Beste collega's,
Na lang en hard werken is mijn webwinkel bijna klaar om in de ether te gaan.
Nu, alvorens de winkel te willen toetsen aan het alkritische oog van de consument mogen jullie even met scherp schieten.
Ik sta open voor alle commentaren en had gaarne jullie mening gehad over: http://www.crossmark.be/muurgarnituur/example (de eigenlijke url zal een pak korter zijn, maar voorlopig is dit een constructie site)
Alvast bedankt voor de moeite!
ps:
- Nog niet alle links op de tussenpagina zijn in orde
- nog niet alle artikels werden ingevoerd zoals jullie kunnen zien (daar ben ik momenteel stevig mee bezig )
Re: muurgarnituur
3Gewoon even voor de weet een vraagje....
Je weet dat je shutterstock afbeeldingen niet voor Print on Demand mag gebruiken?
Je weet dat je shutterstock afbeeldingen niet voor Print on Demand mag gebruiken?
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
http://www.getzenned.nl
4Hier ga je ook op nat denk ik, en het is nog wel met CAPS geschreven:
Of je moet een eigen bezorgdienst hebben want anders gaat dit niet werken. Bij een koerier is het tekenen of weigeren. De zending openen mag pas na de handtekening gezet te hebben.
Correct me if I'm wrong uiteraard maar dit is volgens mij de werkwijze.
Buiten dat kwam ik erg veel Engelse tekst tegen op jouw site.
.14. DE KOPER IS VERPLICHT DE INHOUD VAN DE ZENDING IN DE AANWEZIGHEID VAN DE KOERIER TE CONTROLEREN TENEINDE NA TE GAAN OF DE GOEDEREN TIJDENS DE BESTELLING NIET WERDEN BESCHADIGD.
Of je moet een eigen bezorgdienst hebben want anders gaat dit niet werken. Bij een koerier is het tekenen of weigeren. De zending openen mag pas na de handtekening gezet te hebben.
Buiten dat kwam ik erg veel Engelse tekst tegen op jouw site.
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
5Jep, net als dreamstime, 123rf, bigstock,... en de rest van het zootje :-peentje schreef:Gewoon even voor de weet een vraagje....
Ik heb met shutterstock echter een deal dat ik een zoekvak kan integreren in de site.
De link op de mainpage kan dus blijven staan, de pagina die nu gebruikt wordt om de 'stapjes' uit te leggen dient nog aangepast voor lancering

Meteen ook een antwoord hoop ik op frafra zijn opmerking rond het engels.
De pagina, gemaakt om afbeeldingen via een beeldenbank te downlaoden staat momenteel in het engels (en met de naam dreamstime nvdr.) om deze firma een voorbeeld van deze werkwijze te tonen (vertegenwoordiger dreamstime is engesltalig, vandaar

Voot de rest gaat het denk ik gewoon over een catchfrase hier en daar (Engelse catchfrases pakken marketinggewijs beter bij een doelgroep van 20-gers en 30-ers).
Stoort dit echt (oprechte vraag hoor

6Klopt, nu, het gaat er mij gewoon over dat het product op zich niet toelaat dat de klant het eerst een keertje probeert (kan het moeilijk op de muur plakken om nadien te zeeggen dat het niet goed is....)frafra schreef:Hier ga je ook op nat denk ik, en het is nog wel met CAPS geschreven:.14. DE KOPER IS VERPLICHT DE INHOUD VAN DE ZENDING IN DE AANWEZIGHEID VAN DE KOERIER TE CONTROLEREN TENEINDE NA TE GAAN OF DE GOEDEREN TIJDENS DE BESTELLING NIET WERDEN BESCHADIGD.
Tevens wil ik geen stukken terugbetalen wanneer de klant met een cuttermes op zijn verpakking vliegt om vervolgens het papier terug te zenden wegens versneden.
De stukken komen mooi binnen in een langwerpige kartonnen doosje, ik wil op deze manier dus gewoon te weten komen of die doos in goede staat is toegekomen....
Is die doos immers stuk bij aankomst dan wil ik (transporteur) gerust vergoeden. Zijn er kleurverschillen binnen één tekening (tussen de verschillende panelen bvb), dan wil ik gerust vergoeden.
Is er echter shade door bovenvernoemde redenen...dan wil ik toch voor een stuk ingedekt zijn.....
