Car-audio-shop.nl graag feedback

1
Ik ben ondertussen al weer veels te lang bezig met het openen van de genoemde site. De site staat nu wel soort van online, maar eigenlijk nog niet open voor klanten. In principe is de shop klaar, maar ik zou graag wat feedback willen voor de puntjes op de i gezet worden en we het digitale openingslintje doorknippen.

Enkele kanttekeningen
Het automerkspecifieke deel moet nog gevuld worden
Teksten worden in de loop van de tijd herschreven nog naar eigen tekst

Ik ben benieuwd naar hoe anderen hem zien, want ik zie het even niet meer :roll:

Re: Car-audio-shop.nl graag feedback

2
Mijn persoonlijke mening: Veel te druk.
Ik weet niet waar te kijken:
"Uitgelicht" "Populair" "Hit Story" "Lees ook dit" "Onze aanbiedingen" "Nieuw binnen"

Veel te veel om goed over te komen.

3
Hoi...,

Zonder heel je website door genomen te hebben. Zie ik twee dingetjes die beter kunnen;
- het plaatje http://www.car-audio-shop.nl/components ... 5e839e.jpg mist.
- het formulier op de afrekenpagina loopt wat ver door naar beneden. Het is gebruiksvriendelijker als klanten niet te ver naar beneden hoeven te scrollen om hun gegevens in te vullen.

Nogmaals, ik heb niet alles doorlopen. Ook vind ik je navigatie niet meteen in een keer duidelijk. Wat voor categorieen zijn "Kutatec" en Ground Zero? Zijn het merken? Zo ja dan zou ik dat met tekst duidelijk maken. De site ziet er al aardig uit verder. Hoop dat je er wat aan hebt.

Mvrg,
Martin

4
Siemi schreef:Enkele kanttekeningen
Het automerkspecifieke deel moet nog gevuld worden.
Je eindigt waar ik als koper zou beginnen: "Ik heb zo'n en zo'n auto, toon mij de geschikte accessoires." Zo koop ik ook winterbanden, velgen en sneeuwkettingen. En zo koop je eigenlijk vaak ook accessoires voor een bepaalde type smartphone of games voor een bepaalde console.

Naar mijn smaak heeft je webshop te veel de technische invalshoek. Je moet echt goed thuis zijn in audioapparatuur voor auto's om er je weg in te vinden. Wat niet betekent dat het een slechte webshop is, maar wel een shop met een beperkte doelgroep.
StoreCore.io
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

5
Bedankt voor de feedback. Ik heb het probleem van de missende plaatjes opgelost. Ik had nog een stap gemist in de sync van de database. Het syncen van de plaatjes :-)

Het is toch prettig om te horen dat de categorie indeling beter kan. Op dit moment zit er nog maar 1 car audio merk in. Dat gaat nog wel meer worden. Bij de merk specifieke ga ik de kufatec categorie weghalen en rechtstreeks per type neerzetten. Zoals de kufatec site (.de, want Duitsland).

Check out staat nu ook op de radar.

6
In je AV staat dat de prijs exclusief verzendkosten is, maar wat zijn dan die verzendkosten? Heb deze nergens kunnen vinden, misschien dat je die wat duidelijker naar voren kunt brengen?

Ik vind de site er overzichtelijk uitzien met de producten al gelijk op de homepage. Verder zou ik iets meer doen met de header dan 'your car audio shop'. Ik zou het iets meer kleur en gevoel geven.

PS Inderdaad, jij ook een leuke nickname! :D

7
Nog voor we goed en wel enigszins live waren met de oude layout heb ik een nieuwe versie gemaakt. Nieuwe versie van Joomla en VM. De producten bijgewerkt en geupdate. Plaatjes van ons hoofdmerk bijgeschaafd. Het resultaat was een compleet andere en naar mijn idee betere site. Het bleek alleen veel werk om alle artikelen er goed en netjes in te zetten. Daarom is het ook veels te lang blijven liggen. Deze week besloten om het resultaat tot nu toe online te zetten in de hoop meer bezoekers te trekken en daarmee de anderen te motiveren. Maar wat vinden jullie er van? Ik ben benieuwd naar wat feedback, zodat ik dit project naar een nivo kan tillen waar het zou kunnen staan (ipv net niet af waar het nu is).

Url is nog steeds: http://www.car-audio-shop.nl