Beste mensen,
Ik heb al eens eerder goede feedback ontvangen van http://www.caseplace.nl en ik heb dus ook veel veranderd aan de webshop.
Maar ik zou het op prijs stellen als jullie nog een keer kunnen kijken en misschien wat verbeterpunten willen geven.
alvast bedankt,
Joris
Re: Feedback voor CasePlace.nl
2even snel een paar dingetjes dingetjes...
-geen beveiligde verbinding
-AV artikel 2... eigen naam veranderen naar Caseplace zoals ingeschreven bij de KvK, Caseplace is de rechtspersoon die onderneemt.
- na account aanmaken volgt een pagina deels in het engels
- alleen vooruit betalen
-geen beveiligde verbinding
-AV artikel 2... eigen naam veranderen naar Caseplace zoals ingeschreven bij de KvK, Caseplace is de rechtspersoon die onderneemt.
- na account aanmaken volgt een pagina deels in het engels
- alleen vooruit betalen
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
http://www.getzenned.nl
Re: Feedback voor CasePlace.nl
3Okee super bedankt ik ga er gelijk naar kijkeneentje schreef:even snel een paar dingetjes dingetjes...
-geen beveiligde verbinding
-AV artikel 2... eigen naam veranderen naar Caseplace zoals ingeschreven bij de KvK, Caseplace is de rechtspersoon die onderneemt.
- na account aanmaken volgt een pagina deels in het engels
- alleen vooruit betalen

- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Re: Feedback voor CasePlace.nl
5Of de juiste omschrijving bij de juiste foto. Ik zie een groen hoesje dat bestempeld wordt als kanarie geelbiancib schreef:Misschien werken aan betere foto's?

Re: Feedback voor CasePlace.nl
6Klopt, maar opzich vind ik deze ook wel nice. maar ik moet een lightcube aanschaffenbiancib schreef:Misschien werken aan betere foto's?

thanks
Re: Feedback voor CasePlace.nl
7klopt helemaal niets van jouw ogenLuitjes schreef:Of de juiste omschrijving bij de juiste foto. Ik zie een groen hoesje dat bestempeld wordt als kanarie geelbiancib schreef:Misschien werken aan betere foto's?Of wellicht is mijn kleuren instelling niet juist?


bedankt!
Re: Feedback voor CasePlace.nl
8Nouja goed..
Als je met die foto's en die beschrijving 630 bestellingen hebt gekregen in 3 maanden dan zijn de 'slechte foto's' en de 'slechte beschrijvingen' wellicht zo slecht nog niet.
Als je met die foto's en die beschrijving 630 bestellingen hebt gekregen in 3 maanden dan zijn de 'slechte foto's' en de 'slechte beschrijvingen' wellicht zo slecht nog niet.
Ohja:Klopt mijn conversie is nu tussen de 2 en 3% per 100 bezoekers. Vind ik al de goede kant op gaan (bedrijfje bestaat nu 3 maanden heb nu 21000 bezoekers gehad).
Valt je iPhone er dan niet uit als 'ie extra lang is?Extra lange batterij voor je iPhone!

Re: Feedback voor CasePlace.nl
9Klopt is helee lange batterijRicardoV schreef:Nouja goed..
Als je met die foto's en die beschrijving 630 bestellingen hebt gekregen in 3 maanden dan zijn de 'slechte foto's' en de 'slechte beschrijvingen' wellicht zo slecht nog niet.Ohja:Klopt mijn conversie is nu tussen de 2 en 3% per 100 bezoekers. Vind ik al de goede kant op gaan (bedrijfje bestaat nu 3 maanden heb nu 21000 bezoekers gehad).Valt je iPhone er dan niet uit als 'ie extra lang is?Extra lange batterij voor je iPhone!

mvg
Re: Feedback voor CasePlace.nl
10Zoals al gezegd zit er in je foto's een flink verbeter slag. Kun je zelf doen met een fotocube of uitbesteden aan een professional. Als je erg geïnteresseerd bent hoe je bezoekers, maar vooral kopers, je site gevonden hebben kun je die vraag ook stellen aan het einde van de bestelprocedure.
Ik zou ook 'Goedkope producten' veranderen in Aanbiedingen. Dit komt wat beter over. Goedkope producten kan namelijk negatief overkomen bij klanten. Een aanbieding/opruiming heeft dit veel minder.
Ik zou ook 'Goedkope producten' veranderen in Aanbiedingen. Dit komt wat beter over. Goedkope producten kan namelijk negatief overkomen bij klanten. Een aanbieding/opruiming heeft dit veel minder.
Alles over webwinkels vind je op http://www.webshop-informatie.nl
Re: Feedback voor CasePlace.nl
11Ik heb eventueel nog een foto cube over. Gebruik hem eigenlijk nooit. Ik stuur je even een bericht.
Re: Feedback voor CasePlace.nl
12Hartstikke bedankt voor je feedback, ik denk dat ik inderdaad een fotocube ga aanschaffen.Webshop Informatie schreef:Zoals al gezegd zit er in je foto's een flink verbeter slag. Kun je zelf doen met een fotocube of uitbesteden aan een professional. Als je erg geïnteresseerd bent hoe je bezoekers, maar vooral kopers, je site gevonden hebben kun je die vraag ook stellen aan het einde van de bestelprocedure.
Ik zou ook 'Goedkope producten' veranderen in Aanbiedingen. Dit komt wat beter over. Goedkope producten kan namelijk negatief overkomen bij klanten. Een aanbieding/opruiming heeft dit veel minder.
Ik wist nog geen betere naam voor goedkope producten

bedankt!
Re: Feedback voor CasePlace.nl
13Foto's inderdaad een beetje marktplaats gehalte. Verder prima site man, ziet er strak en compleet uit.
Loopt het een beetje?
Loopt het een beetje?
Re: Feedback voor CasePlace.nl
14Dankje welpaulschout schreef:Foto's inderdaad een beetje marktplaats gehalte. Verder prima site man, ziet er strak en compleet uit.
Loopt het een beetje?

Ik ga inderdaad de foto's zo snel mogelijk verbeteren. Verkocht normaalgesproken alleen via marktplaats (vandaar het marktplaats gehalte).
mvg