Soit, ik kan de tekst mischien veranderen in : DE KOPER IS VERPLICHT DE VERPAKKING VAN DE ZENDING IN DE AANWEZIGHEID VAN DE KOERIER TE CONTROLEREN TENEINDE NA TE GAAN OF DE GOEDEREN TIJDENS DE BESTELLING NIET WERDEN BESCHADIGD
7Dat lost het probleem nauwelijks op, om drie redenen.Filemon schreef:Soit, ik kan de tekst mischien veranderen in : DE KOPER IS VERPLICHT DE VERPAKKING VAN DE ZENDING IN DE AANWEZIGHEID VAN DE KOERIER TE CONTROLEREN TENEINDE NA TE GAAN OF DE GOEDEREN TIJDENS DE BESTELLING NIET WERDEN BESCHADIGD
Ten eerste kan de koper niet aan deze verplichting voldoen als de bezorger direct rechtsomkeerd maakt en in de bestelbus stapt (zoals het meestal gaat). De koper zou dan kunnen zeggen dat hij uit overmacht niet aan de verplichting kon voldoen (want de bezorger werkte niet mee).
Ten tweede kun je achteraf zelden of nooit bewijzen dat de koper niet aan deze verplichting heeft voldaan. Je zou dan de bezorger moeten optrommelen als getuige en dan maar duimen dat hij zich de levering kan herinneren én bevestigt dat de verpakking beschadigd was zonder zijn schuld.
Ten derde mag de verpakking gerust licht beschadigd zijn, als de inhoud maar intact is. Met deze clausule keer je dat om en snijdt je mogelijk jezelf in de vingers: kopers mogen klagen als alleen de omverpakking beschadigd is maar ze verder een perfect product geleverd kregen.
8Suggesties?Ward schreef:Dat lost het probleem nauwelijks op, om drie redenen.Filemon schreef:Soit, ik kan de tekst mischien veranderen in : DE KOPER IS VERPLICHT DE VERPAKKING VAN DE ZENDING IN DE AANWEZIGHEID VAN DE KOERIER TE CONTROLEREN TENEINDE NA TE GAAN OF DE GOEDEREN TIJDENS DE BESTELLING NIET WERDEN BESCHADIGD
Ten eerste kan de koper niet aan deze verplichting voldoen als de bezorger direct rechtsomkeerd maakt en in de bestelbus stapt (zoals het meestal gaat). De koper zou dan kunnen zeggen dat hij uit overmacht niet aan de verplichting kon voldoen (want de bezorger werkte niet mee).
Ten tweede kun je achteraf zelden of nooit bewijzen dat de koper niet aan deze verplichting heeft voldaan. Je zou dan de bezorger moeten optrommelen als getuige en dan maar duimen dat hij zich de levering kan herinneren én bevestigt dat de verpakking beschadigd was zonder zijn schuld.
Ten derde mag de verpakking gerust licht beschadigd zijn, als de inhoud maar intact is. Met deze clausule keer je dat om en snijdt je mogelijk jezelf in de vingers: kopers mogen klagen als alleen de omverpakking beschadigd is maar ze verder een perfect product geleverd kregen.
9Vier algemene:Filemon schreef:Suggesties?
- geen bedingen van de zwarte of grijze lijst opnemen in algemene voorwaarden;
- leveren met handtekening voor ontvangst;
- goed verpakken;
- snelle en foutloze afhandeling van retouren, klachten en garantie.
10Het is me inderdaad niet helemaal duidelijk wat je wil zeggen....Ward schreef:Vier algemene:Filemon schreef:Suggesties?
Je probeert nu in de algemene voorwaarden een probleem voor te zijn dat toch echt niet zal verdwijnen: er kan en zal inderdaad wel eens een pakket beschadigd raken tijdens het vervoer. Van iets waaraan de koper zelf echt helemaal niets kan doen, een beschadigd geleverd artikel, maak je toch een verplichting voor de koper. Misschien verwoord ik het niet duidelijk, maar begrijp je waarom dat niet goed voelt, vooral voor je klanten?
- geen bedingen van de zwarte of grijze lijst opnemen in algemene voorwaarden;
- leveren met handtekening voor ontvangst;
- goed verpakken;
- snelle en foutloze afhandeling van retouren, klachten en garantie.
Ik gaf toch aan dat wanneer een pakketje in schabouwelijke staat aankomt ik dit gerust wil vergoeden, net als wanneer er kleurverschillen in het behangpakket voorkomen!
