Backinks genereren

1
Ik wil voor mijn website een mooie positie in Google en ben daarom druk bezig met het zoeken naar geschikte back links. Dit is echter nog knap lastig en mijn vraag is daarom hoe doen jullie dat? Tot nu toe heb ik gezien:

- Links plaatsen op startpagina's (zoals jouwbegin, jouwpagina, pagina.nl etc.)
- Site keuringen aanvragen
- Aanmelden voor alternatieve zoekmachines

Alvast bedankt voor eventuele tips!
Koop je piercing, navelpiercing, tongpiercing of andere piercings op || Onlinepiercingskopen.nl.

Re: Backinks genereren

2
dborneman schreef:Ik wil voor mijn website een mooie positie in Google en ben daarom druk bezig met het zoeken naar geschikte back links. Dit is echter nog knap lastig en mijn vraag is daarom hoe doen jullie dat? Tot nu toe heb ik gezien:

- Links plaatsen op startpagina's (zoals jouwbegin, jouwpagina, pagina.nl etc.)
- Site keuringen aanvragen
- Aanmelden voor alternatieve zoekmachines

Alvast bedankt voor eventuele tips!
Links naar je site is maar een van de criteria van Google.Zorg voor goede en interessante content op je site met als voordeel dat andere sites vanzelf naar je gaan linken.

Verder heb ik veel info op deze site gevonden. Ze hebben veel informatieve teksten geschreven over alles omtrent SEO en SEA. Is geen spam daar ik ze niet ken.

http://www.sdim.nl/

Danny
http://www.feetthis.com Sokken in 28 prachtige kleuren - Gratis verzenden

Re: Backinks genereren

3
Voor een vliegende start kun je bij de lancering of na een verbouwing van je webshop een landelijk persbericht publiceren. Als dat persbericht interessant nieuws bevat, wordt het inclusief link overgenomen door tientallen gerenommeerde sites.

Gebruik hiervoor bij voorkeur de officiële kanalen (ANP, Reuters en dergelijke), niet de alternatieven waar je gratis persberichten als spam kunt dumpen.
StoreCore.io

Re: Backinks genereren

4
Kijk of er een gerelateerd forum is ga daar elke week enkele berichtjes posten. Vaak kun je een ''handtekening'' plaatsen bij een forumbericht waar je link in kwijt kunt.
Daarnaast kun je kijken of er gerelateerde blogs zijn en daar daar reageren op de artikelen of tegen betaling af en toe een artikel/reclame op deze blog tegen betaling neerzetten bijvoorbeeld.
Of start zelf een blog en schrijf regelmatig artikelen over jou website en branche.
Daarnaast zijn er verschillende gratis persberichten websites waar je artikelen en links in kwijt kunt naar je website.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Backinks genereren

5
Generen van goede backlinks is een tijdrovende klus die eigenlijk nooit stopt. De sleutel is content. Goede content zorgt ervoor dat mensen je site waardevol vinden en gaan er naar linken. Daarnaast zijn natuurlijk de links op startpagina's een goede toevoeging voor backlinks.
Alles over webwinkels vind je op http://www.webshop-informatie.nl