Ondernemen is investeren (veel investeren)
maar hoe zien jullie dat nu?
Er zijn legio mogelijkheden om goedkoop en snel te starten wat vaak ook uitwijst dat dat niet de manier is. Immers je eerste indruk moet een topper zijn anders is voor de webwinkel bezoeker het kruisje de eerste volgende klik van hun muis.
Hoever gaan jullie hierin?
Doen jullie een layout (laten) maken naar je eigen smaak? of kijk je naar de doelgroep?
Hoever ga je erin mee om gewoon maanden lang te ontwerpen, integreren en vervolgens online te plaatsen.
Ik spreek met regelmaat "starters" die verwachten voor 500 euro een webwinkel (de webwinkel zonder producten) klaar te hebben. En dan beginnen ze te klagen dat ze opties missen etc.
Als ik voor me zelf spreek, ik steek xxxx bedragen in ontwikkeling van website(s) welke ook zijn terugslag kent in de sales op desbetreffende websites. Maar vele verklaren me ook voor gek

Om je een idee te geven, in een nieuwe website welke over een 2 tal weken online komt zijn we sinds aug 2010 al mee bezig en benaderd de 20,000 euro kwa ontwikkeling.
Ben wel eens benieuwd naar jullie visie en of jullie de noodzaak van deze investering inzien.