Beste mensen,
Wij hebben een nieuw applicatie ontwikkeld waarmee je eindelijk ECHT gebruik maakt van de social media!
Het gaat als volgt te werk
1. Installeer de plugin
2. Selecteer de korting die je kan geven en het aantal mensen dat je wilt dat het product kopen
3. De klant zal het product kopen en omdat de deal pas doorgaat als er genoeg mensen zijn, zal
iedereen deze deal delen op zijn facebook en of twitter.
4. Jij verkoopt dus meer producten en krijgt gratis publiciteit op Facebook..
Kijk even op onze site naar overige details en kijk of het iets voor jullie is.
We zijn nu ook nog op zoek naar Beta testers.
http://www.shareyourdeal.nl
Re: Eindelijk echt gebruik maken van Social media
2Tenzij de deal dus niet doorgaat: dan houd je enthousiaste deelnemers en early adopters over die je moet teleurstellen. Verder misschien ook maar even een handboek openslaan op het hoofdstuk over merkentrouw?shareyourdeal schreef:3. De klant zal het product kopen en omdat de deal pas doorgaat als er genoeg mensen zijn, zal iedereen deze deal delen op zijn facebook en of twitter.
Re: Eindelijk echt gebruik maken van Social media
3Als het duidelijk vermeld word lijkt het me een goede plugin.
Wie krijgt de korting , diegene die ermee begint of iedereen het doorgeeft?
Wie krijgt de korting , diegene die ermee begint of iedereen het doorgeeft?
http://www.bagandtasch.nl
linkpartner worden of kunnen wij wat voor elkaar betekenen in de tassen branche.
Neem eens contact met me op.
linkpartner worden of kunnen wij wat voor elkaar betekenen in de tassen branche.
Neem eens contact met me op.
Re: Eindelijk echt gebruik maken van Social media
4Beste Ward,
Bedankt voor je reactie,
Bedankt voor je reactie,
Het klopt dat de mogelijkheid bestaat dat een deal niet door zal gaan, hier staat dan ook tegen over dat mensen producten kunnen kopen tegengrote kortingen. In het begin zal dit risico ook meer aanwezig zijn dan op het moment dat shareyourdeal meer naamsbekendheid heeft opgebouwd, want dan is het bereik groter en zal de deal sneller doorgaan.Tenzij de deal dus niet doorgaat: dan houd je enthousiaste deelnemers en early adopters over die je moet teleurstellen.
Mensen die merkentrouw zijn zal je altijd houden, deze consumenten zullen ofwel niet via ons kopen danwel wachten tot hun merk op de site komt te staan. Ik denk ook niet echt dat dit heel veel met ons te maken zal hebben.Verder misschien ook maar even een handboek openslaan op het hoofdstuk over merkentrouw?
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Re: Eindelijk echt gebruik maken van Social media
5Wie krijgt de korting , diegene die ermee begint of iedereen het doorgeeft?
Beste Jonker,
Het idee is dat op de plugin geïnstalleerd wordt op de website van de webwinkel, deze deal is nu online. Het maakt dus niet uit wie als eerste de deal koopt of wie als laatste. Als er maar genoeg mensen aanwezig zijn. Ook hoef je het aantal mensen niet te vinden binnen je eigen netwerk, als er iemand anders op de site van de webwinkel komt, kan hij ook instiften in de deal.
Als je naar onze site gaan en dan bij "hoe werkt het" kijkt, zie je in 5 stappen hoe de plugin in zijn werking gaat.
Groeten Sjoerd
http://www.shareyourdeal.nl
Re: Eindelijk echt gebruik maken van Social media
6Het Groupon gevoel (lees: systeem) naar je eigen website brengen. 

Re: Eindelijk echt gebruik maken van Social media
7Zo kun je het grof wel zien ja, wij brengen het alleen meer over naar de social media. Zodat je niet alleen het voordeel hebt van groot inkopen, maar ook nog gratis publiciteit krijgt via de netwerken van de mensen. Zo sla je dus meerdere vliegen in een klap.RicardoV schreef:Het Groupon gevoel (lees: systeem) naar je eigen website brengen.
Re: Eindelijk echt gebruik maken van Social media
9Zeker een leuk concept.
Wel raad ik je aan om enkele voorbeelden op de website te plaatsen en een duidelijk kostenoverzicht (kostenstaffel) voor de webshop eigenaar te publiceren.
Slechts een maand gratis vind ik overigens een korte periode.
Wel raad ik je aan om enkele voorbeelden op de website te plaatsen en een duidelijk kostenoverzicht (kostenstaffel) voor de webshop eigenaar te publiceren.
Slechts een maand gratis vind ik overigens een korte periode.
http://www.zoektermen.nl webmarketing bureau Breda
http://www.seomarktplaats.nl matcht opdrachtgevers met opdrachtnemers
http://www.seomarktplaats.nl matcht opdrachtgevers met opdrachtnemers