Re: Onafhankelijke klantenreviews

31
Jan Speelgoedboer schreef:Maar goed, Kiyoh leest hier actief mee, hopelijk hebben ze genoeg lef om zich in de discussie te mengen en uitleg te geven.
Je kunt ze ook gewoon bellen: (013) 700 97 08. Mijn ervaring is dat KiyOh goed luistert naar klanten.

Re: Onafhankelijke klantenreviews

32
Beste dames en heren,

wij hebben het volste begrip voor de nodige onvrede die momenteel heerst onder enkele gebruikers. Wij merken op dat er enkele kleine misstanden heersen, voor vragen zijn wij bereikbaar op 013-7009708. Met enkele van jullie hebben wij zelf al telefonisch contact gezocht.

Met vriendelijke groet,

KiyOh Klantbeoordelingen
Lois Grootveld
013-7009708

Re: Onafhankelijke klantenreviews

33
KiyOh-service schreef:Beste dames en heren,

wij hebben het volste begrip voor de nodige onvrede die momenteel heerst onder enkele gebruikers. Wij merken op dat er enkele kleine misstanden heersen, voor vragen zijn wij bereikbaar op 013-7009708. Met enkele van jullie hebben wij zelf al telefonisch contact gezocht.

Bijvoegend willen wij melden dat bovenstaand nummer onjuist is,

Met vriendelijke groet,

KiyOh Klantbeoordelingen
Lois Grootveld
013-7009708
Sowieso top dat jullie als een van de weinige bedrijven de moeite nemen om hier te reageren.
Ik heb nog een vraag, als ik niet per jaar wil betalen maar per maand, omdat ik er niet gelijk een jaar aan vast wil zitten. Hoeveel betaal ik dan per maand? Want dat is me nog niet echt duidelijk.
edit: Inmiddels telefonisch contact gehad en vraag is beantwoord.

Re: Onafhankelijke klantenreviews

34
HorseTopShop schreef: Ervoor betalen ga ik i.i.g. niet doen. Ik zie er geen meerwaarde in.
Dit ben ik niet met je eens. Check wat bronnen, en wij zien adhv mouse-flow registratie dat behoorlijk % mensen er toch wel wat mee doet.

In de huidige ontwikkelingen; social media, 2012Open&Transparant ben ik wel wel van overtuigt dat het meerwaarde heeft.
Waarom doe jij anders al die handelingen?

De vraag voor mij is; wat is het me waard; en kan ik Kiyoh vertrouwen naar de toekomst toe? Of gaan ze vaker 'rare' fratsen doen?

In ieder geval positief opvallend dat ze hier registeren en durven te reageren; toppie.
Videosysteem voor webwinkeliers om seriematig en betaalbaar video te produceren
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Onafhankelijke klantenreviews

36
Laten we het in perspectief plaatsen. Niet één van ons heeft meer dan 40 reviews. En vaak is dat omdat we KiyOh nog niet zo lang gebruiken.

Ook zie je dat we allemaal een hoge score hebben. En dat is nog wezenlijker: we dragen service allemaal hoog in ons vaandel en hechten dus een grote waarde aan positieve klantbeoordelingen.

Ik zou daarom zeggen dat het systeem van KiyOh op zich wel goed werkt, maar het nog aan kinderziektes lijdt en voor verbeteringen vatbaar is. En dan hol ik ook niet naar het eerste de beste gratis alternatief dat zich aandient. Angst is een slechte raadgever: bij het minste of geringste probleem met de staart tussen de benen aftaaien is niet mijn stijl. Ik vind, kortom, dat KiyOh wel het voordeel van de twijfel verdient.

Re: Onafhankelijke klantenreviews

37
Ward schreef:Laten we het in perspectief plaatsen. Niet één van ons heeft meer dan 40 reviews. En vaak is dat omdat we KiyOh nog niet zo lang gebruiken.

Ook zie je dat we allemaal een hoge score hebben. En dat is nog wezenlijker: we dragen service allemaal hoog in ons vaandel en hechten dus een grote waarde aan positieve klantbeoordelingen.

