Geachte kundige forumgangers,
http://Www.kreations4men.nl
We zijn pas 1,5 mnd gestart met onze webshop. En zijn uiteraard nog steeds aan het verbeteren.
Dus nu hier onze vraag, wat zou er verbeterd kunnen worden aan onze site om meer conversie te kunnen realiseren. We hebben gemiddeld 80 bezoekers en ongeveer 5 pagina's per bezoek. Bounce% is18%.
Krijgen wel positieve feedback over de site en de produkten maar conversie is laag. 1%.
Graag jullie ideeën voor meer omzet.....
Thanks
Karin en Rene
Re: Feedback. Bezoekers weinig conversie
2Er is iets onbestemds mis met je productafbeeldingen: het lijken vaak meer 3D-illustraties dan echte foto's. Moeilijk uit te leggen, maar dat versterkt het vertrouwen niet doordat je het gevoel krijgt dat je geen echt artikel ziet.
3de zwarte achtergrond + de geel/groene achtergrond van de foto's komen helemaal niet uitnodigend over.
Waarom die geelgroene achtergrond bij de foto's?
Waarom die geelgroene achtergrond bij de foto's?
4De foto's zijn inderdaad vreemd. Ook is je banner bovenaan niet scherp (ik zie allemaal blokjes)
Wellicht persoonlijk, maar ik vind de gebruikte kleuren niet prettig. De banners in het midden zijn allemaal van verschillend formaat en verspringen.
hoeveel afdelingen/mensen zijn er wel niet in je bedrijf?
Stuur uw klacht onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats,Ordernummer en product naam naar:
@KReations v.o.f.
T.a.v. Afdeling klachten
Burgemeester Custerslaan 53
6373 TP
Landgraaf
Nederland
Wellicht persoonlijk, maar ik vind de gebruikte kleuren niet prettig. De banners in het midden zijn allemaal van verschillend formaat en verspringen.
hoeveel afdelingen/mensen zijn er wel niet in je bedrijf?
Stuur uw klacht onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats,Ordernummer en product naam naar:
@KReations v.o.f.
T.a.v. Afdeling klachten
Burgemeester Custerslaan 53
6373 TP
Landgraaf
Nederland
http://www.Be-Slank.nl eiwitdieet voor verantwoord afvallen!
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
5beste forummers,
hartelijk dank voor de eerste reacties.
ik begrijp dat de foto's en background niet geheel in de smaak vallen.(of "vreemd overkomen")
ik heb de horloges met witte achtergrond, mischien kunnen jullie hiereens naar kijken als vergelijk material tov de groen /gele achtergrond.
verder staan we open voor tips, om conversie te verbeteren.
tnx
karin & rene
hartelijk dank voor de eerste reacties.
ik begrijp dat de foto's en background niet geheel in de smaak vallen.(of "vreemd overkomen")
ik heb de horloges met witte achtergrond, mischien kunnen jullie hiereens naar kijken als vergelijk material tov de groen /gele achtergrond.
verder staan we open voor tips, om conversie te verbeteren.
tnx
karin & rene
6Als je even over de site kijkt krijg je hoofdpijn van de kleurcombinatie. Dat geel zwart past gewoon niet. Het lijkt steeds of alle letters onscherp worden en mijn ogen weten niet goed waar ze kijken moeten om het wel scherp te houden.
Re: [kreations4men.nl] Feedback. Bezoekers weinig conversie
7Gokje, werk je via dropshipping?
Anders kan ik die 2 á 3 dagen levertijd niet verklaren.
Reden waarom ik hier niet zou kopen:
Website ziet er niet mooi uit.
Je hebt engelse tekst in je header terwijl de website NL is.
Je hebt geen logo o.i.d.
Te lange levertijd voor producten die op voorraad zijn.
Je link naar thuiswinkelvergelijker o.i.d. klopt niet, ik word gewoon doorverwezen naar de homepage.
Weinig productfoto's, o.a. bij horloge's wil ik meer foto's als ik zo'n product aanschaf.
Je tags zijn zwart, je achtergrond is ook zwart: tags zijn niet zichtbaar.
Vies geel met zwart maakt de beleving er niet beter op.
Je cadeaubon heeft een nutteloze achtergrond van een berg die geen doel heeft, zoals je header.
OVERIGE KADO TIPS: je linkt naar derden? Je klanten naar je concurrenten sturen, slim!
Veel van je producten hebben geen merk. Komt het uit china?
Succes.
Anders kan ik die 2 á 3 dagen levertijd niet verklaren.
Reden waarom ik hier niet zou kopen:
Website ziet er niet mooi uit.
Je hebt engelse tekst in je header terwijl de website NL is.
Je hebt geen logo o.i.d.
Te lange levertijd voor producten die op voorraad zijn.
Je link naar thuiswinkelvergelijker o.i.d. klopt niet, ik word gewoon doorverwezen naar de homepage.
Weinig productfoto's, o.a. bij horloge's wil ik meer foto's als ik zo'n product aanschaf.
Je tags zijn zwart, je achtergrond is ook zwart: tags zijn niet zichtbaar.
Vies geel met zwart maakt de beleving er niet beter op.
Je cadeaubon heeft een nutteloze achtergrond van een berg die geen doel heeft, zoals je header.
OVERIGE KADO TIPS: je linkt naar derden? Je klanten naar je concurrenten sturen, slim!
Veel van je producten hebben geen merk. Komt het uit china?
Ik ben benieuwd. Heb je een foto van zo'n stijlvolle envelop?stijlvolle envelop.
Succes.