Re: [hetkadopaleis.nl] Het kado paleis

31
het kado paleis schreef:
RicardoV schreef:Bruidssieraden voor 7 euro..? Ik moest eerlijk gezegt een beetje lachen.

Ik was een beeje aan het zoeken naar je producten. Bleek dat ze aan de rechterkant staan. Ik zou dit links plaatsen.

Ander kritiekpunje: het is mijnwebwinkel. Veel positief kan ik daar sowieso niet over vertellen.

Je hebt geen info over verzenden en retourneren ed.
War is er nu eigenlijk mis met mijnwebwinkel?
http://www.hetkadopaleis.nl

In het kort nogmaals: het straalt geen (professionele) webshop uit.

- Een webshop met een @zonnet e-mail? >> Nee, niet handig.
- SUPERSALE!! Handgemaakte kettingen v.a. € 1.95 klik op sieraden , en dan supersale. >> klik op dit en dan dat? Plaats dan direct een link! Dit werkt verwarrend en onprofessioneel.
- *Kleding inbreng *Kleding NIEUW *Kleding tweedehands e.d. >> dit klikt niet handig en het leest ook niet fijn.
- Gastenboek >> Zet je maar op een website waar je iets met je hobby doet oid. iig niet in een webwinkel
- Je AV en Contact staat kriskras door de productcategorieën. Zo onduidelijk!

tip: foto voor impressie van je thuissalon oid.. op voorpagina/ header. ( een uitnodigende foto, geen rommel.. )

Als je serieus verder wilt adviseer ik je om te stoppen met mijnwebwinkel. Want dit wordt natuurlijk niets, ook al verkoop je af en toe iets, zal het niet snel kunnen groeien.
(overigens heb ik geen idee wat mijnwebwinkel nog meer heeft te bieden)

Re: [hetkadopaleis.nl] Het kado paleis

34
het kado paleis schreef:
PeterPastoor schreef:Waarom reageer je niet op het belangrijkste? De AV?
De AV heb ik aangepast.
Nog niet goed?
Helaas nog niet.
Wij kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor vertragingen, verlies of
diefstal van per standaard post verstuurde pakketjes. 
Het kado paleis verplicht zich wel om te helpen een zoekgeraakte
zending op te sporen.
Jij bent als verzender altijd verantwoordelijk voor het verzenden.

Ook zie ik niks staan over de retourprocedure. Jouw klanten hebben nog steeds recht op 3 maanden retour.

Ook geef je alleen maar bankoverschrijving als betaalmethode, volgens jouw AV, en dat is tegen de wet. Je mag een klant niet verplichten om meer dan 50% vooraf te betalen. Je kan dit met rembours oplossen. Ook zou ik Ideal toevoegen.
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [hetkadopaleis.nl] Het kado paleis

35
PeterPastoor schreef:Ook geef je alleen maar bankoverschrijving als betaalmethode, volgens jouw AV, en dat is tegen de wet. Je mag een klant niet verplichten om meer dan 50% vooraf te betalen. Je kan dit met rembours oplossen.
Je kunt een bankoverschrijving natuurlijk wel gebruiken om de helft te laten aanbetalen.
StoreCore.io

Re: [hetkadopaleis.nl] Het kado paleis

36
Ward schreef:
PeterPastoor schreef:Ook geef je alleen maar bankoverschrijving als betaalmethode, volgens jouw AV, en dat is tegen de wet. Je mag een klant niet verplichten om meer dan 50% vooraf te betalen. Je kan dit met rembours oplossen.
Je kunt een bankoverschrijving natuurlijk wel gebruiken om de helft te laten aanbetalen.
Aangepast.
Met vriendelijke groet Marie-Anne

Re: [hetkadopaleis.nl] Het kado paleis

37
Zo ik heb er weer heel wat uurtjes aan besteed.
De categorien anders ingedeeld,(foto's er bij geplaatst), dus minder klikken.
De kleuren ga ik nog doen, even na denken wat ik precies wil.
Ik hoop dat jullie een verbetering zien.
Met vriendelijke groet Marie-Anne

Re: [hetkadopaleis.nl] Het kado paleis

39
Het lijkt al een stuk meer op een cadeauwinkel qua uitstraling. Moet zeggen ; de kleuren vind ik ook niet verkeerd. Rustig, maar toch warm.

Wel wat nog puntjes op je algemene voorwaarden:

Bij 'betaling' staat dat de bestelling pas wordt verzonden als de betaling is ontvangen, maar bij 'wijze van betaling' vermeld je nog rembours. Dan bij 'verzending' staat weer dat de bestellingen pas worden verzonden als de betaling binnen is.
Dat schept verwarring, dus ik zou dit nog even goed omschrijven mbt rembours.
5. VERZENDING
Alle bestellingen worden verzonden na ontvangst van de betaling, en een dag voordat de bestelling bij de geadresseerde afgeleverd wordt door Post NL.
??????


Ook staan de algemene voorwaarden 2 keer onder elkaar hetzelfde.

Na ontvangst van de goederen wordt de waarde van de goederen vergoed aan
de klant. De in eerste instantie gemaakte verzendkosten worden niet vergoed.
De verzendkosten dien je ook te vergoeden aan de klant, alleen de kosten voor de retourzending hoef je niet te vergoeden.

