Re: [mannenkado.net] graag uw opbouwende kritiek

3
Hoewel je werkelijk prachtige producten voert, zou ik van "Schoenonderhoud" niet het eerste hoofditem op de homepage maken. Wij mannen staan nogal vaak voor ongevraagd onderhoud, bijvoorbeeld omdat vrouwlief iets "leuks" voor het huis heeft verzonnen of omdat de kinderen iets hebben gesloopt.

Re: [mannenkado.net] graag uw opbouwende kritiek

4
Hartelijk dank. Inderdaad de schoenpoets item hebben we verplaatst. Dat zelfde gevoel hadden we ook al. Bedankt voor de bevestging.
Wat het .net betreft, zijn we goed vindbaar bij google en hebben we er de naam mannenkado mee kunnen verkrijgen en dat helpt erg goed bij vindbaarheid.

We zijn nu opzoek om de conversie te verhogen op de site.
Gemiddeld krijgen we tussen de 60-70 bezoekers per dag.
Alle tips horen we graag .

Alvast bedabkt voor genomen moeite
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [mannenkado.net] graag uw opbouwende kritiek

5
Ik vind het moeilijk een lijn te trekken door je gehele assortiment. De meeste van je, overigens prachtige, producten ademen upperclass en zijn lijkt me bestemt voor de zakelijke man (of de vrouw die het cadeau koopt) die niet zo sensitive is over de prijs en een mooie gadget wil (achtergrond, lederen iPad case, cederhouten schoenenhouders, de hele leder-sectie). Daar passen bijvoorbeeld een bandenspanner en een waterpasmeter niet zo goed tussen.

Ik begrijp dat dat ook cadeaus zijn voor mannen, maar ik denk over het algemeen voor de kleine, startende webwinkelier beter is je te richten op één specifieke niche (en je domeinnaam daarop aan te passen).

Verder laden de (mooie) foto's op de homepage bij mij niet goed - ze worden door midden geknipt en op verschillende rijen gezet.
www.retronintendokopen.nl - video game nostalgie

Re: [mannenkado.net] graag uw opbouwende kritiek

6
Als ik bovenaan het menu kies (home, contact t/m faq en winkelwagen) krijg ik vervolgens een witte pagina met lichtbruine letters. Ik vind dit erg lastig te lezen. Ook zijn de kopjes daar in allerlei verschillende groottes, diktes.
Vind overigens al die opgesomde trefwoorden op elke pagina daar ook niet zo mooi, zeker niet omdat die dan weer zwart en dik gedrukt zijn.

De plaatjes op home zijn ook bij mij 'geknipt' van een ene op andere regel..ziet er heel vreemd uit. Ook lijkt het alsof enkele van die foto's wél dicht tegen elkaar staan, anderen hebben veel wit-stukjes ertussen.

Re: [mannenkado.net] graag uw opbouwende kritiek

7
Leuke, warme uitstraling.
http://www.mannenkado.net/c-1151058/over-ons/ is voor mij lastig leesbaar.
Zelfde bij http://www.mannenkado.net/c-1147833/klantenservice/
Op meer plaatsen zie ik nu.

In de faq nog wat raars src="http://www.bedrijven-links.nl/imgs/banner.jpg" border=0>
Je heb nog geen image in de URL balk.

Leuk om door te kijken verder.
Videosysteem voor webwinkeliers om seriematig en betaalbaar video te produceren

de website omgebouwd en nu graag jullie feedback

10
We hebben de website kreations4men omgebouwd naar http://www.mannenkado.net.
We verkopen stijlvolle en bijzondere mannen kado's. We hebben een tijd terug ook naar jullie feedback gevraagd en zijn daarmee aan de slag gegaan.
Nou het resultaat mag er zijn. het bezoekers aantal is met 50% gestegen. en de layout is beter.

maar...... conversie blijft een probleem(lees uitdaging)
Dus de vraag aan jullie wat kunnen we nog doen om de conversie te verbeteren.
1% conversie is te laag naar ons inziens.

alvast hartelijk dank voor de genomen moeite.

mvg
het team van Mannenkado.net

Re: [mannenkado.net] graag uw opbouwende kritiek

11
- Waarom .net?

