[condoomsonlinebestellen.nl] Opmerkingen of suggesties?

1
Hallo allemaal,

Mijn naam is Mattia en ben sinds kort begonnen met een eigen erotische webwinkel genaamd Enjoy Erotische Webwinkel.

zie link: http://www.condoomsonlinebestellen.nl/

Ik vind het super leuk om online actief te zijn. Toen dacht ik van..waarom niet iets online beginnen en zodoende ben ik gestart.
Alleen ben ik er wel achtergekomen dat het best wel lastig is hoor. Veel concurrentie vooral! Maar ja, ik geef niet graag op dus will keep ma head up :wink:

Ik zou wel heel graag jullie meningen over mijn webwinkel willen weten.. Hoop op vele reacties. Wees vooral kritisch zou ik zeggen, wil er tenslotte een succes van maken.
Http://www.condoomsonlinebestellen.nl dè online Erotische webwinkel!

Re: Enjoy Erotische Webwinkel (nieuw) Opmerkingen of suggest

2
@Enjoyy

Hieronder zal een een aantal opmerkingen en suggesties voor je plaatsen:

- domeinnaam en webwinkelnaam komen niet overeen ?
- "logo" is niet duidelijk
- als je een logo hebt maak er ook een favoicon van
- rechts staat twitter, facebook en hyves, als ik er op klik kom ik alleen op facebook ?
- Maak je url's zoekmachine vriendelijk
- Probeer je snelheid te omtimaliseren
- Zet je USP duidelijk in beeld
- Het grijze vlak om de prijs valt teveel op, de bestelknop zou het meeste op moeten vallen.

Ik hoop dat je hier wat mee kunt.
Veel succes met je webwinkel.

Met vriendelijke groet,
Patrick Heijmans
WebwinkelCommunity <-- Wordt nu #gratis lid

Re: Enjoy Erotische Webwinkel (nieuw) Opmerkingen of suggest

3
Bedankt voor je tips!
ik zal proberen zoveel mogelijk toe te passen op me website.
Moet wel eerst proberen of alles aan te passen is met mijn webwinkel software.

-Logo kan ik niet groter zetten op de header vanwege mijn software
-favoicoon had ik gemaakt maar is veel te onduidelijk (zal iets nieuws bedenken)
-Waarom ze nou juist bij mij moeten kopen zal ik duidelijker op de homepage zetten
-Ik kan wat betreft die social media websites maar beter alleen facebook gebruiken want met hyves heb ik niets eerlijk gezegd..en twitter ja daar snap ik echt helemaal niets van ahha.
- de laadsnelheid van de website.. hoe kan ik dat verbeteren?

Groetjes, Mattia

PS: Ik zou graag de meningen van meerdere mensen willen weten..
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

Re: [condoomsonlinebestellen.nl] Opmerkingen of suggesties?

5
Op een 'dure' plaats maak je reclame voor PostNL; zonde van die ruimte daar.
Probeer die ook, net als Ideal; ergens te groeperen op een minder belangrijke plaats.

Op je hoofdpagina geen uitleg van je site?

Facebook ga ik echt niet liken; no-way dat m'n hele familie gaat weten dat ik een erotiek site an het scannen ben ;)

Nieuws is goed informatief, doe je goed.
Videosysteem voor webwinkeliers om seriematig en betaalbaar video te produceren

6
Webshop Informatie schreef:Ik dacht eerst bij je social media buttons: Leuk! Alle 3 in 1 plaatje. Eerst klik ik op facebook, kom ik bij de facebook page uit. Top! Vervolgens klik op twitter en wederom Facebook. Zelfde geld voor Hyves. Daar zitten nog verbeteringen.

Compleet andere header maken / laten maken. Komt erg amateuristisch over.
Ik zal de social media banner anders maken zodat er op elk logo afzonderlijk geklikt kan worden dankuwel!

Wat betreft de header.. ik heb geen mogelijkheid om de header te veranderen met deze software. Ik kan wel de logo zien te veranderen als dat is waar u op doelt?