Met die snelle en foutloze afhandeling van retouren zit het echt wel goed (het is te zeggen, ik ben zeker en vast van plan dit fair te spelen

Enige waar ik me wil tegen indekken is het totaal verkeerd behandelen van een goed toegekomen pakket.
Soit, dit neemt niet weg dat ik het eens ben met je kritiek dat mijn verwoording in de algemene voorwaarden beter kan natuurlijk

12Ik val er ook nog eventjes over.14. DE KOPER IS VERPLICHT DE INHOUD VAN DE ZENDING IN DE AANWEZIGHEID VAN DE KOERIER TE CONTROLEREN TENEINDE NA TE GAAN OF DE GOEDEREN TIJDENS DE BESTELLING NIET WERDEN BESCHADIGD.
Dit kun je simpelweg NIET van je klanten verlangen. In de algemene zin teken je voor een pakketje en zegt de courier je gedag. Je vraagt niet aan de courier blijf je even voordat ik teken want ik moet de inhoud controleren.
Jij wilt de courier als getuige hebben wanneer iets blijkbaar beschadigd tijdens de rit. Dat kan niet. Stel desnoods een regel op dat mankementen binnen 12 uur na ontvangst moeten worden aangemeld o.i.d..
- Je vermeld verzendkosten in je AV. Je mag geen kosten vermelden in de AV. Dient in het contract/overeenkomst te worden vermeld.
- Voorafbetaling mag je niet meer dan 50% eisen. Je vermeld geen % in je AV, maar ik ga er vanuit dat het 100% is.
- Ik lees niets over een retourrecht van 7 werkdagen. Het is geen maatwerk naar mijn mening want de afbeeldingen komen vanuit shutterstock. Voor de zelf geüploade afbeeldingen zal het wellicht anders zijn.
13Mooie suggestie, waarvoor dank!Stel desnoods een regel op dat mankementen binnen 12 uur na ontvangst moeten worden aangemeld o.i.d..
Wist ik niet, ga ik mee aan de slag!- Je vermeld verzendkosten in je AV. Je mag geen kosten vermelden in de AV. Dient in het contract/overeenkomst te worden vermeld.
Kan je hier wat duiding geven? Het is toch mijn goed recht betaling te vragen voor ik verstuur (of zijn al die treinticketsites en toestanden dan in de fout?- Voorafbetaling mag je niet meer dan 50% eisen. Je vermeld geen % in je AV, maar ik ga er vanuit dat het 100% is.
zet ik erin.- Ik lees niets over een retourrecht van 7 werkdagen.
Kan je mij hier even duiding geven, weet niet goed wat je bedoeldHet is geen maatwerk naar mijn mening want de afbeeldingen komen vanuit shutterstock. Voor de zelf geüploade afbeeldingen zal het wellicht anders zijn.

14Je mag in principe niet meer dan 50% vooruitbetaling eisen bij koop op afstand (wettelijke regel, maar houd je er niet te streng aan..) en dus een mogelijkheid hebben om 50% of minder vooruitbetaling van de klant te accepteren. Je mag wel 100% vooruitbetaling verlangen, maar daarnaast moet de klant de mogelijkheid hebben om 50% of minder vooruit te betalen. (rembours is een optie) pss: maak je niet druk als je alleen 100% vooruitbetaling eist. Maar zet het niet in je av.
Bij maatwerk maak je iets specifiek voor de klant. De klant heeft geen retourrecht op maatwerk producten. Assembleert een bedrijf bijvoorbeeld een speciale rolstoel voor een persoon, dan mag deze persoon niet de roelstoel binnen 7 dagen retourneren wanneer deze op afstand is gekocht. Want het betreft een product specifiek voor die persoon.
Hetzelfde geldt wellicht voor de afbeeldingen die door de klant worden geupload, hier heeft de klant geen retourrecht over naar mijn inziens. Afbeeldingen vanuit shutterstock zou wellicht anders zijn, omdat dit niet echt maatwerkt betreft (tenzij je allerlei verschillende formaten en lijsten aanbiedt?). Misschien dat een andere member hier de details van weet.
Bij maatwerk maak je iets specifiek voor de klant. De klant heeft geen retourrecht op maatwerk producten. Assembleert een bedrijf bijvoorbeeld een speciale rolstoel voor een persoon, dan mag deze persoon niet de roelstoel binnen 7 dagen retourneren wanneer deze op afstand is gekocht. Want het betreft een product specifiek voor die persoon.
