moest dat per pagina dan?PaulG schreef:maar nog niet elke pagina...de site ook net w3c valid gemaakt

Ik ga weer aan de slag, bedankt!
moest dat per pagina dan?PaulG schreef:maar nog niet elke pagina...de site ook net w3c valid gemaakt
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Mensen het werktPaulG schreef:Meer dan 50% van de webwinkels zit onder een CSR van 2%
Als je 2% haalt kom je dus op 1,4 klanten per dag.
Ik zou altijd eerst van 1% uitgaan dus 1 op de 100 klanten koopt iets.
Maar je hebt toch wel een statistieken programma lopen. Waar komen je klanten vandaan, op welke pagina komen ze binnen, op welke pagina gaan ze weg. Wat is de bounce rate.
Dat zijn dingen die je eerst moet uitzoeken.
Verzendkosten is iets anders, tenzij ze dus op de pagina waar de verzendkosten staan de site verlaten.
Google seo, als zalando het kan kan ik het ook. Schijnt glad ijs te zijn maar heb wel gemerkt dat het werkt.Webshop Informatie schreef:Waarom al die trefwoorden onderin? En waarom stuk of 5 keer je eigen URL in de footer?
Dat heb ik ook, heb de contacten met leveranciers en kan een websitje maken maar zit echt niet elke dag naar visjes te staren.Wellicht dat ik een beetje autistisch ben op dit vlak maar:
Maar Zalando heeft ook een sitemap.xml en dat werkt nog véél beter.dennykb-d schreef:Google seo, als zalando het kan kan ik het ook. Schijnt glad ijs te zijn maar heb wel gemerkt dat het werkt.Webshop Informatie schreef:Waarom al die trefwoorden onderin? En waarom stuk of 5 keer je eigen URL in de footer?
Dat is alleen maar welke pagina's er zijn. De lap tekst is content op een pagina en dat is voor seo beter dan een sitemap. Je moet gewoon beide hebben en http://www.aquariumonderdelen.nl heeft dat ook.Maar Zalando heeft ook een sitemap.xml en dat werkt nog véél beter.
Niet op de aanbevolen locatie, want dit is een 404:PaulG schreef:Dat is alleen maar welke pagina's er zijn. De lap tekst is content op een pagina en dat is voor seo beter dan een sitemap. Je moet gewoon beide hebben en http://www.aquariumonderdelen.nl heeft dat ook.Maar Zalando heeft ook een sitemap.xml en dat werkt nog véél beter.
Waar zie je die lijntjes dan?Toch nog even over SEO: er lopen nogal wat lijntjes naar AquaHolland.com, maar is dat wel de bedoeling?
Volgens mij stonden ze in je CSV-feed en heb je het probleem ondertussen al verholpen.dennykb-d schreef:Enkelt deze kan ik niet vinden:Waar zie je die lijntjes dan?Toch nog even over SEO: er lopen nogal wat lijntjes naar AquaHolland.com, maar is dat wel de bedoeling?