Ik zou daarom zeggen dat het systeem van KiyOh op zich wel goed werkt, maar het nog aan kinderziektes lijdt en voor verbeteringen vatbaar is. En dan hol ik ook niet naar het eerste de beste gratis alternatief dat zich aandient. Angst is een slechte raadgever: bij het minste of geringste probleem met de staart tussen de benen aftaaien is niet mijn stijl. Ik vind, kortom, dat KiyOh wel het voordeel van de twijfel verdient.
Helemaal mee eens.
Zelf hebben wij nu ook de gratis Kiyoh, en ik ga ze eens bellen. Kijken wat er geregeld kan worden. Als beginner hebben wij nog maar 2 reviews, maar soit.
En voor €9,00, dan drink ik wel 3 biertjes per maand minder :lol:
http://www.ukfood.nl
http://ukfoodnl.blogspot.com
Problemen bestaan niet, hooguit uitdagingen!

Re: Onafhankelijke klantenreviews

38
Ward schreef:Laten we het in perspectief plaatsen. Niet één van ons heeft meer dan 40 reviews. En vaak is dat omdat we KiyOh nog niet zo lang gebruiken.

Ook zie je dat we allemaal een hoge score hebben. En dat is nog wezenlijker: we dragen service allemaal hoog in ons vaandel en hechten dus een grote waarde aan positieve klantbeoordelingen.

Ik zou daarom zeggen dat het systeem van KiyOh op zich wel goed werkt, maar het nog aan kinderziektes lijdt en voor verbeteringen vatbaar is. En dan hol ik ook niet naar het eerste de beste gratis alternatief dat zich aandient. Angst is een slechte raadgever: bij het minste of geringste probleem met de staart tussen de benen aftaaien is niet mijn stijl. Ik vind, kortom, dat KiyOh wel het voordeel van de twijfel verdient.
Jij verdedigd Kiyoh nogal pittig zeg. Aandelen?

Mijn eerste revieuw dateerd uit 2009. Zonder uitzondering zijn alle beoordelingen uiterst positief. Dat zegt 1000 keer meer dan 50 reviews van een maand of wat oud. Het betekend namelijk dat je goed functioneerd op lange termijn en dus betrouwbaar bent. Dit krijg ik niet meer terug door simpelweg over te stappen en brengt mij dus indirect schade toe.

Je zegt 'kinderziektes' alsof je het over bugs in de software hebt ipv schaamteloze prijsverhogingen. Wat nou 'angst'? Overstappen van een onbetrouwbare naar een betrouwbare partij is gebaseerd op ruim 2 jaar Kiyoh ervaring en ik ben nog druk aan het onderzoeken wat betere alternatieven zijn. Dat is verstandig over de lange termijn nadenken.

Verder zou ik het meer waarderen als Kiyoh hier gewoon antwoord geeft op vragen ipv selectief mensen bellen. Krijgen die een speciale aanbieding of iets? Als het niet klopt wat hier staat (de mail heb ik enkele posts terug gequote) zet het dan hier neer waar iedereen het kan lezen. Ook handig voor mensen die hier via google belanden.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: Onafhankelijke klantenreviews

39
Het Varaantje schreef:Jij verdedigt Kiyoh nogal pittig zeg. Aandelen?
Nee, niet in KiyOh. Wel in andere start-ups, dus ik ken het klappen van de zweep.

Ik gun ze het voordeel van de twijfel, heb ik ook duidelijk gezegd. Niet meer, maar ook niet minder. Beetje flauw om dat af te doen als een "geen groter belang dan het eigenbelang" van een aandeelhouder.

Re: Onafhankelijke klantenreviews

40
Ward schreef:Laten we het in perspectief plaatsen. Niet één van ons heeft meer dan 40 reviews.

Angst is een slechte raadgever: bij het minste of geringste probleem met de staart tussen de benen aftaaien is niet mijn stijl. Ik vind, kortom, dat KiyOh wel het voordeel van de twijfel verdient.
Ja sorry maar bovenstaande opmerkingen vielen bij mij niet helemaal goed. Hoeveel reviews men heeft is niet eens relevant en 'laffaards' zijn wij ook niet. Geef dan argumenten ipv ons te verzoeken ze toch aub het voordeel van de twijfel te geven
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: Onafhankelijke klantenreviews

