ik ben eindelijk zover!!!;-)))
de website is in zoverre klaar en heb de tijd genomen zodat alle kinderziektes er een beetje uit zijn en dat ik mij puur op de marketing en de pr straks kan focussen en de invulling van de rest van zaken.
ik moet alleen nog een taalfouten check doen en ik moet nu foto's gaan maken van de producten die erop komen en nog een paar andere styling punten maar dat zijn slechts formaliteiten.
blog is ook aangemaakt,ik heb de adwords en adsense in orde gemaakt,radiocommercial ligt klaar,groupon,administratie ligt al strak,e-commerce,kvk geregeld,kantoor is ingericht,verpakkingsmiddelen zijn in de bestelling op dit moment en ik heb mijn zakelijke rekening vandaag geactiveerd etc... etc... en ik heb de mazzel dat vele mensen mij helpen en dit forum met zijn vele tips en hints....

nu is het punt dat ik as dinsdag naar een aantal leveranciers ga in parijs(ik heb graag persoonlijk contact)en ga dus spullen inslaan.
mijn vraag is aan iedereen:waar moet ik op letten in het algemeen.
ik heb verstand van de producten en ik weet dat als je contant betaald dat je nog een extra korting kan lospeuteren,maar ik hoor graag jullie eigen ervaringen waar je nog meer rekening mee moet houden.
alvast bedankt voor de hulp