Feedback voor Bemaproducts.nl

1
Sinds kort heb ik mijn webwinkel online. Het betreft een webwinkel voor de verkoop van herenkleding. In mijn ogen is de site zeer compleet maar hoor graag de meningen van anderen zodat ik nog verbeteringen kan toepassen. Ik denk zelf dat de foto's groter kunnen met het open klikken? Aan het assortiment word gewerkt om deze nog groter te krijgen. Ik overweeg zelf om de foto's op de homepage (die van de winkel) te vervangen door een slideshow.
Graag jullie meningen?

http://www.bemaproducts.nl

Re: Feedback voor Bemaproducts.nl

2
Ik kan niet zo snel ontdekken wat de verzendkosten zijn..tenminste het staat niet bij de voorwaarden en ook niet wanneer ik op bij het winkelwagen overzicht.
Persoonlijk vind ik het irritant als ik eerst mijn gegevens in moet vullen om te zien wat de verzendkosten zijn. Ik weet niet of je dit kunt veranderen in de software?

3
*Waarom heb je op de productpagina's telkens 2 keer dezelfde foto ?
*Ik zie ook bij sommige producten geen degelijke product info.
*Top 5 producten (links) zijn niet aanklikbaar.

4
Bedankt alvast voor jullie reacties. Omdat we voor de maand december gratis verzenden heb ik deze nog niet specifiek ingevoerd. kan deze wel instellen met de software. Mocht blijken dat het verzenden gratis blijft dan word dit in de toekomst duidelijk kenbaar gemaakt. Wat die 2 foto's betreft daar kan ik je gelijk in geven. Zal er 1 weghalen. Het doorklikken van de top 5 is iets wat ik overweeg om aan te passen. En welke foto's bedoel je die niet duidelijk zijn?
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!