Adwords beginner

1
Goeie dag,

Heb net geleden een adwords account aan gemaakt en 50 euro tegoed. Er komt deze fout melding boven in beeld : U heeft geen beschikbare geldige betaalmethoden voor automatisch afschrijven.

Dit is niet bewust maar komt mij wel goed uit. Mijn intentie is zo wie zo om tegoed bonnen bij elkaar te sprokkelen en nooit te betalen :evil:

Ik heb mijn besteding in gesteld op 5 euro per dag komt neer op een campagne van 10 dagen. Maar stopt de campagne dan of gaat die door en krijg als nog een prent van google op de mat ?

Groeten

Re: Adwords beginner

2
Adverteren enkel op tegoedbonnen gaat niet lukken. Je kunt éénmalig een tegoedbon invoeren. Je krijgt het tegoed dan als advertentie tegoed. Wanneer het op is zullen de advertenties automatisch stop gezet worden. Om verder te adverteren zul je zelf geld over moeten maken.
Alles over webwinkels vind je op http://www.webshop-informatie.nl

3
Hij stopt automatisch als je account op nul staat, tenzij je vooraf hebt aangegeven achteraf te willen betalen (bijv. creditcard-campagnes blijven wel doorlopen).

Die bonnen hebben als voorwaarde dat je niet eerder zo'n bon hebt gebruikt. Lukt dus niet, alleen de eerste keer daarna moet je betalen.

Natuurlijk is er wat op te vinden door een 2e handelsnaam te gebruiken of door een lange pauze te nemen (na lang genoeg wachten kun je weer een bon gebruiken) maar mocht Adwords echt een succes blijken, dan zul je dus toch een keer moeten betalen.
Nu op mijn weblogs:

4
Oke mijn genius plan om op te goed bonnen te leven zit er dus niet in :cry:

Ik heb bij betaal gegevens aangegeven via bank te willen betalen. Verdere gegevens ingevuld en bij het onderdeel handtekening zetten voor automatisch incasso bleef google maar laden en laden naar half uur maar gecanceld. Ook mijn adres gegevens ingevuld.

Met de gegevens die ze hebben zouden ze dus wel een rekening aan de deur kunnen sturen. Maar als ik het goed begrijp hoef ik met mijn boven genoemde ingestelde gegevens hier geen zorgen om te maken ?

Groeten
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

6
me9 schreef: Met de gegevens die ze hebben zouden ze dus wel een rekening aan de deur kunnen sturen. Maar als ik het goed begrijp hoef ik met mijn boven genoemde ingestelde gegevens hier geen zorgen om te maken ?
Als je hebt gekozen voor vooruitbetaling, en dus niet voor automatisch incasso, dan krijg je alleen een paar emails dat je moet betalen omdat het geld op is maar zal Google dit niet automatisch voor je doen.

Over dat het idioot duur is: Dat is afhankelijk van je trefwoordenkeuze. Als die bestaat uit hypotheek/lenen of andere generieke populaire trefwoorden is het niet duur. Als je hebt gekozen voor een nichemarkt waarin nog (bijna) niemand adverteert, is het dat wel.

Je kunt zelf je maximale budget per klik en per dag instellen dus het is even tweaken naar een voor jou acceptabele stroom van bezoekers tegen een acceptabel bedrag.
Nu op mijn weblogs:

7
Achterlijk duur is het niet... Je moet sowieso letten op je kwaliteit score CTR (door klik ratio) en keyword keuze. Hoe hoger je CTR en kwaliteit score is, des te minder je betaald per klik.

Let er op dat zodra je een campagne op zet doelgerichte lange zoektermen veilt. Dit geeft het voordeel dat je eerder bezoekers aan trekt die jou zoeken, plus de concurrentie lager is en daarom goedkoper!

Succes!
Adwords uitbesteden en optimalisatie
Online reclame bureau Alpha

9
me9 schreef:Oke mijn crt zit op 2,81 goed of fout ?
En dat gemeten over de drie dagen sinds je eerste post bij een dagbudget van 5 euro...?