Weet iemand een persoon of bedrijf waar ik mijn ondernemingsplan mee kan bespreken en mij kan adviseren.
Het gaat om een ondernemingsplan voor een professionele webwinkel.
Ik ben al een heel eind, maar heb er weinig ervaring mee. Ik zoek dus iemand die mij kan helpen om de puntjes op de i te zetten.
ook wel dusdanig de puntjes op de i dat de bank ook onder de indruk is zeg maar.
2
Er zijn bedrijven en/of personen zat die het graag tegen betaling willen doen, kijk maar eens op google.
Als je nog even de tijd heb dan kan je beter even wachten er is net een stichting in het leven geroepen om de zelfstandige detailhandel ( ook e-commerce) te ondersteunen en daar kan je het binnenkort gratis laten doen, het is nu wachten totdat de site officieel online gaat.
Als je nog even de tijd heb dan kan je beter even wachten er is net een stichting in het leven geroepen om de zelfstandige detailhandel ( ook e-commerce) te ondersteunen en daar kan je het binnenkort gratis laten doen, het is nu wachten totdat de site officieel online gaat.
3
Dat is interessant nieuws! Dat wist ik nog niet. Kun je hier links van plaatsen?René schreef:Als je nog even de tijd heb dan kan je beter even wachten er is net een stichting in het leven geroepen om de zelfstandige detailhandel ( ook e-commerce) te ondersteunen en daar kan je het binnenkort gratis laten doen.
Wat zoek je precies voor ondersteuning? Mogelijk heb ik interesse om eens te kijken.
4
Zoek anders ook even op het forum van higherlevel.nl daar staan een heleboel tips.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
http://www.getzenned.nl
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
5
Nog niet, de site zit nog in een testfase.admin schreef: Dat is interessant nieuws! Dat wist ik nog niet. Kun je hier links van plaatsen?
Tegen de tijd dat de site in orde is gaan de persberichten de deur uit en zal ik je de link mailen.
Over het hoe, wat en waarom moet ik nog even zwijgen.
Zelf ben ik betrokken bij de reguliere detailhandel ( bricks).
6
Ik ben wel geinteresseerd in dat soort persberichten en nieuws. O.a. voor www.webwinkelweblog.nl en www.ondernemeneninternet.nl.René schreef:gaan de persberichten de deur uit
7
Zal het doorgeven.admin schreef:Ik ben wel geinteresseerd in dat soort persberichten en nieuws. O.a. voor www.webwinkelweblog.nl en www.ondernemeneninternet.nl.René schreef:gaan de persberichten de deur uit