Hetzelfde geldt wellicht voor de afbeeldingen die door de klant worden geupload, hier heeft de klant geen retourrecht over naar mijn inziens. Afbeeldingen vanuit shutterstock zou wellicht anders zijn, omdat dit niet echt maatwerkt betreft (tenzij je allerlei verschillende formaten en lijsten aanbiedt?). Misschien dat een andere member hier de details van weet.
15GOed, collega's, ik ben nu een aantal weken online met de site, en tot mijn eigen scha en schande moet ik vaststellen dat de nodige conversies uitblijven.....
De cijfers:
- tot nu toe een 400-tal bezoekers
- waarvan een twintigtal procent aan terugkerende bezoekers
- met een bouncerate van circa 40 procent op de mainpage
- de linkwoorden die vooral binnenkomen zijn behangpapier en accentmuur
- elke 100 bezoeken zijn er 12bezoekers die langer dan drie minuten op de site blijven, 4langer dan tien minuten en 1langer dan een uur...
- er is er gemiddeld echter slechts 1 op de honderd die iets in de cart legt en slechts 0 die al gekocht hebben....
Kunnen jullie de site even met een klantenblik onder de loep nemen om samen met mij te ontdekken waar mijn funnel de mist in gaat, waar loopt het mis?
Alvast bedankt!
De cijfers:
- tot nu toe een 400-tal bezoekers
- waarvan een twintigtal procent aan terugkerende bezoekers
- met een bouncerate van circa 40 procent op de mainpage
- de linkwoorden die vooral binnenkomen zijn behangpapier en accentmuur
- elke 100 bezoeken zijn er 12bezoekers die langer dan drie minuten op de site blijven, 4langer dan tien minuten en 1langer dan een uur...
- er is er gemiddeld echter slechts 1 op de honderd die iets in de cart legt en slechts 0 die al gekocht hebben....
Kunnen jullie de site even met een klantenblik onder de loep nemen om samen met mij te ontdekken waar mijn funnel de mist in gaat, waar loopt het mis?
Alvast bedankt!
17Kijk eerst eens naar je concurrenten.
Persoonlijk vind ik de zetel+parket op de foto "not done". (verknoeid het uitzicht )
En je concurrenten verkopen aan de helft van jouw prijs. (en dan hebben ze naar mijn mening ook meer en mooiere keuzes)
Ik heb ook eens op Google gekeken, op het meest logische woord "fotomuur", ben je nergens te bespeuren (heb de eerste 20 pagina's van Google bekeken)
Deel van je teksten zijn foto's ipv echte tekst, dus google kan ze niet lezen.
En de tekst die toch aanwezig is heeft geen of zo goed als geen keywoorden.
Dus begrijpelijk dat er nog niets verkocht is.
En mag dit wel ivm. met copyright?
Uit je FAQ:
Kan ik een scan uit een tijdschrift/boek gebruiken?
Dat kan wel, maar heeft een nadeel. Als u zo'n afbeelding met een loep bekijkt, zult u zien dat die uit een raster van kleine puntjes bestaat. Bij het vergroten naar 'muurformaat' wordt dat gescande raster meevergroot. Als u daarmee rekening houdt, is er geen probleem.
Persoonlijk vind ik de zetel+parket op de foto "not done". (verknoeid het uitzicht )
En je concurrenten verkopen aan de helft van jouw prijs. (en dan hebben ze naar mijn mening ook meer en mooiere keuzes)
Ik heb ook eens op Google gekeken, op het meest logische woord "fotomuur", ben je nergens te bespeuren (heb de eerste 20 pagina's van Google bekeken)
Deel van je teksten zijn foto's ipv echte tekst, dus google kan ze niet lezen.
En de tekst die toch aanwezig is heeft geen of zo goed als geen keywoorden.
Dus begrijpelijk dat er nog niets verkocht is.
En mag dit wel ivm. met copyright?
Uit je FAQ:
Kan ik een scan uit een tijdschrift/boek gebruiken?
Dat kan wel, maar heeft een nadeel. Als u zo'n afbeelding met een loep bekijkt, zult u zien dat die uit een raster van kleine puntjes bestaat. Bij het vergroten naar 'muurformaat' wordt dat gescande raster meevergroot. Als u daarmee rekening houdt, is er geen probleem.