41
Het Varaantje schreef:
Ward schreef:Laten we het in perspectief plaatsen. Niet één van ons heeft meer dan 40 reviews.

Angst is een slechte raadgever: bij het minste of geringste probleem met de staart tussen de benen aftaaien is niet mijn stijl. Ik vind, kortom, dat KiyOh wel het voordeel van de twijfel verdient.
Ja sorry maar bovenstaande opmerkingen vielen bij mij niet helemaal goed. Hoeveel reviews men heeft is niet eens relevant en 'laffaards' zijn wij ook niet. Geef dan argumenten ipv ons te verzoeken ze toch aub het voordeel van de twijfel te geven
Dat snap ik en ik ben het ook grotendeels met je eens. Vandaar mijn observatie: het zijn misschien niet bijster veel reviews, maar als je, zoals wij, hoog scoort, zijn ze wél belangrijk!

Het enige verschil van mening is misschien dat ik persoonlijk denk dat ze bij KiyOh het belang van "klein maar uitmuntend" voor het systeem als geheel hebben onderschat. Die vergissing ligt bij een start-up namelijk voor de hand: je gaat er al gauw van uit dat een succesvolle webwinkel snel zal overstappen op een betaalde account.

Vandaar dus dat ik denk dat het een inschattingsfout is die zal worden rechtgezet. En lukt dat niet, dán pas hebben ze inderdaad het voordeel van de twijfel niet verdiend.

Re: Onafhankelijke klantenreviews

42
Ik zie het nut van 20 reviews per maand eerlijk gezegd sowieso ook niet.
Dat zijn er zo weinig dat je alsnog een hoop e-mails zelf zou moeten schrijven.
Tenzij je Ferrari's in je webshop verkoopt, dan is 20 stuks per maand niet slecht :lol: (nee geen speelgoed ferrari's!)
http://www.Be-Slank.nl eiwitdieet voor verantwoord afvallen!

Re: Onafhankelijke klantenreviews

43
Be-Slank schreef:
Ik zie het nut van 20 reviews per maand eerlijk gezegd sowieso ook niet.
Dat zijn er zo weinig dat je alsnog een hoop e-mails zelf zou moeten schrijven.
Tenzij je Ferrari's in je webshop verkoopt, dan is 20 stuks per maand niet slecht :lol: (nee geen speelgoed ferrari's!)
Correctie: 20 uitnodigingen. Afhankelijk van hoe je het brengt en of je er verder iets aan koppelt, zijn dit ongeveer 2 á 4 reviews.

Ik merk dat iedere dag om 4 uur opstaan niet z'n vruchten afwerpt.. ik ga maar weer eens offline.

Re: Onafhankelijke klantenreviews

44
Ward schreef: Het enige verschil van mening is misschien dat ik persoonlijk denk dat ze bij KiyOh het belang van "klein maar uitmuntend" voor het systeem als geheel hebben onderschat. Die vergissing ligt bij een start-up namelijk voor de hand: je gaat er al gauw van uit dat een succesvolle webwinkel snel zal overstappen op een betaalde account.

Vandaar dus dat ik denk dat het een inschattingsfout is die zal worden rechtgezet. En lukt dat niet, dán pas hebben ze inderdaad het voordeel van de twijfel niet verdiend.
Mja, ik snap de stap dan wel.
Maar blijft overeind dat je in 2012 gewoon er niet meer mee weg komt om snel ff wat om te gooien wat op het oog alleen maar gunstig is voor de organisatie zelf.
Kijk om je heen, hoe recent groupon afgestraft wordt. Krom vergelijk, maar een schoolvoorbeeld en een teken aan de wand dat customer web-care vaak nog onderschat wordt.

Daarbij; wat ze hebben gedaan heeft inderdaad niets met techniek of bugs te maken maar alles met planning; en daar hebben we Wikipedia voor Ward :P :wink:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Strategische_planning

Het systeem van Kiyoh is nu wel redelijk ok, ik heb wel sterk benadrukt dat het nu nog te vaag is wat de klant werkelijk in zijn mailbox krijgt, hoe dat dan werkt.
Ik wil een mogelijkheid om te testen met een fake-account om grip hierop te houden.
gelukkig van Kiyoh een voorbeeld ontvangen van hoe dit eruit komt te zien.

Code: Selecteer alles

Beste klant van Tim’s Speelgoedboerderij.nl,

U heeft onlangs een aankoop gedaan op Tim’s Speelgoedboerderij.nl. We horen daarom graag uw mening over Timsspeelgoedboerderij.nl en uw feedback om timsspeelgoedboerderij.nl te verbeteren.