Product voorbeeld:
- Je vermeld dat dit product van leder is. Ik heb op de site van de distributeur ingelogd en zie dat het lederlook is. Voor 19,95€ kun je natuurlijk ook geen echte lederen ipad case aanbieden. Je denkt toch ook niet echt dat een ipad case die je voor 4,95€ inkoopt van echt leder is? Daarnaast mag joost natuurlijk weten of het voor de iPad 1, 2 of 3 is bestemd. Want dat vermeld je niet.

- Ik kan het product niet in de winkelwagen stoppen. Of deze methode is heel erg omslachtig.

- Ik kan niet zien in welke stands het product is te zetten. Je vermeld dit wel maar welke kijkhoeken mogelijk zijn mag opnieuw joost weten.

- Je overige cadeau tips pagina zit volgespamd met banners en reclame van alles en nog wat. ben je een webwinkel of een affiliate bedrijf?

- Beperkt aantal productfoto's. Beperkte omschrijving.

- Vaag thuiswinkel- logo wordt links vermeld.

- Je Twitter / over ons pagina vermeld nog KReations4men.

- KLIK HIER voor HOME Mannnen kado. <- het nut van deze tekst ontgaat mij.

- KADOBONNEN? Waarom geen Kadobonnen / Cadeaubonnen.

Al met al is het een beetje een slordige boel allemaal. En zal mij de beperkte foto's en omschrijving de doorslag geven om géén bestelling te plaatsen.

Re: [mannenkado.net] graag uw opbouwende kritiek

12
Ik vind de shop er echt heel netjes uit zien, maar er zijn toch een paar kleine dingetjes waar ik me persoonlijk aan stoor.

De juiste spelling van het woord 'kado' is 'cadeau'. Ik denk dat een groot deel van jouw doelgroep dit met me eens zal zijn, en de site daarom al niet aan zou klikken. Er staan overigens echt heel veel spel-, grammatica en schrijffouten in je teksten (en ook consistentiefouten), daar zou ik eens naar laten kijken.

Verder heb je op veel pagina's een lijst met trefwoorden geplaatst. Dat zal best zijn om de SEO te verbeteren, maar het staat er zo plompverloren nu, en komt op mij een beetje vreemd over.

En dit begrijp ik echt niet: waarom het kopje 'overige kado tips', waarbij je verwijst naar je eigen concurrenten?!!!! Je bent niet van mening dat iedereen in jouw shop kan slagen voor een prachtig 'kado' (brrr)?

Re: [mannenkado.net] graag uw opbouwende kritiek

13
'Kado' mag wel. Behalve in het onderwijs, waar men zich aan de officiële spelling dient te houden.
(Zo is het mij destijds op de PA geleerd..)

Maar ik zou hier in ieder geval wel één lijn in trekken; nu gebruik je kado, cadeau (s) door elkaar.
Ook die trefwoorden onderaan de homepage; misschien goed voor je vindbaarheid, maar het komt niet netjes over, itt de uitstraling van de algehele webwinkel.

Re: [mannenkado.net] graag uw opbouwende kritiek

15
Hartelijk dank voor jullie reacties tot nu toe.
zoals jullie zien hebben we naar aanleiding van de vorige plaatsing enkele zaken aangepast.

we zullen nu nogmaals door de teksten etc.. heen gaan. €224,95 is inderdaad ietsje te veel van het goede. maar dan zie je maar weer dat het goed is om 'frisse' ogen er naar te laten kijken.

Graag zou ik meer tips willen ontvangen waarmee we eventueel de conversie kunnen verhogen op onze site.
Uiteraard begrijpen we dat enkele grammatica fouten niet kunnen op een website, maar het zal weinig directe invloed hebben op de conversie.

de opmerking van de ipad houder, waarbij men aangeeft dat je het niet in het winkelwagentje kunt stoppen is wel degelijk een conversie killer.(mijn dank daarvoor)

Maar nogmaals dank voor jullie aandacht,.......en nu de conversie uitdaging

tnx