Gevraagd: elektronica onderdelen webshop of partij voorraad

1
Ik ben op zoek naar iemand die een elektronica onderdelen webshop (o.i.d.) heeft en dit niet meer kan of wil doorzetten. Het gaat me hier wel om een voorraadhoudende shop en geen dropshipment shop. Mocht je iets dergelijks van de hand willen doen, neem dan a.u.b. contact op. Ik ben bezig met starten van een shop, maar denk dat ik de shop met een overname een flinke boost kan geven. Ook in een losse partij elektronica onderdelen ben ik geïnteresseerd.

Ik hoor het wel! :)
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Gevraagd: elektronica onderdelen webshop of partij voorr

6
Ik geloof dat ik niet helemaal duidelijk ben geweest, oeps! :) Het gaat mij om elektronica onderdelen zoals bijvoorbeeld weerstanden, condensatoren, ic's etc... Niet om de bekende wit-/bruingoed bekabeling en apparatuur. Mocht je rolletjes los draad hebben, dat is dan wel weer interessant! :) Alles voor de zelfbouwers zeg maar!