Hoi,
Sinds enkele maanden hebben wij een webshop in doopsuiker en geschenkmanden. Hoewel we best veel bezoekers hebben hebben we zeer weinig klanten, en als we klanten hebben dan zijn het er die de telefoon pakken om het zo te bestellen. Graag zou ik jullie feedback hebben over onze site. Zodat we aan onze probleempjes kunnen werken.
Alvast bedankt
Re: webshop jandorie graag jullie mening en feedback
2dat mensen de telefoon pakken om te bestellen snap ik wel
er zijn te veel onduidelijkheden in je shop
-voorwaarden
-betaalmogelijkheden
-verzendkosten
-layout (zoeken naar winkelmandje)
je lijkt erg lokaal gericht, niks mis mee
maar als je meer wilt zal er heel veel aan je shop moeten veranderen
er zijn te veel onduidelijkheden in je shop
-voorwaarden
-betaalmogelijkheden
-verzendkosten
-layout (zoeken naar winkelmandje)
je lijkt erg lokaal gericht, niks mis mee
maar als je meer wilt zal er heel veel aan je shop moeten veranderen
Re: webshop jandorie graag jullie mening en feedback
4Ik zie ook geen URL staan?
De naam spreekt mij overigens compleet niet aan, ik denk dan aan: "potjandorie", het is iig geen woord wat mij meteen te binnen schiet als ik naar een dergelijk product zou zoeken.
De naam spreekt mij overigens compleet niet aan, ik denk dan aan: "potjandorie", het is iig geen woord wat mij meteen te binnen schiet als ik naar een dergelijk product zou zoeken.
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
Re: webshop jandorie graag jullie mening en feedback
6- geen foto's op de startpagina van de webshop, alleen veel tekst. Daaronder rijen met producten met zeer onduidelijke foto's.
- Categorieen links zeer onduidelijk en onoverzichtelijk.
- Weinig productomschrijvingen. Vermeld bv afmetingen bij een glas of een leuke omschrijving waardoor het aanspreekt.
- De tekst bij de doopsuikerpagina onderaan beloofd weinig goeds voor de komst van de baby's:
- Dit helpt ook niet echt:
- De afbeelding contact is niet klikbaar, wat je wel zou verwachten.
- Daarnaast is de uitstraling echt niet je van het. In mijn beleving hoort bij een baby/kind een lieflijke uitstraling. Naar mijn idee wordt de plank misgeslagen. De shop heeft geen 'roze wolk' beleving.
Nog genoeg werk aan de (web)winkel. Succes.
- Categorieen links zeer onduidelijk en onoverzichtelijk.
- Weinig productomschrijvingen. Vermeld bv afmetingen bij een glas of een leuke omschrijving waardoor het aanspreekt.
- De tekst bij de doopsuikerpagina onderaan beloofd weinig goeds voor de komst van de baby's:
Ik zou dat toch anders omschrijving.baby’s makkelijk enkele weken te vroeg kunnen geboren worden.

- Dit helpt ook niet echt:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!NIEUW!!!!!!!!!!!!!
- De afbeelding contact is niet klikbaar, wat je wel zou verwachten.
- Daarnaast is de uitstraling echt niet je van het. In mijn beleving hoort bij een baby/kind een lieflijke uitstraling. Naar mijn idee wordt de plank misgeslagen. De shop heeft geen 'roze wolk' beleving.
Nog genoeg werk aan de (web)winkel. Succes.

Re: webshop jandorie.be graag jullie mening en feedback
7Ik keek even naar een voorbeeld. Erg kleine foto (ook de vergroting)en als we klanten hebben dan zijn het er die de telefoon pakken om het zo te bestellen
T-shirt heeft standaard tekst maar kan ook voor 4 euro extra een eigen tekst zijn.
Maar dat kun je nergens opgeven. Staat ook nergens hoe dat werkt.
Dan moet je toch wel bellen?
En de begin pagina's hebben niets met de webwinkel, die moet je apart aanklikken. En bij de eerste pagina;s staat overal neem contact op. Waarom vind je het dan gek als ze bellen.
Re: webshop jandorie.be graag jullie mening en feedback
8alvast bedankt voor de reacties zodat we aan deze dingen kunnen werken. Het is trouwens http://www.jandorie.be