18Het enige wat me leuk lijkt is een eigen foto.
Op de homepage als ik op de "eigen foto" klik ga ik naar http://www.crossmark.be/example/muurgarnituur/upload/ (wat doorschakeld naar http://www.crossmark.be/nl/)
en wat ik daar moet doen is me een raadsel.
Ga ik naar de shop dan kom ik nergens meer informatie over een eigen foto tegen.
Dus op naar de concurrent.
Op de homepage als ik op de "eigen foto" klik ga ik naar http://www.crossmark.be/example/muurgarnituur/upload/ (wat doorschakeld naar http://www.crossmark.be/nl/)
Ga ik naar de shop dan kom ik nergens meer informatie over een eigen foto tegen.

19Vooreerst bedankt voor de feedback, hoe pijnlijk ook :-p
Soit, Veke, geloof me vrij, ik weet wat de concurrentie doet en hoe ze het doet.
Als je graag een linkje hebt naar fotobehang aan 3,- de vierkante meter, laat het gerust weten.
Je hebt immers fotobehang en fotobehang.
Velen verkopen fotobehang aan baggerprijzen, maar éénmaal je ze besteld (en ook dat heb ik gedaan om de concurrent te leren kennen) dan blijkt het oh zo vaak om posterbehang te gaan.
Nu, posterbehang heeft bitter weinig met behangpapier te maken omdat je eigenlijk je muur volplakt met papieren posters.
Een pak goedkoper, echter je ziet alle mogelijke kreuken, luchtbelletjes en naden door je papier, plus je muur glanst helemaal, terwijl behangpapier meer mat is.
Ook onder fotobehang zelf dan is er nog eens vrij veel verschil. Zo zijn er de verschillende grammages, verschillende types die kwaliteitsnefast of juist kwaliteitsbevorderend werken.
Nu, daar ben ik je in alle geval schatplichting want als klant geef jij me duidelijk aan dat je net die informatie niet bij me terugvindt (my bad
).
Ik zie voor mezelf twee mogelijkheden:
- Of ik verschaf meer en meer gedetailleerde informatie over het product en de verschillende behangsoorten (ik kan eventueel ook werken met een 'staaltjes'afbeelding)
- Of, en daar ik zelf het behang print is dat op een aantal dagen gefixed, ik kies een lager grammage papier om een iets lager segment op te zoeken.
Vermoedelijk is een combinatie van die twee het beste....
Verder, wil ik je even meegeven dat ik steeds de afbeelding tegenover een 'salon' plaats om een universeel beeld te krijgen.
Die steeds wederkerende stoel geeft het artikeloverzicht (shop) een zekere strakheid (terwijl je anders eigenlijk een hele kakafonie krijgt aan beelden).
Ik heb dat in de tijd getest op een hondertal mensen en 69% van hen vonden het zo beter....
(Ik ga dat dus voorlopig zo laten of het moest zijn dat er nog meerdere komen met diezelfde opmerking als jij
Soit, Veke, geloof me vrij, ik weet wat de concurrentie doet en hoe ze het doet.
Als je graag een linkje hebt naar fotobehang aan 3,- de vierkante meter, laat het gerust weten.
Je hebt immers fotobehang en fotobehang.
Velen verkopen fotobehang aan baggerprijzen, maar éénmaal je ze besteld (en ook dat heb ik gedaan om de concurrent te leren kennen) dan blijkt het oh zo vaak om posterbehang te gaan.
Nu, posterbehang heeft bitter weinig met behangpapier te maken omdat je eigenlijk je muur volplakt met papieren posters.
Een pak goedkoper, echter je ziet alle mogelijke kreuken, luchtbelletjes en naden door je papier, plus je muur glanst helemaal, terwijl behangpapier meer mat is.
Ook onder fotobehang zelf dan is er nog eens vrij veel verschil. Zo zijn er de verschillende grammages, verschillende types die kwaliteitsnefast of juist kwaliteitsbevorderend werken.
Nu, daar ben ik je in alle geval schatplichting want als klant geef jij me duidelijk aan dat je net die informatie niet bij me terugvindt (my bad

Ik zie voor mezelf twee mogelijkheden:
- Of ik verschaf meer en meer gedetailleerde informatie over het product en de verschillende behangsoorten (ik kan eventueel ook werken met een 'staaltjes'afbeelding)
- Of, en daar ik zelf het behang print is dat op een aantal dagen gefixed, ik kies een lager grammage papier om een iets lager segment op te zoeken.
