Feedback sieraden webshop

1
Hallo allemaal,

Al geruime tijd lees ik mee op dit forum. Heb al vele nuttige en interessante topics gelezen maar nu wordt het tijd om mij eens aan te melden op dit forum.

Mijn sieraden webshop staat sinds enkele dagen online, ik moet nog wel wachten op iDEAL integratie maar dat gebeurt als het goed is binnen een paar dagen. Dan pas zal ik actief voor klanten gaan zorgen.

Mijn webshop kan je hier vinden:
(graag niet naam of url vermelden in een bericht)

Ik heb al wat feedback gekregen in het topic dat ik had geopend om mij voor te stellen, maar ik denk dat een aparte topic wel zo handig is. Al het feedback dat ik zal krijgen zal ik serieus nemen en als het mogelijk is zal ik mijn webshop aanpassen.

Allemaal alvast heel erg bedankt.

Martijn
Laatst gewijzigd door Wouter Hol op 02 december 2011, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Voldoet niet aan de regels.

Re: Feedback sieraden webshop

2
Ik vind je header persoonlijk veel te kitscherig, leuk dat het eens iets anders is maar ik wil geen kostbare ringen bij plakkerig snoep zien.

Sommige omschrijvingen hebben het over diamantjes, bij een ring van 79 euro? Er staat bij dat ze van swarovski zijn. Swarovski maakt kristal en dat is iets helemaal anders dan diamant.

Ik mis bij veel artikels de maat, bij een ketting wil ik echt wel weten hoe lang die is.

Reken je nu wel of niet verzendkosten naar het buitenland? Bij je faq zeg je van wel, bij het kopje verzenden zeg je van niet.

Probeer ook nog aan je foto's te werken, met een bewerkingsprogramma kan je de achtergrond al veel mooier maken.

3
Je hebt een ASOS actie! met uitroepteken in de hoofdnavigatie staan. Daaronder beloof je onder andere meer dan 35,000 kledingstukken en accessoires. Klinkt goed, maar daarna loopt de bezoeker helemaal vast:

• Je toont geen ASOS-aanbiedingen, helemaal geen ASOS-artikelen zelfs.

• Je kunt niet op het grote ASOS-logo klikken om die alsnog te zien.

• Als je tot slot terugvalt op plan-B en asos typt in het zoekvak, verschijnt er nog niets.

Een van de vuistregels van online marketing is: een belofte doen én die inlossen. Die tweede stap heb je nog niet gezet.
StoreCore.io

4
Hoi Lovediamond,

We hebben regels opgesteld voor het openen van een feedback topic. Lees die even door en plaats eventueel een nieuw bericht. Deze gaat in elk geval dicht.

Groeten,
Wouter
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!