We werken samen met KiyOh.nl, zodat u ons in 1 minuut kunt beoordelen.

Klik op de volgende link: Beoordeling invullen, en geef uw mening.
Werkt de link niet? Kopieer deze regel in uw browser: https://www.kiyoh.nl/kiyoh_nl_klantbeoordelingen/?b=y&id=47054

Hartelijk dank voor uw mening!
Tim’s Speelgoedboerderij.nl

Technische problemen bij het invullen van deze beoordeling? E-mail support@kiyoh.nl. Bekijk KiyOh.nl.
Afsluitend aan Kiyoh; ik denk dat het goed is om een kleine geste te doen; is iedereen gevoelig voor en trek je mensen mee over de streep.
Videosysteem voor webwinkeliers om seriematig en betaalbaar video te produceren

Re: Onafhankelijke klantenreviews

45
Beste lezers,
Hier nog een bericht van KiyOh:

KiyOh heeft deze week een verandering in het Gratis pakket aangekondigd. De uitnodigingsfunctie gaat inderdaad verdwijnen in het gratis pakket.
Door de groei die wij doormaken, komen er steeds meer reviews binnen, ook van gratis gebruikers. En tegelijk neemt het belang van reviews toe. Dat legt steeds meer druk op de kwaliteit, service en kosten om de betrouwbaarheid van reviews en het systeem te kunnen garanderen. Daarom is deze uitnodigingsfunctie verplaats naar het betaalde pakket. Want die functie zorgt voor de druk op de kostenkant. Kortom, we moeten geld vragen om kwaliteit en service te garanderen. Zo eenvoudig is het nu eenmaal.

De laatste 2 jaar zijn wij ook min of meer overvallen door het succes van het systeem.
Op dit moment zijn er al circa 3.000 aangesloten webshops.
Iets waar we enerzijds trots op zijn, maar wat ons anderzijds ook onder druk zet.
Om alle zorgvuldigheid te betrachten zijn investeringen in medewerkers, kantoorruimte, infrastructuur, security en overige (ict) faciliteiten dan echt nodig.
Webshops / bedrijven die deze zelfde groei doormaken, weten dat dit altijd gepaard gaat met een flinke toename van de bedrijfskosten.

De eerste anderhalf jaar van ons bestaan was ons systeem geheel gratis. We vonden het toen niet terecht om bedrijven te laten betalen voor een systeem dat nog in ontwikkeling was. Eind 2010 hebben we geëxperimenteerd om de nieuwe functies die we hadden ontwikkeld tegen betaling (los) aan te bieden. Maar dat was geen succes. Daarom hebben we vanaf jan 2011 een pakket indeling gemaakt. Toen hebben we bepaalde gratis functies voor het eerst ondergebracht in betaalde pakketten. Dat is dus de enige verandering geweest in het gratis pakket. En nu voeren we dus een 2e verandering door. Meer is er niet gebeurd, dus laten we dat nu niet opblazen.

De huidige gebruikers kunnen het gratis pakket verder gewoon blijven gebruiken. De reeds verzamelde reviews verdwijnen ook niet. Om huidige gratis gebruikers tegemoet te komen bij overstap naar een betaald pakket, hebben we een aanbod gedaan van 25% op de normale prijs van € 11,90,-.
Dat is € 8,90,- per maand. En dan krijg je niet alleen deze uitnodigingsfunctie, maar natuurlijk veel meer. Denk aan functies als beoordelen op smartphones, feeds voor site-integratie, customizen van de widget of pagina met beoordelingen, extra vragen stellen, social media etc etc. Kortom, een compleet pakket om serieus reviewmarketing in te zetten. Voor deze prijs vindt je dat nergens.

Met de huidige pakketprijzen, functionaliteiten en service gaat Kiyoh ervan uit haar klanten tegen zeer lage kosten uitgebreide pakketten te kunnen bieden.
In praktijk blijkt een aantal concurrenten met vergelijkbare pakketten circa 8x duurder dan Kiyoh.

