Phoe lastig om te zeggen of we rondkomen van onze webwinkel.. ja en nee

dit is gekomen door het volgende.
Ik ben zelf altijd ondernemer geweest, al sinds 1999. Eerst offline en sinds 2006 online.
Mijn vrouw en ik kwamen op een punt dat ik altijd werken was en zij tegen de muren omhoog liep thuis (omdat we kids hadden) maar niets meer om handen. Hier kwam dus een beetje een breuk in de relatie
Op dat punt zijn we gaan kijken naar een mogelijkheid voor haar om "haar ei" in kwijt te kunnen en tijd aan te besteden. Ze realiseerde namelijk wel dat ik niet minder kon gaan werken door de drukte.
HIer is toen een webwinkeltje uitgerold net als zovelen met in eerste instantie RVS sieraden. Ze had een leuk aanbod maar ze wilde wel uiteindelijk meer. Ze ging vervolgens op trends inspringen (zoals van die croqs jibbitz (of hoe ze ook heten) Op dat punt werd het gekkenhuis. En kwam er ook import bij kijken. Immers als ondernemer blijf je zoeken naar de beste inkoop wegen
Gezien mijn inkomen konden we ook alles terug investeren wat er binnen kwam. Uiteindelijk was de trend voorbij, zaten wij met een voorraadje nog over maar geen product meer

de drukte om de trend heen had namelijk de rvs sieraden compleet out of the picture geduwd.
Toen zijn we met trend hobby's begonnen en dat doet ze nog steeds. Omdat we niet afhankelijk wilde zijn van NL leveranciers (die veelal ook in eigen klantenvisvijver gaan vissen) zijn we een import kanaal op gaan zetten vanuit China maar met iemand ter plaatse als controleur aka agent zoals het daar heet.
Die regelt daar nu de aankoop, verpakking zoals wij het willen en de shipment.
Vanuit hier word het verder verdeeld.
Inmiddels is dat ook op groothandels niveau (vanwege de vraag) en is er een logistieke afdeling voor verpakking en verzending
hmm toch nog verhaaltje geworden beetje uit de hand getypt.. lol
al bij al. we zouden er van kunnen leven maar omdat we een strategie volgen word veel al alles terug geinvesteerd (immers hebben we langs de andere ondernemingen voldoende inkomsten)
Met vriendelijke groet, Maurice
Fanatiek in
Webwinkel software // Maar ook met een
Airsoft winkel.