[expresswear.nl] Feedback

1
Goedemiddag allemaal,

Mijn naam is Roy en ik zou graag een feedback van jullie willen over onze webshop voor casual kleding.
De reden dat ik graag een feedback wil hebben is dat wij pas met deze shop begonnen zijn en dit vrij nieuw voor ons is.
Ik hoop dat jullie iets voor ons kunnen betekenen met betrekking tot het optimaliseren van onze webshop.
Alle tips en adviezen zijn welkom!

Alvast bedankt.

http://www.expresswear.nl

Re: [expresswear.nl] Feedback

2
Ik heb even spiekt: wat me opvalt is een nette, overzichtelijke shop met een strakke uitstraling. Complimenten.

Wat ik ook heel leuk vond wat het verhaaltje van het ontstaan en de ontwikkeling van de winkels en de webshop. Geeft direct vertrouwen.

Een klein dingetje: de tekst boven in loopt in elkaar over en is dus niet goed leesbaar. Dat zou ik effe veranderen.

Verder geeft je aan dat bij een retourzending de verzendkosten niet vergoed. Persoonlijk vind ik dat niet prettig en zou voor mij al geen optie zijn om online te bestellen.

De meest gestelde vragen komen pas in beeld als ik op een artikel klik. Die zou ik duidelijk in beeld brengen.

Succes.

Re: [expresswear.nl] Feedback

4
Willie Wortel... :?

Wij hebben geen 6 maar 8 filialen, deze webshop kan je zien als een 9e filiaal.
Hoezo zitten er teveel fouten in om op te noemen dan volgens jou? Mijn vraag was ook gewoon om een feedback te geven mbt deze webshop. Daarom vind ik het ook zeer jammer dat je mij niet gewoon een serieus antwoord kan geven over wat je van deze webshop vindt. Wij zijn ervaren in verkoop van kleding in kledingwinkels (nog) NIET in webshops, vandaar dat ik op dit forum een feedback vraag. Het is niet om reclame te maken voor onze webshop maar om hem te kunnen verbeteren!

Ik hoop dat er nog andere mensen zijn die toch serieus een feedback kunnen en willen geven over onze webshop, of het nu positief of negatief is. De berichten zoals Willie Wortel kan ik niet echt waarderen.

http://www.expresswear.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [expresswear.nl] Feedback

5
Een login voor mijn (eventuele) account ontbreekt. Dus ook eventuele registratie is niet te vinden.

De tekstvakken staan een beetje slordig. Zo heb je het kopje Ruil en retour procedure. Dan komen eerst 5 enters en dan komt de tekst. Ik zie het nut van die enters niet.
Gaat je artikel onverwachts kapot, dan kun je natuurlijk op ons rekenen. Op al onze artikelen krijg je de garantie van de leverancier. Neem voordat je het artikel retour stuurt, contact op met onze klantenservice via klantenservice@expresswear.nl De verzendkosten nemen wij voor onze rekening.
En dan? Krijgt de klant zijn geld terug? Wat hierna gebeurd is onduidelijk.

De merken onder de tabs MEN/WOMAN/BASICS lijken niet klikbaar en inactief. Dus nodigt niet uit om op te klikken.

Gratis speaker? En dan klik ik erop en dan komt er niets. Misschien een pagina met wat meer uitleg wat de speaker inhoudt? of is het een speaker van 3 euro.

Verder kan ik als ik een merk kies, niet verder specificeren op kledingstukken zoals een schoen. Ik wil graag een schoen van PME, maar dan moet ik eerst alle 6 pagina's doorzoeken om te kijken of er schoenen tussen staan? Te veel werk.

Verder leuke en professionele site.

Re: [expresswear.nl] Feedback

6
Leuke site maar inderdaad veel (schoonheids) foutjes. Wanneer je je muis op women houd dan slide deze naar boven. Vervolgens gaan women en men door elkaar heen staan. Houd het simpel qua producten. Mensen willen niet lang zoeken naar een artikel dat ze op de voorpagina zien. Wees duidelijk met wat je aanbied en welke acties je hebt.
http://www.seebuyplay.nl