Bedankt voor de nuttige feedback!!

7
Jan Speelgoedboer schreef:Op een 'dure' plaats maak je reclame voor PostNL; zonde van die ruimte daar.
Probeer die ook, net als Ideal; ergens te groeperen op een minder belangrijke plaats.

Op je hoofdpagina geen uitleg van je site?

Facebook ga ik echt niet liken; no-way dat m'n hele familie gaat weten dat ik een erotiek site an het scannen ben ;)

Nieuws is goed informatief, doe je goed.
-Ik zal inderdaad de banner van PostNL ergens anders plaatsen:)

-Informatie op de homepage.. ik dacht bij me zelf dat het wel gelijk duidelijk zou zijn voor de bezoekers waar t om gaat allemaal. Wat ik verkoop enzo.. Daarom had ik de informatie op een andere pagina "Over Ons" gezet.

Ik snap dat je het daardoor niet wil liken maar hoe krijg ik dan ook leden waar ik contacten mee kan onderhouden via zo een social media website? Ik geef namelijk wel aan personen die onze facebook pagina liken een kortingscode.. Ik dacht dat dat wel zou kunnen helpen?

Nog meer suggesties, aan- of opmerkingen? Please let me know!

8
Webshop Informatie schreef:Ik dacht eerst bij je social media buttons: Leuk! Alle 3 in 1 plaatje. Eerst klik ik op facebook, kom ik bij de facebook page uit. Top! Vervolgens klik op twitter en wederom Facebook. Zelfde geld voor Hyves. Daar zitten nog verbeteringen.

Compleet andere header maken / laten maken. Komt erg amateuristisch over.
Nou ik heb toch even zitten puzzelen met de software en heb uiteindelijk toch een header kunnen plaatsen. Zelf gemaakt weliswaar.. maar ik denk dat dit veel beter is dan mijn vorige? hoop ik.. :roll:

- Favoicon ook gemaakt..

de rest ben ik nog mee bezig:)

nog meer opmerkingen?? Laat aub weten!

http://www.condoomsonlinebestellen.nl/

10
-Ik zal inderdaad de banner van PostNL ergens anders plaatsen:)
TOPPIE UITGEWERKT.
-Informatie op de homepage.. ik dacht bij me zelf dat het wel gelijk duidelijk zou zijn voor de bezoekers waar t om gaat allemaal. Wat ik verkoop enzo.. Daarom had ik de informatie op een andere pagina "Over Ons" gezet.
GOOGLE VIND INFO OP HOMEPAGE BIJKBAAR NOGAL FIJN.
Ik snap dat je het daardoor niet wil liken maar hoe krijg ik dan ook leden waar ik contacten mee kan onderhouden via zo een social media website? Ik geef namelijk wel aan personen die onze facebook pagina liken een kortingscode.. Ik dacht dat dat wel zou kunnen helpen?

Kijk, jou produkten zijn bij diverse mensen toch nog redelijk taboe. Of ben ik de enige en laatste in NL die zo denkt :shock:
Maar goed; hoe dan inderdaad je contacten onderhouden .. excuus dat weet ik ook even niet.

11
Jan Speelgoedboer schreef:Kijk, jou produkten zijn bij diverse mensen toch nog redelijk taboe. Of ben ik de enige en laatste in NL die zo denkt :shock:
Maar goed; hoe dan inderdaad je contacten onderhouden .. excuus dat weet ik ook even niet.
Je hebt daar wel een punt, maar je weet pas wat het oplevert als je het probeert. Ik zou me eerder afvragen of je niet in de verkeerde vijver zit te vissen: mensen die geen geheim maken van hun seksleven in sociale netwerken, zijn mogelijk niet je grootste of belangrijkste doelgroep. Bovendien kunnen allerlei social media-activiteiten van je webshop kopers die waarde hechten aan anonimiteit misschien afschrikken.