Vermoedelijk is een combinatie van die twee het beste....
Verder, wil ik je even meegeven dat ik steeds de afbeelding tegenover een 'salon' plaats om een universeel beeld te krijgen.
Die steeds wederkerende stoel geeft het artikeloverzicht (shop) een zekere strakheid (terwijl je anders eigenlijk een hele kakafonie krijgt aan beelden).
Ik heb dat in de tijd getest op een hondertal mensen en 69% van hen vonden het zo beter....
(Ik ga dat dus voorlopig zo laten of het moest zijn dat er nog meerdere komen met diezelfde opmerking als jij

20Idd, een onvergeeflijke fout voor de klant!PaulG schreef:Het enige wat me leuk lijkt is een eigen foto.
Tijdens de programatiefase stond dat eigenlijk in orde, dus dank dat je het me even meldt!
21Uitleg over kwaliteit is van zeer groot belang. Maar dan moet het wel goed en duidelijk gedaan worden.
Iedereen zegt wel dat ze beter zijn dan de concurrent.
Je grootste concurrent (nr 1 in google)die aan de helft van jouw prijs werkt, gebruikt ook vliesbehang.
Kwaliteit is belangrijk, maar vraag me af of het uit maakt voor de mensen of het nu 20 of 30 jaar meegaat (tegen dan zijn ze het toch beu)
Nu het belangrijkste punt: volgens mij heb je je website volledig laten bouwen door designers, niet door mensen die iets af weten van "vindbaarheid"
Hoe kan je iets verkopen, als mensen je niet vinden.
Wat die zetel/parket betreft, waarom doen de zovele concurrenten het niet?
En wat de vorige persoon ook al zei, eigen foto oploaden is ook iets dat zeker in het duurdere segment moet kunnen.
PS: ik wil je gewoon helpen en het laten zien vanuit het oogpunt van iemand die jouw niet kent. Nooit de mening van je vrienden/familie vragen, is niet onpartijdig
Iedereen zegt wel dat ze beter zijn dan de concurrent.
Je grootste concurrent (nr 1 in google)die aan de helft van jouw prijs werkt, gebruikt ook vliesbehang.
Kwaliteit is belangrijk, maar vraag me af of het uit maakt voor de mensen of het nu 20 of 30 jaar meegaat (tegen dan zijn ze het toch beu)
Nu het belangrijkste punt: volgens mij heb je je website volledig laten bouwen door designers, niet door mensen die iets af weten van "vindbaarheid"
Hoe kan je iets verkopen, als mensen je niet vinden.
Wat die zetel/parket betreft, waarom doen de zovele concurrenten het niet?
En wat de vorige persoon ook al zei, eigen foto oploaden is ook iets dat zeker in het duurdere segment moet kunnen.
PS: ik wil je gewoon helpen en het laten zien vanuit het oogpunt van iemand die jouw niet kent. Nooit de mening van je vrienden/familie vragen, is niet onpartijdig

22Ik keek nog even bij de pagina upload.
Maar als dat vertrouwen moet geven...
Upload je eigen afbeeldingen. (Je kan er maar 1 uploaden)
Lengte en breedte opgeven. Mijn muren zijn hoog dus hoogte opgeven
lengte 2 breedte 2,5 hoe hou je de foto dan? Wat is de bovenkant?
Stap 3 binnen vijf dagen thuis? Hoezo stap 3, eerst de prijs weten en of alles kan, jullie nemen toch contact op staat er bovenin.
Er staat trouwens ook fotobegang en klaae is kees
De voorbeelden eronder geven ook veel hoop. (dus niet)
Maar als dat vertrouwen moet geven...
Upload je eigen afbeeldingen. (Je kan er maar 1 uploaden)
Lengte en breedte opgeven. Mijn muren zijn hoog dus hoogte opgeven
lengte 2 breedte 2,5 hoe hou je de foto dan? Wat is de bovenkant?
Stap 3 binnen vijf dagen thuis? Hoezo stap 3, eerst de prijs weten en of alles kan, jullie nemen toch contact op staat er bovenin.
Er staat trouwens ook fotobegang en klaae is kees
De voorbeelden eronder geven ook veel hoop. (dus niet)