webshop jandorie.be graag jullie mening en feedback

1
Hoi,

Sinds enkele maanden hebben wij een webshop in doopsuiker en geschenkmanden. Hoewel we best veel bezoekers hebben hebben we zeer weinig klanten, en als we klanten hebben dan zijn het er die de telefoon pakken om het zo te bestellen. Graag zou ik jullie feedback hebben over onze site. Zodat we aan onze probleempjes kunnen werken.

Alvast bedankt

Re: webshop jandorie graag jullie mening en feedback

2
dat mensen de telefoon pakken om te bestellen snap ik wel
er zijn te veel onduidelijkheden in je shop
-voorwaarden
-betaalmogelijkheden
-verzendkosten
-layout (zoeken naar winkelmandje)

je lijkt erg lokaal gericht, niks mis mee
maar als je meer wilt zal er heel veel aan je shop moeten veranderen
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

Re: webshop jandorie graag jullie mening en feedback

6
- geen foto's op de startpagina van de webshop, alleen veel tekst. Daaronder rijen met producten met zeer onduidelijke foto's.
- Categorieen links zeer onduidelijk en onoverzichtelijk.
- Weinig productomschrijvingen. Vermeld bv afmetingen bij een glas of een leuke omschrijving waardoor het aanspreekt.

- De tekst bij de doopsuikerpagina onderaan beloofd weinig goeds voor de komst van de baby's:
baby’s makkelijk enkele weken te vroeg kunnen geboren worden.
Ik zou dat toch anders omschrijving. :?

- Dit helpt ook niet echt:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!NIEUW!!!!!!!!!!!!!

- De afbeelding contact is niet klikbaar, wat je wel zou verwachten.
- Daarnaast is de uitstraling echt niet je van het. In mijn beleving hoort bij een baby/kind een lieflijke uitstraling. Naar mijn idee wordt de plank misgeslagen. De shop heeft geen 'roze wolk' beleving.

Nog genoeg werk aan de (web)winkel. Succes. :wink:

Re: webshop jandorie.be graag jullie mening en feedback

7
en als we klanten hebben dan zijn het er die de telefoon pakken om het zo te bestellen
Ik keek even naar een voorbeeld. Erg kleine foto (ook de vergroting)
T-shirt heeft standaard tekst maar kan ook voor 4 euro extra een eigen tekst zijn.
Maar dat kun je nergens opgeven. Staat ook nergens hoe dat werkt.
Dan moet je toch wel bellen?
En de begin pagina's hebben niets met de webwinkel, die moet je apart aanklikken. En bij de eerste pagina;s staat overal neem contact op. Waarom vind je het dan gek als ze bellen.