Re: Shopdiva nodigt webshops uit om zich aan te melden
61Ja, leuk, heb je gevonden. Mijn shop staat er ook al een tijdje tussen. 

wowPeterPastoor schreef:Wij zijn toch geplaatst
Als je er al een tijdje op staat, heb je ook meer bezoekers/kopers?cvanboxel schreef:Ja, leuk, heb je gevonden. Mijn shop staat er ook al een tijdje tussen.
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
Wat? Zeker dat het hier van is? Wij hebben niks ontvangen. Mochten we het krijgen gaan we uiteraard niet betalenLDestrooper schreef:Ik kan blijkbaar mijn post niet editen.
Krijg nu plots een factuur toegestuurd van 25€ ...
Dat zat er natuurlijk dik in: "get 'm hooked" en dan "cashen".veke schreef:Dat is de truc, eerst een 50 à 100 tal gratis toelaten en dan geld beginnen te vragen.
En die er al gratis op staan zullen waarschijnlijk dan volgend jaar ook moeten betalen als ze willen staan blijven.
Al dat soort websites willen worden als "flavourites", die kosten tegenwoordig al voor een basisvermelding € 12,50 per maand.
Ah inderdaad, ik heb er blijkbaar over gekeken. Heb al enkele bezoekers ontvangenPeterPastoor schreef:http://www.shopdiva.nl/shops
Het staat er nu ook
Was nog niet zo toen wij ons aanmeldden
Het ziet er idd. mooi uit, maar kom op....ik heb mijn site geloof ik 9(!) maanden geleden aangemeld, toen ze net begonnen waren. Nog steeds geen reactie, en dat vind ik echt niet kunnen. Op mail werd niet gereageerd.LDestrooper schreef:Wij hebben netjes een e-mail ontvangen dat we zijn aangemeld. Even onze pagina bekeken en het ziet er echt wel leuk uit. De voornaamste reden waarom het zo lang duurt is volgens mij omdat ze een bijpassende tekst zelf schrijven. Mooie woorden trouwens, warvoor dank!
Kreeg zojuist idd. bericht dat ik ben toegelatenfrafra schreef:Ik kreeg na ongeveer 5 maanden bericht dat mijn winkel was afgewezen. Als jij nu op de 9 maanden zit dan zijn ze wellicht een mooie tekst voor je aan het schrijven
Ik had ze al getracked via mouseflow gister en vandaag. Totaal 115 pageviews op onze site.trashydiva schreef:Kreeg zojuist idd. bericht dat ik ben toegelatenfrafra schreef:Ik kreeg na ongeveer 5 maanden bericht dat mijn winkel was afgewezen. Als jij nu op de 9 maanden zit dan zijn ze wellicht een mooie tekst voor je aan het schrijvenGratis trouwens ook nog! Heel netjes van ze, en het ziet er zeker goed uit.
Was even wachten, maar ben er wel blij mee.
Nogmaals het staat nu wel in de informatie. Of dat ten tijde van zijn inschrijven zo was weet ik niet.RicardoV schreef:Wanneer heb je je aangemeld bj Shopdiva?
Maar wel een beetje vreemd dat je een factuur krijgt terwijl je er niet van op de hoogte was tijdens het inschrijven/registreren?
Vraag was gericht aan Jan Speelgoedboer.PeterPastoor schreef:Nogmaals het staat nu wel in de informatie. Of dat ten tijde van zijn inschrijven zo was weet ik niet.RicardoV schreef:Wanneer heb je je aangemeld bj Shopdiva?
Maar wel een beetje vreemd dat je een factuur krijgt terwijl je er niet van op de hoogte was tijdens het inschrijven/registreren?
Ten tijde dat ik ons heb aangemeld (+- 2mnd) stond er inderdaad vermeld dat het 25,- zou gaan kosten.Vraag was gericht aan Jan Speelgoedboer.