13
door Droomjuweeltjes
De webwinkel ziet er mooi uit, al vind ik persoonlijk het 'geschreven' lettertype wat rommelig ogen.
In de toelichting boven je produktcategorieën geef je duidelijk aan dat de sieraden nikkelvrij zijn. Waarom dat dan ook nog twee keer vermelden in de tekst bij de sieraden? Zeker bij de geheel houten sieraden is dat een beetje vreemd. Er zit geen metaal in, dus ook geen nikkel. Kijk daar eens naar.
In de categorie zilveren kettingen doe je het ook met zilver. Een standaard zinnetje dat overal gebruikt wordt. Niet doen.
En wat is parelkleurig? Dat zie ik bij de omschrijving van één van de armbanden. Het zijn witte parels. Liever zou ik weten wat voor parels. Zijn het kunststof parels, glasparels of zoetwaterparels? Geef wat meer informatie over de materialen. Hout is natuurlijk duidelijk, maar bij andere sieraden mis ik dat. Kralenarmband, tja wat voor kralen dan? Glas, kunststof? Zit er metaal in of is het metallook kunststof?
Ook mis ik veel informatie over de maat van de sieraden, lengte van een ketting, hoe groot is de hanger.
Als ik, als sieradenmaker, de site bekijk heb ik het idee dat je niet veel ervaring hebt met sieraden, klopt dat? Het wordt dan ook heel moeilijk om ze te verkopen, want klanten willen graag weten wat ze kopen, zeker bij sieraden. Ik zou eens proberen om wat meer kennis te krijgen over de materialen, vraag het aan je leverancier als je iets niet weet.
Mijn ervaring is dat sieraden lastig verkopen in een online shop. Mensen willen dat soort dingen toch graag in het echt zien en dat kunnen ze ook, want bij elke braderie, elke kledingzaak en drogisterij, elke bijouxzaak liggen zat sieraden. Zeker het soort sieraden dat jij verkoopt, het zijn leuke sieraden maar niet echt dingen die eruit springen.
Ik hoop dat je wat hebt aan mijn opmerkingen, als ik het teruglees ziet het er wat negatief uit, maar het is opbouwend bedoeld.