Wij bellen de mensen op dit forum absoluut niet “met een speciale aanbieding”. We hebben juist aangeboden om met ons contact op te nemen. En ook hebben wij proactief de gebruikers op dit forum gebeld. Juist om te luisteren en uitleg te geven, maar zeker niet om ze met een speciale aanbieding over te halen, zoals wordt gesuggereerd.

We dwingen niet om over te stappen naar een betaald pakket. Indien je dat niet wilt, dan kun je het gratis pakket blijven gebruiken. Als het voelt als gedwongen overstappen, dan is dat zeker niet onze bedoeling geweest.

Wij werken in elk geval nog met veel plezier en enthousiasme aan KiyOh. Het liefst willen we dat iedereen het gaat gebruiken!
Kiyoh is hard op weg om toonaangevend te worden op de Nederlandse markt, dankzij de vele webshops die in het verleden al voor Kiyoh hebben gekozen.

Inmiddels werken 5 medewerkers full time aan het succes van de organisatie.
De discussie op dit forum hebben wij vanmiddag op kantoor besproken. Wij begrijpen de meeste standpunten die door jullie zijn opgeworpen.

Hopelijk mogen we jullie (blijven) verwelkomen als klant.
Wij zullen in de toekomst ons uiterste best blijven doen, jullie succes als webshop middels ons reviewsysteem op professionele wijze te blijven ondersteunen.

Indien de verandering dus verkeerd is overgekomen, dan nogmaals onze excuses hiervoor.
Het is een goede les voor ons geweest om het een volgende keer anders aan te pakken. Voor vragen of een goed gesprek zijn we te bereiken op 013-7009 708. U bent ook van harte welkom op ons kantoor.

Met vriendelijke groet,

KiyOh Klantbeoordelingen
Lois Grootveld
013-7009708
lois@kiyoh.nl

Re: Onafhankelijke klantenreviews

48
Als eerste petje af voor KiyOh voor de lange uitleg.

Maar de lange uitleg ten spijt blijft het om de hete brij heen draaien.

De klanten die KiyOh mede succesvol hebben gemaakt krijgen nu de koude douche.

Jongens bedankt maar nu moet je dokken voor iets wat we eerst gratis hebben gegeven.

Ik kan heel goed begrijpen dat dit verkeerd valt bij gebruikers van het eerste uur die vanuit het verleden veel positieve reviews gehad hebben.

Ik denk dat iedereen kan begrijpen dat je meer kosten moet maken als je succesvoller word persoonlijk had ik een andere benadering naar mijn trouwe klanten gekozen, iets meer meelevend want de stap van niets naar meer dan 100 euro per jaar is nogal groot. (zelfs als de webwinkel succesvol is)
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

Re: Onafhankelijke klantenreviews

50
Wouterjan schreef:Ik kan me helemaal vinden in wat Eentje zegt.
Jullie communicatie is goed, maar de stap van 0 naar 100 euro p/j is nogal groot. Zeker voor kleinere webwinkels.
Ben ik niet met je eens.

100 euro per jaar is minder dan 10 euro per maand.
Ik betaal 12€ bij the feedback company per maand voor minder uitnodigingen dan jij krijgt per maand voor die 100€ per jaar.

Ik begrijp enigszins de commotie, omdat het altijd gratis was. Maar die 100€ is niets vergeleken met wat je bij anderen betaald. Daarnaast vind ik persoonlijk Kiyoh een professionele uitstraling hebben en is die 100€ echt wel waard.
Daarnaast Wouterjan, die 100€ heb jij er toch wel na een aantal dagen uit?

Re: Onafhankelijke klantenreviews

51
Kiyoh, blij om te lezen dat jullie dit zo oppakken. Prima webcare naar mijn idee.

Met de uitleg en hetgeen ik gelezen heb ben ik het niet met eentje eens. Ok, als gebruikers van het eerste uur kan het zuur zijn, maar voor niets gaat de zon op.
Dat het niet handig gecommuniceerd is dat ben ik dan wel 100% met je eens, is dan een excuus reply afdoende voor je; ja of nee?

Concreet zie ik nu:
1/2 jaar 107,10 / 6 mnd = 17,85/mnd
1 jaar 142,80 / 12 mnd = 11,90/mnd
Die 8,90 snap ik dus nog niet helemaal; graag verduidelijken.