14
Mieke schreef:Ik denk dus steeds als ik de link lees en dan de plaatjes zie: moet je geen andere url gaan maken? Het past niet bij elkaar voor mijn gevoel.
Inderdaad.

Condoombestellen en dan kun je eigenlijk alles bestellen op seksueel gebied behalve condooms.. bij wijze van.

En je header doet inderdaad geen goed. Wat is je conversie?

15
Om even heel fout binnen te komen: je URL dekt de lading niet :shock:

En dat mannetje bovenin; ik heb wel heerlijk gelachen! Maar misschien is dat je doel niet hiervan.

Maar goed, ik denk dus dat er een grote doelgroep kan bestaan: de 'stiekeme' genieters van jou aanbod; oftewel de gluurders maar die niet durven te bestellen.
Da's denk ik de grootste doelgroep.

Is er geen manier om die twijfelaars binnen te trekken?

16
Ahaha ik lach er zelf ook om.. Maar ik vond em leuk:(
Is dat mannetje het enige wat ik weg moet halen? Of is die helr header misvormd en ongepast.?

- ik zou heel graag die doelgroep die niet durft te kopen binnen willen halen maar hoe??

- is et makkelijk om me url te veranderen zonder dat ik me hele webshop opnieuw moet maken?

-conversie? Ik ben geloof ik 2 weken online,. Heb maar 2 klanten gehad.. Dus niet best:(
Hoe kan ik dat verhogen??

Nogmaals iedereen bedankt voor alle reacties. Kritiek moet er zijn:)

19
Misschien dat het roze iets te fel is? Ben benieuwd wat andere members van het forum over de roze kleur vinden. Op zich niet heel storend maar wel fel.
Probeer ze eens te maken zoals de balk onder je header, grijs/wit. Dan valt de roze vierkant bij de prijs ook meteen wat meer op.

Betreffende 't vierkant bij je prijs. Kun je niet beter de Bestellen knop roze maken (of een andere kleur als grijs)?

Zijn maar wat ingevingen. Op zich heb je de website verder (naast de header) goed op orde. Je Bestellen knopt valt alleen wel wat naar de achtergrond door het roze blok. En deze moet je eigenlijk wel aantrekkelijk proberen te maken.

20
@RicardoV

Header heb ik maar even weggehaald tot ik mijn nieuwe logo en header klaar heb.
ik heb de felle roze kleur boven de vensters veranderd en t zelfde gemaakt als mijn menubalk qua kleur. Grijs en wit.
De knoppen heb ik wel dat felle kleur gegeven.

De prijs vierkantje wat zo opvallend was heb ik maar een grijze tint gegevens waardoor in mijn opinie de roze bestelknop wel beter opvalt.

Meningen hierover?

21
Je heb trouwens ook biedmeer zie ik nu; net als wij.
We hebben zelf een extra account aangemaakt om te 'rommelen' kost je nix. kijk maar op http://www.tims.biedmeer.nl
Dan is het voor je bezoekers niet iedere meer zo anders; wordt je wellicht wat zenuwachtig van als bezoeker.

Bestelknop valt prima op.

Ik mis inderdaad wel de toplogo; los je voor nu wel goed op maar wel snel aan werken.

23
Enjoyy schreef:Nieuwe header staat erop. Met me layout zit ik wel goed denk ik nu zelf.
Iedereen bedankt voor alle reacties.

En nu zou ik graag tips willen om meer traffic te genereren op me website..dus ook conversie uiteindelijk..

andere topic natuurlijk:)
Ik zal je een eerlijk antwoord geven. De header is onprofessioneel en ontzettend lelijk, hoe hard je ook je best doet. Vergelijk het eens met headers van een CoolBlue of een andere grote partij. Beter trek je hier je portemonnee voor open en laat je het ontwerpen. Verder ziet je winkel er goed uit btw :)
Is een webwinkel keurmerk zinvol?
Hoe verzin ik een naam voor mijn webwinkel?

24
Max24 schreef:
Enjoyy schreef:Nieuwe header staat erop. Met me layout zit ik wel goed denk ik nu zelf.
Iedereen bedankt voor alle reacties.

