Welke optie heeft volgens jullie de meeste kans van slagen?

Optie 1)
Totaal aantal stemmen: 2 (40%)
Optie 2)
Totaal aantal stemmen: 2 (40%)
Optie 3) (Geen stemmen)
Optie 4) (Geen stemmen)
Optie 5)
Totaal aantal stemmen: 1 (20%)
Totaal aantal stemmen: 5

Jullie mening over mijn plannen om in de mode te ondernemen.

1
Goedemorgen,

Ik heb plannen om voor mij zelf te beginnen en wil dit graag met jullie delen om jullie mening te vragen welk plan naar jullie mening het meeste kans van slagen kan hebben:

1) Groothandel in non-merk kinderkleding en gadgets zoals horloges en armbandjes. / Doelgroep Internetwebwinkels
2) Groothandel in dames lingerie. / Doelgroep internetwebwinkels en marktlui
3) Webwinkel in dames lingerie met als doel om particulier te verkopen per webwinkel direct aan de klant.
4) Webwinkel in damesschoenen (pumps) met als doel om particulier te verkopen per webwinkel direct aan de klant. (doelgroep 18jr-40jr)
5) Webwinkel in hippe dameskleding met als doel om particulier te verkopen per webwinkel direct aan de klant (doelgroep 18jr-40jr)

Maar misschien heeft iemand een beter idee wat aansluit op mode waar ik een beetje naar toe wil.
Als kleine groothandel profileren lijkt mij het leuks, maar zoals boven al te lezen, sluit ik ook niet uit om direct aan de klant te verkopen.
Daarom hoop ik dat jullie met jullie ervaring jullie mening kunnen geven welk plan het meeste kans van slagen kan hebben en waarom.....

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet

Coco

Re: Jullie mening over mijn plannen om in de mode te onderne

4
Voor dit soort beslissingen trek ik vaak een lijn midden op een groot vel papier (of een whiteboard) en zet ik voor in de linkerkolom af tegen tegen in de rechterkolom. Zo krijg je iets van een SWOT-analyse: het dwingt je na te denken over plussen en minnen.

Omdat je vijf ideeën hebt: probeer dat eerst te reduceren tot twee of drie, voordat je ze verder gaat uitwerken.
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!