Het loopt wel storm de laatste tijd met die dieet webwinkels.
Ik sta nog steeds achter een gezond voedingspatroon is voldoende en daar heb je die andere extra afslankpotjes niet voor nodig. Gewoon de helft eten dan wat je normaal eet
Feedback:
- Je FAQ slingert ergens rond boven op de pagina met een roze rondje als achtergrond.
- Aanbevolen producten zou ik boven aan zetten en je tekst naar onderen.
- Onder het kopje verzendkosten heb je ook levertijd. Kun je beter ''Verzending'' noemen dan.
- Wanneer ik op FAQ klik moet ik nogmaals klikken om naar de FAQ te gaan. Kan je beter gewoon direct doorlinken
- Ik heb het niet zo op die bewegende iDeal animaties.. Gewoon een iDeal logo is voldoende naar mijn mening en oogt veel rustiger.
- Een klant mag je volgens mij niet verplichten binnen 14 dagen het artikel retour te sturen? Iig wel binnen 14 dagen de retour aanmelden. Er komt iig een eu wet dat de klant het na het aanmelden verplicht is binnen 14 dagen retour te sturen (negatief afwijken mag niet)
- AV e.d. zullen wel gecontroleerd zijn door webshop keurmerk dus dat zal wel kloppen.
- GEEN SSL verbinding? Dan zou je toch niet door de keuring van Webshop Keurmerk moeten komen?
- Je webshop wint niet de prijs voor mooiste webshop maar verder zijn de categorieen e.d. wel redelijk overzichtelijk. Ook wel duidelijke productinformatie denk ik, al heb ik er zelf geen verstand van.
Succes. Weet je te onderscheiden.