'MyFirstShop is simpele webwinkel software met daarin alle voorzieningen voor uw eerste webwinkel tegen een lage ( eenmalige ) prijs.
bekijk hier eens de mogelijkheden : http://www.myfirstshop.nl
vr gr
MFS
2
Ziet er prima uit. Jammer dat de eerste referentie zulke spelfouten maakt, in je naam nog wel. Ik miste de button terug naar de homepage. Het duurde even voor ik begreep dat die rechts stond. Ik had verwacht dat ik op het logo linksboven kon klikken.
Gezien de eenmalige prijs (is die incl. BTW?) en de (eigenlijk verplichte) mogelijkheid het een week te proberen (waar ik helaas ook al niet op kon klikken?), inderdaad een aardige optie voor starters.
Gezien de eenmalige prijs (is die incl. BTW?) en de (eigenlijk verplichte) mogelijkheid het een week te proberen (waar ik helaas ook al niet op kon klikken?), inderdaad een aardige optie voor starters.
3
Bedankt voor de review,
inmiddels zijn al deze zaken aangepast ,
door op het logo te klikken kom je weer op de homepage terecht,
( bij de aan te kopen webwinkel zit de link overigens wel aan de linkerkant)
het uitproberen is absoluut niet verplicht. maar meer een aanvulling op de demo voor de echt geïnteresseerden, door nu op de tekst te klikken kom je op de contact pagina terecht.
De prijs is incl , er zitten verder geen verborgen kosten bij .
"what you see is what you get"
MFS
inmiddels zijn al deze zaken aangepast ,
door op het logo te klikken kom je weer op de homepage terecht,
( bij de aan te kopen webwinkel zit de link overigens wel aan de linkerkant)
het uitproberen is absoluut niet verplicht. maar meer een aanvulling op de demo voor de echt geïnteresseerden, door nu op de tekst te klikken kom je op de contact pagina terecht.
De prijs is incl , er zitten verder geen verborgen kosten bij .
"what you see is what you get"
MFS
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!