Beste collega's,
In de zoektocht naar middelen om mijn webshop(s) te promoten vond ik de middelen via twitter wel erg beperkt en dat is jammer want twitter is een mooi medium om te adverteren! Ik denk dat dit komt omdat veel ondernemers de kracht van Twitter onderschatten en dat is jammer want middels twitter kan je veel klanten binnen halen! En daarom heb ik een nieuwe dienst gestart: deal van het uur. Deze dienst is geheel gratis en helpt je als webshop ondernemer aan meer bezoekers en hopelijk ook aan meer verkopen!
Hoe gaat dit in zijn werk?
Doormiddel van dit systeem wordt er elk uur een nieuwe tweet aangemaakt met een aanbieding op twitter, omdat twitter openbaar is kan iedereen deze tweet lezen, in deze tweet maken we een aanbieding bekend en als iemand daarin is geïnteresseerd kan hij/zij hierop klikken. Hiermee komen ze direct op jou website uit! Bekijk ons account eens: @dealvanhetuur.
Meld gratis aan!
Ook jou aanbieding kan voorbij komen! Maak in je webshop een kortingscode aan die minimaal 1 maand geldig is. Ga vervolgens naar onze website en meld je aan. Na je aanmelding kun je direct je tweet aanmaken en opslaan in onze database. Je tweet zal daarna direct worden meegenomen in het tweet systeem!
Voor meer informatie verwijs ik je graag door naar de website: http://www.dealvanhetuur.nl
Ondanks dat er nog niet super veel volgers zijn, heb ik vandaag (t/m 17.00 uur al 69 kliks gehad naar mijn webshop!)
Re: Deal van het uur
2Zie ik het nou goed en heb je de 4-uursdeal gemist? Net een dag bezig en de eerste deals zijn al vergeten. Dat kan natuurlijk niet he! Ik zou trouwens de tweet op je site embedden, en ook bij je laatste tweets een link naar je twitter-account maken want ik moest even zoeken hoe ik op je Twitter kon komen, en dat is bij dit soort sites niet handig.
Verder leuk idee. Weet je ook dat er afgelopen tijd bijna 800 dealsites zijn gestopt omdat het lastig bleek het publiek vast te houden? In ieder geval iets om rekening mee te houden!
Verder leuk idee. Weet je ook dat er afgelopen tijd bijna 800 dealsites zijn gestopt omdat het lastig bleek het publiek vast te houden? In ieder geval iets om rekening mee te houden!
Nu op mijn weblogs:
Re: Deal van het uur
3Hoe korter je de periode maakt hoe moeilijker om vol te houden.
Nu moet je elk uur een nieuwe deal aanbieden. Ik zou er een weekdeal van maken. Beter meerdere deals per week, dan zeggen dat je elk uur een deal hebt en dat lang niet volhouden.
Nu moet je elk uur een nieuwe deal aanbieden. Ik zou er een weekdeal van maken. Beter meerdere deals per week, dan zeggen dat je elk uur een deal hebt en dat lang niet volhouden.