Wij zijn in ieder geval van mening bijgedraaid en gaan zodra we binnenkort 'los'gaan de upgrade wel uitvoeren.
Videosysteem voor webwinkeliers om seriematig en betaalbaar video te produceren

Re: Onafhankelijke klantenreviews

52
Veel geblaat weinig wol.

Uiteindelijk is het een super-simple applicatie. Er wordt een mailtje verzonden naar de klant en je kan een paar opties aanklikken en dat komt in een database te staan. Voor al het andere (bijvoorbeeld een eigen vraag kunnen toevoegen of de layout aanpassen naar eigen stijl) moet nog eens apart betaald worden.

Verder heb ik in de ruim 2 jaar dat ik er zat niet 1 feature erbij gekregen. Alleen betaalde features zijn erbij gekomen.

Wees dat eerlijk en zeg gewoon dat je de winst maximaliseren belangrijker vind dat de klanten die je 'groot' gemaakt hebben.

En als ik jullie een beetje ken kost het over een jaar weer fiks meer of zijn features overgeheveld naar een duurder pakket.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: Onafhankelijke klantenreviews

53
Het Varaantje schreef:Veel geblaat weinig wol.

Uiteindelijk is het een super-simple applicatie. Er wordt een mailtje verzonden naar de klant
En dat is een groot deel van de kosten, heb je enig idee hoeveel bandbreedte dit kost voor 3000 webshops?
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

Re: Onafhankelijke klantenreviews

54
Het Varaantje schreef:Uiteindelijk is het een super-simple applicatie. Er wordt een mailtje verzonden naar de klant en je kan een paar opties aanklikken en dat komt in een database te staan.
Volgens mij screenen ze alle reviews handmatig. Er komen dus nog echt mensen handen aan te pas die betaald moeten worden.

Ik vind het niet raar dat je voor die service moet betalen. Als het je zo weinig waard is dat zelfs 11 euro per maand teveel is, waarom stop je er dan niet gewoon mee? Reviews voegen echt iets toe aan je shop en daarom lijkt mij dit een goede uitgave.

Re: Onafhankelijke klantenreviews

55
Lees het topic anders even door. Ik stop er ook mee

Nergens staat dat ze alle reviews handmatig controleren. Wat is het nut daar nu van?
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: Onafhankelijke klantenreviews

56
eentje schreef:
Het Varaantje schreef:Veel geblaat weinig wol.

Uiteindelijk is het een super-simple applicatie. Er wordt een mailtje verzonden naar de klant
En dat is een groot deel van de kosten, heb je enig idee hoeveel bandbreedte dit kost voor 3000 webshops?
Dataverkeer kost tegenwoordig niks meer, mag aannemen dat dit niet de kosten zijn.

Denk dat de voornaamste reden dat er kosten gekomen zijn komt doordat de reviews allicht geaccepteerd zijn door Google en ze getoond worden in Google Shopping en Google Adwords??

Geen idee sinds wanneer ze dit hebben, maar ik vind dit wel een rede wat hun product meer waard maakt.

Re: Onafhankelijke klantenreviews

57
En Varaantje, ga je bij kiyoh blijven?

Ikzelf heb nog eens rondgekeken en twijfel tussen een zeer basic/gratis ratingsysteem als http://www.webwiki.nl/ (lijkt me nieuw op de NL markt, maar wel al langer in Duitsland) Een systeem met sterren en 5/5 puntensysteem - met slecht 3 beoordelingspunten, wat ik wel goed vind. (in mijn branche denk ik dat het beter is niet te uitgebreide beoordelingspuntensysteem)
http://www.zoeken.nu/ zou ook nog kunnen, heeft ook maar 3 beoordelingspunten.

Of de gratis versie van "feedback company" (iemand ervaring met hun gratis versie?)

Wat vinden jullie van de 2 gratis/basic systemen t.o.v. de gratis versie van het meer professionele "feedback company"?

Re: Onafhankelijke klantenreviews

58
Ik heb nog steeds de gratis variant. Ik wil mijn huidige revieuws niet 'kwijtraken' en alternatieven zijn ook erg duur. Maar het staat nog steeds op mijn 'to-do' lijst om dit eens om te gooien. Ik heb nog even her-overwogen bij Kiyoh te blijven maar je zit meteen vast aan jaar-abonnementen (tenzij je meer wil betalen dan kan je er per half jaar vanaf)
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]