Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

Re: Shopdiva nodigt webshops uit om zich aan te melden

71
Dat is de truck, eerst een 50 à 100 tal gratis toelaten en dan geld beginnen te vragen.
En die er al gratis op staan zullen waarschijnlijk dan volgend jaar ook moeten betalen als ze willen staan blijven.
Al dat soort websites willen worden als "flavourites", die kosten tegenwoordig al voor een basisvermelding € 12,50 per maand.

72
veke schreef:Dat is de truc, eerst een 50 à 100 tal gratis toelaten en dan geld beginnen te vragen.
En die er al gratis op staan zullen waarschijnlijk dan volgend jaar ook moeten betalen als ze willen staan blijven.
Al dat soort websites willen worden als "flavourites", die kosten tegenwoordig al voor een basisvermelding € 12,50 per maand.
Dat zat er natuurlijk dik in: "get 'm hooked" en dan "cashen".

Het excuus kun je ook raden: "Het kost zoveel tijd en de hosting trekt zo'n wissel op ons budget dat we noodgedwongen wel kosten moeten doorberekenen..."

76
Ik moet zeggen, de site ziet er wel heel goed uit. Wij hebben een soortgelijke site opgezet (niet exclusief voor webshops, minder consumentgericht, maar altijd gratis) namelijk http://www.follow-us.net , maar na het zien van webshop diva's denk ik dat we toch wat aan het design moeten sleutelen :roll:

@webshopdiva, complimenten dus voor de site, ik denk dat jullie een heel goed concept in handen hebben. Ik erger me echter wel aan de nonchalante houding in dit forum en blijkbaar in de gehele communicatie, heel erg zonde. Daarmee doe je jezelf en de mensen met wie je wilt samenwerken tekort.

77
Dit staat in hun algemene voorwaarden, beetje raar dan he!@!!!

VERMELDING
Shopdiva beslist onafhankelijk of een aanmelding (anders gezegd; aanvraag) van een webshop leidt tot een vermelding op Shopdiva. Ook beslist Shopdiva onafhankelijk, op elk gewenst moment en naar eigen inzicht, over de manier van presentatie en de toepasselijke categorieën.

Webshops die zich hebben aangemeld en een vermelding hebben ontvangen op Shopdiva, brengen wij eenmalig € 25,00 (exclusief btw) administratiekosten in rekening voor het tonen van de webshop vermelding voor onbepaalde tijd, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.

Shopdiva zal nooit abonnementen verlengen of diensten in rekening brengen, wanneer daar vooraf geen overeenstemming met de betreffende partij over is bereikt.

79
LDestrooper schreef:Wij hebben netjes een e-mail ontvangen dat we zijn aangemeld. Even onze pagina bekeken en het ziet er echt wel leuk uit. De voornaamste reden waarom het zo lang duurt is volgens mij omdat ze een bijpassende tekst zelf schrijven. Mooie woorden trouwens, warvoor dank!
Het ziet er idd. mooi uit, maar kom op....ik heb mijn site geloof ik 9(!) maanden geleden aangemeld, toen ze net begonnen waren. Nog steeds geen reactie, en dat vind ik echt niet kunnen. Op mail werd niet gereageerd.

83
frafra schreef:Ik kreeg na ongeveer 5 maanden bericht dat mijn winkel was afgewezen. Als jij nu op de 9 maanden zit dan zijn ze wellicht een mooie tekst voor je aan het schrijven ;)
Kreeg zojuist idd. bericht dat ik ben toegelaten :) Gratis trouwens ook nog! Heel netjes van ze, en het ziet er zeker goed uit.

Was even wachten, maar ben er wel blij mee.

84
trashydiva schreef:
frafra schreef:Ik kreeg na ongeveer 5 maanden bericht dat mijn winkel was afgewezen. Als jij nu op de 9 maanden zit dan zijn ze wellicht een mooie tekst voor je aan het schrijven ;)
Kreeg zojuist idd. bericht dat ik ben toegelaten :) Gratis trouwens ook nog! Heel netjes van ze, en het ziet er zeker goed uit.

Was even wachten, maar ben er wel blij mee.
Ik had ze al getracked via mouseflow gister en vandaag. Totaal 115 pageviews op onze site.
Vanmiddag een mail ontvangen dat we vermeld staan op hun site: http://www.shopdiva.nl/shop/1385/Tims-S ... boerderij/
Ze hebben het leuk geschreven, top!
Nu aan ons om met Shopdiva dit verder uit te bouwen.

Opvallend; wij hebben we een factuur ontvangen terwijl mijn voorganger hier dit niet had..?
Videosysteem voor webwinkeliers om seriematig en betaalbaar video te produceren

88
PeterPastoor schreef:
RicardoV schreef:Wanneer heb je je aangemeld bj Shopdiva?
Maar wel een beetje vreemd dat je een factuur krijgt terwijl je er niet van op de hoogte was tijdens het inschrijven/registreren?
Nogmaals het staat nu wel in de informatie. Of dat ten tijde van zijn inschrijven zo was weet ik niet.
Vraag was gericht aan Jan Speelgoedboer.