Computerwinkel.org

1
Omschrijving website:

Hierbij bied ik mijn computerwinkel aan. Deze computerwinkel draait op Magento en staat verder al ingesteld op de beste opties alleen staan er verder geen producten op de site. Van het webshop ontwerp worden alle PSD bestanden meegeleverd.

Eventueel heb ik een aantal goede groothandels waar je producten kunt inkopen. Ik weet niet of dropshipping mogelijk is maar anders weet ik nog wel een aantal groothandels die zeker weten aan dropshipping doen.

Eventueel wil ik de webwinkel kosteloos overzetten naar je eigen webhosting dat is geen probleem.

Deze webwinkel bevat een sterke domeinnaam en daar is de prijs ook op gericht en natuurlijk heeft de webwinkel al een mooi ontwerp.

Reden van verkoop is puur omdat ik veel reis en voor mij onmogelijk is om een webwinkel bij te hebben.

URL: http://www.computerwinkel.org

Prijs: 500 euro excl btw netjes met factuur.

Betaling via:
Overschrijving

Re: Computerwinkel.org

3
Je prijs is veel te hoog. Een .org domein is niet echt gangbaar voor een webwinkel en daardoor niet bruikbaar. Het template kost iets van 100 dollar, laatst nog tegen gekomen. Als ik al plannen had voor een computerwinkel dan maak ik het zelf wel. Meer dan Magento installeren met een NL taalpakket en een template eroverheen is het toch ook niet??

4
Ik weet niet waar je het vandaan haalt dat een .org niet bruikbaar is. Het rankt verder best goed, los van dit domeinnaam.

Ik heb helemaal niks aan je oordeel en begrijp al helemaal niet waarom je dan reageert.

OF je moet natuurlijk een echte kenner zijn dan zal ik in vervolg rekenschap mee houden.
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

5
Het zal vast wel goed ranken. Daar twijfel ik niet zo aan. Het is meer op het gebied van marketing niet handig om met zo'n afwijkend domein te werken. Ik zou bij een webwinkel in Nederland altijd kiezen voor .nl en bij uitzondering een .com.

Maarja mijn mening... Wellicht gaat iemand hier een gouden toekomst mee tegemoet.