[shoplovestory.nl] mode en acc. uit azie, feedback

1
Hoi iedereen,

mijn webwinkel is nu iets van 3 weken online, maar ik heb nog geen echte bestellingen binnen gehad (behalve van mijn nichtje).

Ik heb een blog en twitter page waar ik wel weekelijks actief ben, en daarnaast een facebook, hyves pagina (minder actief).

Ook heb ik mijn webshop aangemeld bij verschillende affiliate sites (te vinden bij The Story).

Daarnaast een aantal artikels geplaats bij marktplaats (ook in personal message gelinked naar mijn webshop).

gemiddeld heb ik niet eens 10 bezoekers per dag, hoewel op sommige dagen 20 bezoekers....

Hoe komt dit???

want ik heb wel goede reacties van familie en vrienden ontvangen over de layout en ze vinden dat de prijsniveau ook goed is...

HELP!!! AUB!!
http://www.shoplovestory.nl ; mode en acc. voor hem en haar uit azie

Re: [shoplovestory.nl] mode en acc. uit azie, feedback

2
Je website ziet er leuk uit.
Maar misschien iets too much. Ik weet niet zo goed waar ik moet kijken.

verder heb je leuke producten en staat er ook duidelijk of ze op voorraad zijn. Je weet dat er een hoop concurrentie is,

Ruil en retour zie ik een beetje wazig op de pagina staan. Misschien nog even duidelijk ergens uitleggen.
Ook zou ik bij de producten indien mogelijk, de opties voor maten geven. Nu staan die er bij geschreven maar zou het niet fijner zijn als je die uit een dropbox kan selecteren? Ook al is het maar één maat. Maakt het misschien toch duidelijker.

Doet Biedmeer webwinkels iets met SEO? Hoe staat je site in google?

3
hmm... too much?? bedoel je in de zin van te druk in kleuren of te veel verschillende artikelen???

ruil en retour heb ik staan onder MUST READ. misschien dat ik het meer boven de pagina moet verplaatsen?!? want nu moet je eerst scrollen.

thnx voor je tip over de dropboxen!!

en ik weet eigenlijk niet of biedmeer iets met SEO doet...ik weet wel dat je per artikel metadata kan invoeren, misschien dat ik bij elk artikel een vast aantal sleutelwoorden in kan zetten.
http://www.shoplovestory.nl ; mode en acc. voor hem en haar uit azie
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

7
Lovestory,,

Je hebt drie klantbeoordeling mogelijkheden.
Limiteer je ajb tot één, dat is wel zo duidelijk voor de klant. Ook dat maakt het onoverzichtelijk.
Volgens mij denk je, hoe meer plug-ins hoe beter ;)

Links en rechts van de website staan ook allerlei dingen.
Artikelen die 'Hot' zijn heb je twee keer op de homepagina staan. Eenmaal als plaatje en eenmaal rechts als link/tekst.

Op de homepagina wordt je bij bepaalde knoppen vaak doorgelinkt naar Must Read. Maak die titel eens duidelijker. Dan zijn die overige knoppen misschien ook niet meer nodig.

Eerlijk, ik krijg hoofdpijn van je site :) Er is gewoon té veel om op te klikken/ te kijken.

Hopelijk heb je er iets aan. Maar neem niet alles aan van wat wij zeggen hoor.. Wij zijn ook maar mensen ;)

8
Misschien iets minder de nadruk leggen op dat je net nieuw bent. Dat kan afschrikken. Verder vind ik het ook veel te druk met al die kleuren en buttons links en rechts.

Een gastenboek moet je niet doen. Reacties van vrienden en bekenden komt niet echt professioneel over voor je klanten. Ook omdat je Kiyoh en The Feedback Company gebruikt is dit een overbodig deel. Weghalen wat mij betreft.

Dit alles is nog niet eens zo schokkend, wat dat wel is zijn je voorwaarden. Ik kan er echt niet bij dat als je een webwinkel begint je totaal niet op de hoogte bent van de wetgeving.

- Bij retourneren MOET je de verzendkosten terugbetalen.
- Annuleren mag tot het moment dat je het product verzend, en NIET slechts binnen 12 uur zoals ik lees.

Deze info heb ik van de "Must read" pagina, de algemene voorwaarden zelf kan ik helemaal niet vinden. Dat is ook verplicht! Als laatste zie ik ook graag een telefoonnummer als ik online iets bestel. Dat mist nu ook nog.

10
MobileCaseShop schreef:
- Bij retourneren MOET je de verzendkosten terugbetalen.
Als je beslist om zonder reden een product te ruilen of retourneren binnen 7 ( bij shoplovestory 14 ) werkdagen dan is het niet in strijd met de wet om de verzendkosten aan de klant toe te rekenen.
De klant mag alleen de kosten voor het retourneren betalen. Op de site lees ik dat Shoplovestory bij een ontvangen retour het bedrag exclusief verzendkosten aan de klant terugbetaald. Dat mag dus niet!

Als ze bedoelen dat het bedrag wat de klant heeft betaald om het terug te sturen niet vergoed wordt, dan moet dit anders geformuleerd worden. Je moet gewoon het volledige factuurbedrag terugbetalen.