producten, en een frisse uitstraling, maar de inhoud zou ik nog een beetje aanpassen.
Ik heb even gespiekt op je site. Een frisse leuke uitstraling!
Een aantal dingen vallen op:
- Je geeft aan dat je voor verzending E. 3,95 rekent, in de algemene voorwaarden staat E. 4,95.
- In de algemene voorwaarden staat dat je niet verantwoordelijk bent voor het zoekraken van brievenbuspost. Dit ben je wettelijk gezien wel!
- Je brengt voor het herroepen van een bestelling maximaal E. 3,95 in rekening. Iedere consument is vrij om voor een herroeping te kiezen, ik zou hier geen kosten aan verbinden, is toch een drempel.
-Ik begrijp eigenlijk niet waarom je een linkp-pagina hebt vermeld, je verwijst je klanten zo naar de concurrenten.
- geen telefoonnummer?
- Ik mis een kopje met veelgestelde vragen: Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt bezorgd? Hoe kan ik betalen? Wat gebeurt er met mijn gegevens? Hoe werkt he tmet Retourzendingen?
Nogmaals, hele leuke producten, en een frisse uitstraling, maar de inhoud zou ik nog een beetje aanpassen.
3Bedankt voor de tips vast. Algemene Voorwaarden staan inderdaad nog wat fouten in, deze staat op mijn lijstje om aan te passen. Ik wil het ook verplaatsen naar een andere plek. Ook voor de verzending pagina moet nog van alles bijgevoegd worden.
Zijn er nog mensen die tips hebben voor het assortiment? We willen eigenlijk alles aanbieden omtrent de kinderkamer. Op meubels na dan. Alvast bedankt.
Zijn er nog mensen die tips hebben voor het assortiment? We willen eigenlijk alles aanbieden omtrent de kinderkamer. Op meubels na dan. Alvast bedankt.
4Wat al eerder gezegd is, je voorwaarden zijn niet helemaal conform de wet..
Daarnaast kan ik ook nergens de termijn '' zeven werkdagen (of meer) '' op jouw website terugvinden. Houd er rekening mee dat de klant dan een termijn van dertig werkdagen heeft ipv de wettelijke zeven.
Er mogen geen extra kosten in rekening gebracht worden voor een retourzending die door de consument binnen de wettelijke zeven dagen wordt retour gezonden.Voor een retourzending rekenen wij een bedrag van € 2,95 aan handelingskosten.
Daarnaast kan ik ook nergens de termijn '' zeven werkdagen (of meer) '' op jouw website terugvinden. Houd er rekening mee dat de klant dan een termijn van dertig werkdagen heeft ipv de wettelijke zeven.
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
5Geen dertig werkdagen, maar zelfs drie maanden.MobileCaseShop schreef:Daarnaast kan ik ook nergens de termijn '' zeven werkdagen (of meer) '' op jouw website terugvinden. Houd er rekening mee dat de klant dan een termijn van dertig werkdagen heeft ipv de wettelijke zeven.
Hoe informeert u klanten over de retourtermijn?
http://ictrecht.nl/webwinkels/hoe-infor ... urtermijn/