Webshop in sieradenonderdelen en accessoires verkopen

1
Hallo,
Wij hebben op dit moment een aardig goed draaiende webshop in sieradenonderdelen ,accessoires en kindersieraden.
De shop heeft ruim 850 artikelen ,deze zijn allemaal op voorraad.
Het is een Zen-Cart webshop met aangepaste template en eigen unieke uitstraling.
De shop is vanaf september 2011 online en heeft inmiddels meer dan 250 bestellingen verwerkt.
Gezien privé omstandigheden zijn wij op zoek naar een nieuwe eigenaar want we willen ermee gaan stoppen.
Het liefst willen we alles in 1 verkoop weg doen aan iemand die hiermee graag verder wil gaan.
Uiteraard krijgt de nieuwe eigenaar complete uitleg hoe het allemaal in zijn werk gaat.
Het merendeel van de producten worden gekocht per kleine hoeveelheden vanuit het buitenland(China etc)
De voorraadwaarde is op dit moment rond de 850-900 euro
Omzet per maand ligt rond de 500-600 en is snel groeiende.
Het aantal bezoekers ligt rond de 50-75 per dag.
Het gaat om artikelen met een lage waarde van 0,10 tot ongeveer 15,00 er artikel.
De artikelen gaan minimaal over de kop.
Deze shop is door onszelf helemaal opgezet en ons kindje geworden,maar helaas kunnen we niet meer verder.
Nu willen wij graag weten wat de beste manier is om de shop compleet te verkopen of misschien heeft er hier iemand interesse.
Het is geen makkelijke beslissing,zeker niet voor mijn vrouw,maar voor ons de beste keuze.

Ik ga hier dan ook niet te koop lopen met de naam van de shop,dit is alleen voor mensen die echt geïnteresseerd zijn.

Indien je vragen hebt,dan hoor ik dat graag,ook tips betreft de verkoop zijn van harte welkom.

Groeten,
Richard