In mijn ogen een site die lekker speelt op nostalgie.
Ik kan het weten ik stam uit die periode

, en ik moet zeggen, heerlijk om die oude nes cartridges nog eens op foto te kunnen zien.
Nu, volgens mij is 'nostalgie' één van de sterkst mogelijke verkoopsargumenten (esp, emotional selling proposition).
Speel daar nog harder op!
Neem een console, een camera en een doos met spelletjes. Zet die tv-aan en start clicking!
Wat ik wil zeggen is: met een aantal sfeerbeelden per spel kan je die emotionele sfeer van je product nog een pak aanwakkeren...
Ten tweede, wanneer ik door je producten begin te snorkelen, merk ik dat het grote gedeelte ervan 'uitverkocht' is....
Vind ik een beetje onnozel, het heeft weinig zin dertien pagina's aan producten te titels te hebben wanneer er maar een drietal pagina's toe doen....
Display de producten die je hebt, toch zeker in dit geval (het is niet dat je wacht op een nieuwe levering waardoor alles terug binnenkomt)....
3) Je kortingsbanner (mario kart) staat wat ver naar benee. Persoonlijk kijk ik niet meer naar zij-banners wanneer ik in de producten aan het zoeken ben. Zou bij een eerste oogopslag te zien moeten zijn.... (nu, dat is puur persoonlijke commentaar neem ik aan

)
4) Je keuzemenu is heel duidelijk opgebouwd. Iemand die daadwerkelijk geinteresseerd is in jouw producten komt makkelijk bij zijn voorkeuren terecht. Waarom heb je het voor de gameboy echter anders aangepakt?
5) Ik zou op de één of andere manier nog meer communicatie voeren rond je nieuw en sealed producten! Dit zijn immers echte verzamelobjecten! (mischien eens je licht opsteken bij bepaalde online stripwinkels

)
Al bij al een heel fijne site, ik voel mij helemaal opnieuw die kleine jongen met zijn NES of gameboy!