de allernieuwste webshop www.kingofgadgets.nl

1
kingofgadgets.nl is sinds een aantal weken online. Op dit moment worden bestellingen nog niet aangenomen maar is die volop in ontwikkeling. Al jullie tips en trucs zijn welkom.

De webahop is gebouwd d.m.v. biedmeer waardoor ik niet alles kan aanpassen.
Graag opbouwende kritiek.


Alvast bedankt!

Re: de allernieuwste webshop www.kingofgadgets.nl

4
De kleuren zijn niet aantrekkelijk, ook de header is weinig inspirerend.
Met "biedmeer" is veel meer te bereiken, dus je excuus over de beperkte mogelijkheden is onterecht.

Ik zie geen categorie bij de meestgestelde vragen over hoe te kunnen betalen. In de algemene voorwaarden staat dat je per ideal of paypal kan betalen, maar je biedt geen (verplichte!) achterafbetaling aan. Denkt bv aan rembours.

Dan kom ik nog het volgende tegenbij het overzicht van de verzendkosten:
Wij adviseren u ook om meerdere producten tegelijk te bestellen waardoor de verzendkosten per product ook lager zijn.
Vind je dat niet een beetje opdringerig? Ik snap de bedoeling maar dit is wel heel kort door de bocht.

De categorie 'sale' heeft geen producten?

Geen KVK of btw nummer op de site.

Nog een onjuistheid in de algemene voorwaarden:
Artikel 4. - RISICO GEDURENDE TRANSPORT.
Verlies, breuk, diefstal of andere schade gedurende het transport zijn niet voor ons risico en worden door ons niet vergoed.
Wettelijk gezien ben je wel verantwoordelijk en dien je voor een vervanging of vergoeding te zorgen.

Succes. :wink:
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: de allernieuwste webshop www.kingofgadgets.nl

5
Ik snap de link tussen je naam en de producten die je verkoopt niet.
Je naam suggereert dat je voornamelijk gadgets verkoopt, echter is dit maar een klein gedeelte van je producten. Zelfs de producten die je onder de noemer gadgets plaatst zou ik niet echt hieronder indelen. Kuifje collecters item een gadget :?
Meer gadgets in je assortiment of andere naam.......
http://www.unspokenbeauty.nl/ Jouw online beautyadres!