En nu zou ik graag tips willen om meer traffic te genereren op me website..dus ook conversie uiteindelijk..

andere topic natuurlijk:)
Ik zal je een eerlijk antwoord geven. De header is onprofessioneel en ontzettend lelijk, hoe hard je ook je best doet. Vergelijk het eens met headers van een CoolBlue of een andere grote partij. Beter trek je hier je portemonnee voor open en laat je het ontwerpen. Verder ziet je winkel er goed uit btw :)
En toch koop ik eerder hier iets als bij die website die jij noemt. Als hun condooms zouden verkopen zat je aan de 5 euro per condoom. Ja, belachelijk hoe duur hun zijn.

Maar Max heeft natuurlijk wel gelijk, die header past tevens niet echt bij de gehele layout van de webwinkel. Ook heb je er een YT, FB en Twitter logo op geplakt die verder geen toegevoegde waarde hebben, want ze zijn niet klikbaar.

27
Enjoyy schreef:kijk als een student van 23 heb ik niet echt veel geld om dat soort dingen nog uit te besteden.
Ik heb het nu weer heel anders aangepakt en veranderd. Ik ga het ook niet meer veranderen, want wordt er eerlijk gezegd nie goed van.. de bezoekers volgens mij ook niet:(
Ontwerpen hoeft niet per definitie duur te zijn. Als student zijnde heb je vast wel ergens in je sociale omgeving een persoon zitten die goed is met Photoshop. Een krat bier + veel waardering en die persoon wil vast wel even jou header maken. Header is de binnen komer voor een bezoeker, erg belangrijk dus.
Alles over webwinkels vind je op http://www.webshop-informatie.nl

28
Enjoyy schreef:kijk als een student van 23 heb ik niet echt veel geld om dat soort dingen nog uit te besteden.
Ik heb het nu weer heel anders aangepakt en veranderd. Ik ga het ook niet meer veranderen, want wordt er eerlijk gezegd nie goed van.. de bezoekers volgens mij ook niet:(
Ik hoor dit vaak van mensen die starten; Ja weinig geld etcetera. Mag ik vragen waarom je uberhaupt een winkel start zonder enige $$$? Klinkt keihard, maar het getuigt van weinig zakelijk inzicht (voordat je met de shop begon). Inderdaad wat Webshop zegt kijk eens in je omgeving rond.

29
Max24 schreef:
Ik hoor dit vaak van mensen die starten; Ja weinig geld etcetera. Mag ik vragen waarom je uberhaupt een winkel start zonder enige $$$? Klinkt keihard, maar het getuigt van weinig zakelijk inzicht (voordat je met de shop begon). Inderdaad wat Webshop zegt kijk eens in je omgeving rond.
Mag ik vragen waarom je uberhaupt een winkel start zonder enige $$$?
Mag ik jouw vragen hoe jij erbij komt dat ik een webwinkel begin zonder enige $$$?? Dat ik de header niet wil uitbesteden aan een ontwerp bureau zegt niet meteen dat ik geen geld heb:)

Ik besteed liever me geld uit aan seo gerelateerde zaken.. ik zal zeker aan mijn omgeving vragen

30
Ik hoor dit vaak van mensen die starten; Ja weinig geld etcetera. Mag ik vragen waarom je uberhaupt een winkel start zonder enige $$$? Klinkt keihard, maar het getuigt van weinig zakelijk inzicht (voordat je met de shop begon). Inderdaad wat Webshop zegt kijk eens in je omgeving rond.[/quote]

Mag ik jouw vragen hoe jij erbij komt dat ik een webwinkel begin zonder enige $$$?? Dat ik de header niet wil uitbesteden aan een ontwerp bureau zegt niet meteen dat ik geen geld heb:)

Ik besteed liever me geld uit aan seo gerelateerde zaken.. ik zal zeker aan mijn omgeving vragen[/quote]

Weinig geld laten we het daarop houden :)