Nog een klein puntje; als je echt verder wil met de shop en je workshops e.d. (wat trouwens erg leuke is!) zou ik kiezen voor een ander webwinkelpakket. Dit pakket wat je nu hebt is zeer beperkt en je herkent het overal.
Als je je echt wilt onderscheiden zou ik kiezen voor een andere aanbieder.
(ik ben er mee begonnen, later overgestapt)

Maar dat is misschien iets voor de toekomst. :wink:

Re: [hetkadopaleis.nl] Het kado paleis

40
Ilonajoy schreef:Het lijkt al een stuk meer op een cadeauwinkel qua uitstraling. Moet zeggen ; de kleuren vind ik ook niet verkeerd. Rustig, maar toch warm.

Wel wat nog puntjes op je algemene voorwaarden:

Bij 'betaling' staat dat de bestelling pas wordt verzonden als de betaling is ontvangen, maar bij 'wijze van betaling' vermeld je nog rembours. Dan bij 'verzending' staat weer dat de bestellingen pas worden verzonden als de betaling binnen is.
Dat schept verwarring, dus ik zou dit nog even goed omschrijven mbt rembours.
5. VERZENDING
Alle bestellingen worden verzonden na ontvangst van de betaling, en een dag voordat de bestelling bij de geadresseerde afgeleverd wordt door Post NL.
??????


Ook staan de algemene voorwaarden 2 keer onder elkaar hetzelfde.

Na ontvangst van de goederen wordt de waarde van de goederen vergoed aan
de klant. De in eerste instantie gemaakte verzendkosten worden niet vergoed.
De verzendkosten dien je ook te vergoeden aan de klant, alleen de kosten voor de retourzending hoef je niet te vergoeden.

Nog een klein puntje; als je echt verder wil met de shop en je workshops e.d. (wat trouwens erg leuke is!) zou ik kiezen voor een ander webwinkelpakket. Dit pakket wat je nu hebt is zeer beperkt en je herkent het overal.
Als je je echt wilt onderscheiden zou ik kiezen voor een andere aanbieder.
(ik ben er mee begonnen, later overgestapt)

Maar dat is misschien iets voor de toekomst. :wink:
Dank je voor je reactie.
De AV ga ik veranderen, en ja misschien in de toekomst een ander pakket.
Met vriendelijke groet Marie-Anne

Re: [hetkadopaleis.nl] Het kado paleis

41
- Al bij de eerste aanblik ziet de shop er erg amateuristisch uit.
- kleuren combinatie / header

- Kwam een product tegen met als onderschrift schatig kettingkje :shock:
- teksten zonder spel fouten en makkelijk leesbaar (te controleren met de spellings controle bijv.)

- Weinig info bij producten
- materialen, verkrijgbaar in welke maten bijv??

- Een heel uiteenlopend assortiment: nagelsalon, kraamcadeau's, kleding, zeepkettingen, workshops, kinderfeestjes, mode accessoires??
- probeer je meer te specialiseren in een wat kleiner aanbod, en misschien onderwerpen die bij elkaar aansluiten.


(gewoon mening over de website, niet persoonlijk bedoeld)
http://www.luxurycakes.nl

Re: [hetkadopaleis.nl] Het kado paleis

42
luxurycakes schreef:- Al bij de eerste aanblik ziet de shop er erg amateuristisch uit.
- kleuren combinatie / header

- Kwam een product tegen met als onderschrift schatig kettingkje :shock:
- teksten zonder spel fouten en makkelijk leesbaar (te controleren met de spellings controle bijv.)

- Weinig info bij producten
- materialen, verkrijgbaar in welke maten bijv??

- Een heel uiteenlopend assortiment: nagelsalon, kraamcadeau's, kleding, zeepkettingen, workshops, kinderfeestjes, mode accessoires??
- probeer je meer te specialiseren in een wat kleiner aanbod, en misschien onderwerpen die bij elkaar aansluiten.


(gewoon mening over de website, niet persoonlijk bedoeld)
Wat ie er mis met de kleuren?
Ik ben al een week bezig met mijn site.
Nu ben ik bezig met de foto's vrijstaand aan t maken, ik heb ca. 400 producten er op staan, dus ik ben nog even bezig.
De teksten heb ik al zoveel mogelijk aangepast, maar af en toe zie ik het even niet meer.
Met vriendelijke groet Marie-Anne

Re: [hetkadopaleis.nl] Het kado paleis

44
RicardoV schreef:Ben je aangesloten bij

Afbeelding


??

En Marie-Anne, ik wil best een header voor je maken. Je doet zo veel moeite, maar naar mijn mening lukt het je nog niet helemaal :P
Zal ook gedeeltelijk komen door mijnwebwinkel.
Hoi Ricardo

Dat zou erg fijn zijn, ik ben toch wel heel benieuwd wat dan een goede header is.
En ja ik doe vreselijk mijn best, en wordt er depri van als dan het commentaar weer zo is, en ik eigenlijk best trots was op mezelf.
Met vriendelijke groet Marie-Anne