www.Kitmarkers.nl - Leverancier tritium-lichtbronnen

1
Hallo,

Ik heb nu circa 3 maanden mijn webshop http://www.kitmarkers.nl. Ik verkoop hier tritium-lichtbronnen voor de hengelsport en de buitensport. Het betreffen lichtgevende sleutelhangers die zonder externe lichtbron circa 15 jaar lichtgeven.

Ik ben erg benieuwd wat jullie van mijn webwinkel vinden. Ik krijg op dit moment circa 10 bezoekers per dag. Dit loopt nog wel gestaag op. Hebben jullie tips of ideeën om mijn webshop beter vindbaar en navigeerbaar te maken?

Hoor graag van jullie!

http://www.kitmarkers.nl

Groeten,
Stijn
Laatst gewijzigd door eentje op 21 december 2012, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: slotje

Re: www.Kitmarkers.nl - Leverancier tritium-lichtbronnen

2
Als deze echt 15 jaar meegaan, zou ik in het groot een garantie op elke pagina zetten.

Want denk dat de gemiddelde mens toch twijfelt of zoiets 15 jaar meegaat.
Als de mensen zien dat je er garantie op geeft, dan zullen ze veel sneller kopen.

Ik zie nu bij FAQ staan dat je maar 18 maanden garantie geeft, is wel groot verschil met de 15 jaar brandtijd.

4
veke schreef:Als deze echt 15 jaar meegaan, zou ik in het groot een garantie op elke pagina zetten.

Want denk dat de gemiddelde mens toch twijfelt of zoiets 15 jaar meegaat.
Als de mensen zien dat je er garantie op geeft, dan zullen ze veel sneller kopen.

Ik zie nu bij FAQ staan dat je maar 18 maanden garantie geeft, is wel groot verschil met de 15 jaar brandtijd.
Bedankt voor je opmerking. De kitmarkers geven circa 15 jaar licht. De markers zullen gedurende de levensduur nooit stoppen met lichtgeven (halfwaardetijd tritium). Als echter de marker breekt binnen de garantieperiode dan zal ik deze kosteloos vervangen als de klant er zorgvuldig mee om is gegaan.

De garantieperiode is nu aangepast naar 24maanden zoals wettelijk is voorgeschreven. Bedankt voor de tip!

Hebben jullie nog andere opmerkingen :)?
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

6
RicardoV schreef:Beetje raar dat als ik voor 49 euro zou bestellen, 3 euro verzendkosten betaal en als ik voor 50 euro bestel, ineens 6 euro betaal voor de verzendkosten.

Dat motiveert iig om onder het 50€ bedrag te blijven. En dat wil je niet, toch?
Op dit moment hebben we een actie waar bij bestelling boven de 45,- euro de verzendkosten komen te vervallen. Onder dit bedrag betaalt de klant 3,- euro. :)